Wie doet er weer mee? Lob / bob, schaar in haar

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Staat je super goed. Ik zou dat nooit durven zelf.

2. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Dit staat je super!
    Ben zeg niet zo’n fan van een knotje op je hoofd als op eerste foto. 2de foto erg stoer en laatste super

3. GossipGirlxoxo

Ik heb 2 krul apparaten en twijfel welk van de 2 ik voor deze krullen gebruikt heb. De dyson air wrap of de babyliss curl secret pro II. Ik denk zelf de laatste omdat ik die het meest gebruik omdat die wat fijner in gebruik is. Bij de dyson blijven de krullen weer langer zitten maar ben zelf niet zo van de stijve krullen, hou wel van was losjes en niet perfect zeg maar.

Novi vindt dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Haha, ik heb inderdaad alle kleuren van de regenboog gehad ondertussen. Roze, paars, blauw, rood, zwart, wit blond, noem maar op :D

Geen fotootje op dit moment, fotootje van mijn oude kapsel heb ik ook niet meer op mijn telefoon (laatst een back-up gemaakt en alles eraf gegooid)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Van de 3 foto's vind ik deze lengte het beste bij je staan.

Vaasje vindt dit leuk.
  6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

7. GossipGirlxoxo

Maar als je het nooit probeert weet je het ook nooit. En zul je je altijd af blijven vragen wat als... ik was een ezel met donker verven. Heb ik vanaf mijn 14e al 3x eerder gedaan, dit was de 4e keer, en het stond nog steeds niet. Dat zal ik nooit meer proberen . Het kort knippen was de 2e keer. 1e keer was het nog wel tot over mijn schouders en alles op 1 lengte met een pony (was 6 en wilde op willeke albertie lijken, i know was een raar kind) en dat stond niet. Dit keer dacht ik probeer een geheel ander kapsel maar ook dat pakte anders uit . Maar goed, lesjes geleerd. Ik ga de komende 20 jaar niet meer korter dan iets boven de bh band, maar liefst net over de bh band. Dat is nu het groei doel!

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    dan groeit het vanzelf weer aan!

GossipGirlxoxo, Cin85 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Als ik de foto goed bekijk maakt dat korte koppie je in 1 oogopslag ook direct een stuk jonger.

Vaasje vindt dit leuk.
  10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    deze lengte staat je erg goed!

GossipGirlxoxo en Vaasje vinden dit leuk.
  11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik ook! Ik wik hem nog ietsjes langer zodat ik hem wat schuiner kan knippen en evt vast kan dragen. Maar niet meer dat hele lange.

12. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik denk dat ik volgende x voor deze lengte ga.
    @Vaasje super mooi! Foto 2 ook kei stoer :D

Screenshot_20210808-194337_Gallery.jpg

GossipGirlxoxo, Cobon en Vaasje vinden dit leuk.
  13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik ook. A la blair waldorf..

14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Overmorgen ga ik naar de kapper er gaat zo’n 20 a 25 cm vanaf. Ik kan wel janken, maar door de laatste zwangerschap is er zoveel uitgevallen dat het wel moet.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb het enkele weken geleden lekker tot kinhoogte laten knippen. Wel allemaal op 1 lengte zodat het nét nog vast kon. Niet alleen praktisch, maar ook wel lang genoeg dat het nog wel vlot vast kan.
    Inmiddels is het wel alweer wat langer maar het kan nog steeds in een lage, messy bun!
    Laten we zeggen dat mijn oudste zoontje zijn haar een stuk langer is ;)

Vind het heerlijk voor in de zomer. En: met de zwangerschap heb ik het gewoon heel snel warm en dat heb ik geen zin in al dat haar in mijn nek!

Mop81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat een leuke lengte juist!
    Ikzelf zou wat meer koelte in je haar brengen (wassen met blauwe shampoo of voor asblond/asbruin gaan), maar ik vind de lengte hartstikke leuk!

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar als jullie spreken over kort haar, wat is dan kort? Mijn kortste is nl altijd tot kinhoogte. Dat vind ik kort, maar is niet zo kort dat je er echt niks meer mee kunt. Ik zorg nl altijd dat het gewoon nog net vast kan. Dat is gewoon praktisch (je wil geen kinderen onder de douche zetten als je haar niet meer vast kan terwijl je het net mooi met de stijltang of warme anti-pluisborstel hebt gedaan en je je haar niet elke dag wast) en ik moet er niet aan denken dat je je haar niet uit je gezicht kunt doen.

Maar bijv mijn overbuurvrouw heeft het zelfs deels opgeschoren aan de achterkant en bovenop langer. Nou, dát is pas kort!

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wilde ik ook net schrijven :D

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb het ooit tot net boven mijn schouders gehad, omdat mijn haar nogal dik is, leek het net zo'n playmobiel kapsel, dat was dus eens maar nooit meer. :roflmao:
    Dus ik houd het veilig, niet korter dan bh bandjes lengte. De krullen die jij hebt, heb ik ook, maar dan van nature. (Mits mijn haar wordt uitgedund, anders zakken de krullen er na het wassen heel snel uit).

20. GossipGirlxoxo

Super leuk, dit is mijn lengte nu, maar door de langen van voren (kortste vanaf mijn kin) oogt het zoveel korter en gaat het zo gigantisch bol staan van volume. Op 1 lengte had ik dit korte bij mezelf minder erg gevonden. Ik heb zelf gevraagd om de lagen want hou van volume, maar had nooit verwacht dat ik zo gigantisch veel volume van mezelf zou hebben zonder ook maar een plakroller te gebruiken. Als ik niet een beetje platduw met föhnen staat het nog niet niet recht overeind.

Deel Deze Pagina