De baas van het bedrijf waar man werkt gaat trouwen over 4 weken en wij zijn uitgenodigd om op het feest te komen savonds. Maar wat moet ik aan? Ik mag alle kleuren behalve wit dragen. Ik heb vandaag stad en land afgezocht naar een leuk jurkje, maar niks staat me. Ik ben een beetje gezet en een los jurkje maakt me dik en een strak jurkje zie je mn vetkwiebeltjes...grrrr Ik heb vorige week een rok gekocht tot aan de enkels van een soort leggingstof (heel zacht) en er zit aan de voorkant een split tot boven aan. Ik zit er aan te denken om die aan te trekken en daar boven op een blouse met korte mauwen en een een leuke bolero.. Ik heb ook zwarte balarina schoentjes gekocht met een slee hak. Maar ik weet niet of die rok wel geschikt is voor een bruiloft. Wat vinden jullie? Zal er ff een foto bij uploaden van de rok
Ja ik twijfel ook enorm.. De rok zit heerlijk maar vind hem niet zo geschikt voor een bruiloft. Wat zou jij dragen?
op zich kan de rok wel maar geen bloes en dan nog eens een bolero. nou vind ik een bolero sowieso al niks. gewoon of een mooie bloes of een leuk strak apart shirt, pumps eronder
En waarom geen leuke geklede broek - geen jeans dus! - met een truitje of tuniek? Ik sta zelf ook voor geen meter met jurken. Ik draag dus ook altijd een (meestal zwarte) broek met iets leuk erbovenop. Meestal een tuniek.
Ik draag nooooooiit broeken! Draag altijd leggings, daar boven draag ik meestal een lang tshirt of een blouse met een mooi lang vest er over.
Zou ook geen blouse en/of bolero doen denk ik, eerder een leuk shirtje of stoer jackje. Leuk gecombineerd, kan je denk ik de rok prima aan naar een bruiloft!
Ik vind dat die rok met die schoenen prima kan hoor. Gewoon iets leuks en nets er op doen. Je haar mooi en mooie accessoires, daarmee maak je het dan af.
Ik had laatst een mooie maxi-rok aan in pastelkleur. Leuk strapless truitje erboven en pumps eronder. Vond het zelf erg geslaagd
Dan draag je een mooie legging met een nieuw truitje of mooi lang shirt ? Het is een trouwfeest, geen missverkiezing of kledingwedstrijd. Bovendien kent je baas je toch ... De rok lijkt mij ook wel iets, maar ik zou langs geen kanten weten wat ik erop moet aandoen.
voor een bruiloft zou ik ook niet goed weten wat erop aan te moeten doen, dacht een witte blouse maar dan word het een beetje alsof je daar in de bediening staat
Ik vind het een leuke rok, maar waarmee te combineren, geen idee. Ik ben echt een ramp wat dat betreft.
Wij trouwen volgend jaar, maar ik zou écht niet blij worden van gasten in het zwart... en ook niet van crème of wit als de dresscode geen wit is..
Prachtige rok en schoenen. Ik combineer dat zelf met een strak shirt bijv ook zwart shirt en dan een jasje of vestje erover.. Bijv zandkleurig of pastelrozen.. En bijv een sjaal losjes laten hangen.
Ik vind hem mooi! En dan een blouse zoals op die foto hier boven. Of een strakker shirt met korte kap mouwen. Geen bolero. Dat wordt niet mooi. En schoenen, ik zou eerder pumps doen, dit wordt wat saai.. En een mooie grote grote ketting? Of armband?
En missym. Als je zwart wit en creme al niet wilt. Dan verplicht je mensen toch wel om vaak iets te kopen. Wit begrijp ik compleet. Maar zwart en crème? Kijk helemaal in het zwart is niet mooi. Maar een zwarte rok kan toch prima?