Pretecho met 23-24 weken ... Wie heeft dit gedaan?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lov23, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat vond je ervan? Ik zit te denken om het deze keer eens eerder te doen dan 26 weken.

2. Ellen8

Ellen8 Actief lid

8 apr 2013
    414
    96
    28
    Hoi Lov,

Toevallig hebben wij gisteren met 24 weken en 4 dagen een pretecho gehad. Ik vond het super! Hele mooie beelden en een prachtig kereltje om te zien! Echt al helemaal af en met bolle wangetjes. Volgens de echoscopiste werkte het wel in ons voordeel dat ik ruim vruchtwater heb, weinig buikvet en een erg beweeglijk kereltje.
    Maar ik kan het dus van harte aanraden. Veel plezier!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb t al 2x gedaan met 26 weken....maar wil nu nog eens in de 30 weken gaan...dan is het zo kort op elkaar

4. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    lov 23 snap je verhaal niet komt niet overeen met de titel en ook niet met je eerste verhaal en reactie???

5. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    lov 23 ik snap niet echt wat je wil vragen want je titel en vraag en latere reactie zijn 2 verschillende dingen

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    TS overweegt 2 pretechos te doen, maar vind wk 26 (waar ze waarschijnlijk vorige zwangerschappen echo heeft laten doen) en 30 te dicht op elkaar dus vraagt of een pretecho met 23 weken al een duidelijk beeld geeft.
    Duidelijke vraag toch?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd wat is er niet aan te begrijpen?
    Heb al bij mijn meiden de echo`s met 26 weken gedaan....

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ts wil met 23 weken en rond de 30 weken een echo doen

Bij de andere 2 ging ze met 26 weken maar 26 weken en rond de 30 weken ligt zo kort op elkaar dus ze wil graag weten of de 23 weken ook mooi is,

Lijkt me toch vrij duidelijk deze vraag ??

@ ts ik heb bij beide met 24 weken gedaan en was echt al heel mooi en duidelijk, heb er nu geen foto's van want ik zit op de tel maar ik zou indd rond de 24 weken gaan en dan bij 30/31 weken

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij onze jongste heb ik het laten doen met 20 weken. Dit was net mijn bedoeling maar ik was die dag jarig en kreeg het als verassing van mijn man en hun had de afspraak expres op mijn verjaardag gemaakt. Als het niet mooi zou zijn zou ik later nog eens mogen. Maar het was echt prachtig! Als al helemaal klaar en ook al een bol toetje!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vroeg het me af omdat ze zeggen....later is mooier. Maar het is vroeger ook weer bijzonder he...

Thx voor jullie antwoorden meiden! Denk dat ik rond de 24 weken ga dan...

11. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    sorry geweldige en slim mensen dat ik de vraag verkeerd las

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Beetje stomme opmerking Sabrina?

Iig bedankt voor de reacties...

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik denk dat het dan ook wel mooi is, want alles zit er al op en aan met 23/24 weken.. Het heeft alleen nog niet zo heel veel vet maarja als je dan toch met 30 weken nog een keertje gaat maakt dat niet erg veel uit toch, je hebt dan wel al een duidelijk beeld hoe je kindje er op dat moment uit ziet en juist misschien mooi om te vergelijken hoe het er 6 weken later uit ziet :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd joy.....ik kijk wel wat de echomevrou zegt maandag

Deel Deze Pagina