Wie doet er weer mee? Lob / bob, schaar in haar

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel @KleineLai ! Ik kan niet wachten :D

KleineLai vindt dit leuk.
  2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankje! Hoop het ook. Ben benieuwd voor welk kapsel jij gaat, eerste of tweede plaatje wat je poste.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.310
    10.280
    113
    Haha dat was ook het eerste wat ik dacht.

@GossipGirlxoxo zo zit het als het niet mooi zit. Dan ben ik wel jaloers:oops:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.310
    10.280
    113
    In december ga ik weer voor een korte bob. Niet opgeschoren. Tegen de tijd dat het dan zomervakantie is kan ik het weer vast zetten.

Tot die tijd ben ik aan het sparen, hopelijk in december lang genoeg om te kunnen doneren.

Wil eigenlijk niet nog een jaar wachten. Dit is me al heel erg lang.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wilde hier toch even op reageren, wat een mooie en krachtige benadering. Ik hoop dat die kracht je er weer helemaal bovenop helpt en je straks weer mag genieten van een prachtige bos haar!

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel, wat lief.
    Ik voel me super sterk inderdaad en denk dat dat ook helpt in het proces van beter worden.
    Ik zal mijn haar hier showen als er weer wat aan zit ;)

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat heb ik ook altijd dat het snel neigt naar rood. Is dan toch een kleurtoon in je haar denk ik die naar voren komt met verven.
    Grappig ik ben vroeger ook door Rob Peetoom geknipt. Toen deed ik mee met haar modeshows :)

8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik heb jaren een schuine bob gehad en dat wil ik binnenkort weer. Ik heb het een aantal maanden (door corona) zelf geknipt en dat werd he-le-maal niks dus moest ik het eerst laten groeien zodat ik het straks weer kan laten knippen in het model wat ik wil.

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Komt goed!

Hier ook owv overmatig haarverlies (na GB operatie) vorige week dikke 20cm er laten afhalen. Maar het ziet er nu weer wat voller uit gelukkig maar moet t sowiso brushen want heb van mezelf sluik haar - echt coupe tristesse. Zit met de velcro krulspelden in mijn haar as we speak :p - kapster had t vorige week zo gedaan tijdens het drogen en geeft echt goed resultaat. Had de velcro's na mijn verhuis paar maand geleden op n hoop voor het containerpark gegooid. Gelukkig ben ik niet zo van het actief opvolgen van plannen en kon ik ze recupereren

10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.237
    28.234
    113
    haha!

Komt wel weer goed met dat haar inderdaad. Ik verlies ook elke keer de helft van mijn haar na een zwangerschap. Hele inhammen, ik word echt een beetje kaal. Verschrikkelijk! Maar dat komt goed. Je knipt het 1 of 2x kort en daarna kan het allemaal weer ongeveer gelijk langer groeien als je dat wil.

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Deel Deze Pagina