Ben ik de enige die die moeder een domme trol vind? Ze staat daar gewoon alles op haar kind van 13 af te schuiven. Dat meisje is gewoon hartstikke lief en wil heel graag afvallen en iedereen werkt haar tegen.... Sneu hoor!
Zit dat nu te kijken,wat een vreselijke moeder zeg. vind het maar een koud en gevoelloos mens. Dusss.....ik dacht ik zeg het even
Ik ben het nu aan het kijken ben nog bij het begin maar erger me nu al aan haar moeder pfff ik snap wel dat ze veel moet werken en heb daar ook wel respect voor maar dan kan je je kind toch ook wel een gezonde maaltijd geven en haal dan niet zoveel snoep enz in huis
Haha ik had ook net een topic geopend. Ik vind die moeder verschrikkelijk. Ze neemt geen enkele verantwoordelijkheid, en geeft haar 13-jarige dochter overal de schuld van. Gatverdamme!
Ja ik zit ook te kijken, helemaal mee eens. Stom mens.....Nu besteld ze weer een portie bitterballen. En dan zeggen dat ze niet als dom mens wil worden afgeschilderd...
Het moet wel in scene gezet zijn... Je kan toch zelf wel bedenken dat je geen bitterballen moet gaan bestellen als de camera van help mijn kind is te dik op je neus gericht is... Sowieso niet als je probeert af te vallen maar volgens mij doet ze het er om of zo... Arm kind!
Bah, wat een misselijk wijf die moeder is eerder een feeder dan een moeder ze zou haar kind moeten steunen ipv bitterballen enzo aan te bieden
Was hier niet al een topic over? Daar was ik naar op zoek, maar ik vond deze Ik loop 5 minuten achter (heb hem even op pauze gezet), maar man man.... Zegt die vrouw tegen de moeder: Blijkbaar is je kind (13) nog te jong om alleen thuis te zijn. Ze maakt niks kapot, maar ze voelt zich wel eenzaam. Zegt de moeder: Daar ben ik het niet mee eens. En de moeder gaat schijnbaar regelmatig naar feestjes van haar werk, waar ze blijft slapen... Meisje van 13 moet dan maar zelf voor eten zorgen. Er ligt geld op tafel. Ja, die gaat natúúrlijk friet eten! En gaan ze een weekendje weg... zegt die moeder: Pak de nootjes maar. Zegt de dochter zelf: Dat is eigenlijk niet goed. Zegt de moeder: Jawel, voor het eten doen we eerst wat nootjes.... Arm kind!
Die moeder zei net: Ik ben niet sterk genoeg om mijn dochter alles te ontzien (ontzeggen bedoelde ze). Maar je zag dus dat de dochter op sommige momenten het juiste wilde doen en dat de moeder juist stimuleerde om tóch een snack te nemen. (Ik ben nu pas bij de bitterballen en ZIJ zegt "nee" en de moeder dringt aan)
Ik snap best dat het zwaar is om alleenstaande moeder te zijn en dat ze moet werken om haar dochter een toekomst te bieden. En dat ze graag naar een feestje gaat om waarschijnlijk een nieuwe vriend/man te vinden snap ik ook wel. Ze hoeft ook niet altijd thuis te zitten met een kopje thee. Maar als je kind aangeeft eenzaam te zijn vind ik dat je er iets aan moet doen en inderdaad geen snacks moet gaan eten. Vind moeder heel koud en ongeinteresseerd over komen.
Wat zit ik me kapot te ergeren zeg! Ik val echt van de ene verbazing in de andere. En dan ook zeggen dan eet je het als de camera's weg zijn. En het dan zo elke keer draaien dat het niet haar schuld is! Ik wordt er echt akelig van.
Zit ook te kijken en erger me groen en geel aan die moeder! Steunt haar dochter totaal niet, en ik vind het belachelijk om een kind van 13 tot half acht alleen thuis te laten. En af en toe zelfs de hele nacht zo dat ben ik kwijt hoop verder dat het meisje haar doel bereikt en zich een stuk beter/fijner over zichzelf gaat voelen!
ECHT WEL!!! Wat een moeder. ik vraag me af waar is jeugdzorg nu?! een 13jarige die ALLEEN thuis is?! snachts?!
Ik bleef echt niet alleen thuis hoor snachts toen ik 13 was. Arm kind. Maar goed volgens mij begrijpt moeder het nu toch al iets meer. Vraag me af hoe lang het blijft hangen!
Ik heb ook echt met open mond zitten kijken... ja zal maar zoon moeder hebben! Pffff.. Idd tot half 8 alleen thuis.. ik vind het maar triest.. En dan zegt die moeder: ja ikmoet echt zoveel werken hoor! Nou als ik dat huis zo bekijk... alles spiksplinternieuw.. en wat denk je dat ze wegvreten!! Volgens mij moet die moeder eerst maar eens zorgen dat ze meer thuis is voor dr kind, en niet haar overal de schuld van geven!.. Zo dat is eruit