Het erge is, ik begon met lang haar. In de herfst bedacht ik dat in donker wilde. Dat stond me niet dus vanaf toen zijn we langzaam terug naar blond gegaan, heel vaak en heel veel highlights met als gevolg gebroken haar en de lengtes eigelijk dood. En als ik nu foto's van een jaar terug bekijk denk ik waarom wilde ik in vredesnaam donker mijn kleur en lengte waren perfect. (Foto vorig jaar). Bekijk bijlage 697397
Ik vind jouw kapsel echt gaaf maar hier kan ik geen kapsel hebben met alles op 1 lengte. Dan gaat het als een gordijn langs mijn gezicht hangen en zit er 0 volume nog in.
Ik was altijd wel wat donkerder dan dit. Dit is een gevolg van heel veel blonderen. Ik wil dit uit laten groeien en telkens wat lowlights en heel af en toe wat highlights erin laten zetten. Ben zo ontevreden nu. Te kort, saaie kleur zonder diepte erin, kan er niet veel mee op deze lengte. Hoop dat het snel groeit
Ik heb exact hetzelfde teveel blond en helaas heel veel uitval! Ik had mooi haar en daar is niks meer van over. Ik durf ook geen highlights meer te zetten omdat het gewoon kapot is
Yes! In februari ben ik van lang en bruin naar kort en blond gegaan. Deze keer (paar weken terug) heb ik het nog korter laten knippen en weer geblondeerd. Beetje zoals op de derde foto van @Cobon maar dan zonder pony. Ik hou van kort haar!
Haha WAS heel mooi. Heb mijn beste vriendinnen me laten beloven dat als ik mijn eigen kleur (die van de foto) en een goede lengte terug heb ze me moeten tegenhouden als ik ooit weer roep ik denk dat ik donker / heel blond en/of kort ga. Lang haar in mijn eigen kleur met hoogstens een high of lowlight er doorheen staat me het beste. Daar kan ik alles mee, krullen, stijlen, volume föhnen, invlechten, een makkelijke knot noem maar op.
Ik kan me jou foto's van het show je outfit topic van "vroeger" nog wel goed herinneren. Kan me geen beeld voorstellen met jou als blondine. Heb je een fotootje? Met je huidige blonde kapsel? En jou vind ik dan ook weer een type die echt alles kan hebben, al verf je je haar pimpelpaars.
@Vaasje normaliter ben ik echt fan van langer haar, maar bij jou vind ik het korte kapsel echt zoveel mooier staan. Super gaaf!
@GossipGirlxoxo dat is de reden dat ik mijn haar gewoon lang houd. Stel je voor dat kort niet staat...