Wie doet er weer mee? Lob / bob, schaar in haar

Discussion in 'De lounge' started by tumtummetje, Aug 8, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hahaha vind mezelf dan meer de Serena (helemaal qua gedrag, haar en kledingstijl op die leeftijd) :oops::roflmao::roflmao::roflmao:

Lies1611 likes this.
  2. GossipGirlxoxo

Oh wat zonde, ik vind jouw haar zo ontzettend mooi!!!

3. GossipGirlxoxo

Ik ga er helemaal niets meer aan doen. Mijn eigen kleur is heel koel. Deze warmte is nog van het donker verven en krijgen ze met blonderen ook niet eruit helaas. Van paars/blauwe shampoo droogt je haar toch weer uit en heb juist nu alles wat ook maar een beetje droog was weg laten knippen. Hoewel ik koel veel mooier vind ga ik het niet doen en ga ik lief zijn voor mijn haar. Goed verzorgen, veel maskertjes, soms lowlightd door mijn hele haar en wat high Lights boven op met een koele toner eroverheen. En vooral telkens een stukje eraf knippen tot dit geblondeerde is uitgegroeid. Er komen in ieder geval geen haar dodende producten meer in mijn haar.

4. GossipGirlxoxo

Ik denk dat het met de lengte van je hoofd te maken heeft. Net als je lengte van je hoofd plus hals bij schouderlengte. De plukken bij mij op kinlengte kan ik niets mee. Ja met klipje vast zetten maar bij een hoge of lage staart past het niet.

zigzag and Nina Sanders like this.
  5. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Ik ga ook binnenkort denk ik! Het is nu echt te lang.

6. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Momenteel is het zo. Heb geen foto’s van dat het los is. Huidige foto’s ook om andere redenen gemaakt.

Door de laatste zwangerschap is het ook zoveel dunner dan normaal

Attached Files:

7. GossipGirlxoxo

En als antwoord op je vraag. Voor mij is alles boven de schouder kort! Alles opgeknipt van achteren is mega super kort.

Nina Sanders likes this.
  8. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

Feb 8, 2016
    2,983
    1,320
    113
    Female
    Ik heb 2 keer een lange bob gehad.. maar wanneer het dan langer word zit het zo scheef..dan moet het weer worden recht geknipt en is het alweer kort terwijl ik dan juist net blij ben dat het langer is blablabla.. als ik dit dan lees wil ik wel weer een lange bob maar wil ook lang haar dus denk dat ik het daar maar bij laat en verder zover ik mij kan herinneren is het nooit langer geweest dan nu (net onder mijn bh bandje) omdat ik steeds maar weer langs de kapper ging voor een kortere coupe :rolleyes: overigens nooit korter gehad dan mijn schouders. Ik moet het wel écht vast kunnen doen! Heb nu curtain bangs die kun je ook nog wegstoppen :roflmao: i-want-my-hair-to-be-this-short-but-then-1803981.png

Cobon and GossipGirlxoxo like this.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ja dat snap ik dan wel. Goed verzorgende producten zou ik dan voor kiezen. Echt van die boosters, maar dan ook weer niet té vaak. Kan je haar ook belasten!

10. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Leuk een haar topic!

momenteel ben ik kaal.. ja ja :( door chemotherapie. Over een paar weken is dat klaar en gaat hopelijk mijn haar weer snel groeien. En dan is het nog maar de vraag hoe het terug komt. Kunnen zomaar opeens krullen zijn, wat ik niet hoop.

Ik had bruin haar tot halverwege mijn rug. Nu vind ik dit kapsel erg leuk (zie foto) maar zal zeker wel een of twee jaar duren voordat ik die lengte heb denk ik.

Attached Files:

11. GossipGirlxoxo

Ik heb van mezelf ook een krul, niet zoals die op de foto maar die komt pas naar voren als ik er mousse in de doe na het wassen en het föhn met een diffuser.

12. GossipGirlxoxo

Mijn haar was voor het kort knippen een beetje zoals op jouw foto. Ook erg dun van onderen en vooral heel droog.

13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,762
    18,877
    113
    Female
    Hier ook geknipt.
    De bovenste foto was mijn langste haar ooit en wss was dit ook de laatste keer ooit.
    20210808_194444.jpg
    20210808_194612.jpg

Zeebra and Cobon like this.
  14. GossipGirlxoxo

Ik gebruik alleen nog maar olaplex. Op dit moment nr. 0, 3,4,5,6,7 en 8 :roflmao:
    In de hoop dat het gezond blijft tijdens het groeien. Ff snel haar wassen is er helaas niet meer bij. Deed ik voorheen 2x per week / eens in de 5 dagen maar nu het kort is moet het helaas om de 1 a 2 dagen al. Omdat het niet vast kan zit je er toch sneller met je handen door en word het sneller vet.

Nina Sanders likes this.
  15. GossipGirlxoxo

Oh dat vind ik echt heel erg voor je, schaam me nu zelf dat ik klaag over dat ik spijt heb van het knippen :(

16. GossipGirlxoxo

Prachtige kleur op je bovenste foto! Zoiets wilde ik ook maar doordat mijn haar heel koel van zichzelf is moeten ze er iets van warmte door gooien als ik donker wil maar die warmte slaat dan weer rood/oranje uit. Het wordt echt nooit zoals het plaatje dat ik laat zien. De laatste keer was bij Rob Peetoom dus ook niet een kapper waarvan je denkt die weet niet goed wat te doen met verf.

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,762
    18,877
    113
    Female
    Ja de kapster had het heel goed gedaan.
    Ik had gevraagd om mijn haar wat te laten oplichten en dat was echt heel goed geslaagd.
    Ik was er zelf ook heel blij mee , maar ik kan niets met zo een lengte en het staat mij ook gewoon niet :D

GossipGirlxoxo likes this.
  18. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    #78 Mop81, Aug 9, 2021
    Last edited: Aug 9, 2021
    Ahhh nee hoor niet doen!
    Ik ben heel nuchter gelukkig en kan erg genieten van anderen en hun kapsels. En andere zorgen zijn niet opeens minder omdat ik ziek ben. Dan zouden we niks meer kunnen zeggen of klagen.

Wel lieve reactie trouwens X

GossipGirlxoxo likes this.
  19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat een knappe insteek ♥️ hoop dat je zo snel als kan je haren zo kan laten knippen als op dat plaatje!

GossipGirlxoxo and Mop81 like this.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,308
    28,488
    113
    Duimen dat het allemaal weer mooi, vol en glanzend terug mag groeien als je weer beter bent @Mop81 !!
    veel beterschap!

GossipGirlxoxo and Mop81 like this.

Share This Page