Hallo meiden, Ik heb een vraagje aan jullie. Ik was vanmorgen met mijn moeder in de stad aan het winkelen. Tijdens het lopen voelde ik in 1x een natte plas in mijn onderbroek. Ik naar de wc, is het doorzichtige nattigheid in mijn onderbroek (ter grote van het kruis in de onderbroek, snappen jullie)...het ruikt niet zoet, maar ook niet naar urine. Zal het vruchtwater wezen? Verder niks meer verloren... Groetjes
ik denk eerder afscheiding zelf als je op je hand blaast en het komt er nog uit is het wel vruchtwater
Kan het geen afscheiding zijn? Dat voel ik sinds ik zwanger ben ook gewoon lopen. Ze zeggen dat je de geur van vruchtwater wel herkent omdat het zo'n typisch zoetige lucht heeft (zelf nog geen ervaring mee). En als je op je hand blaast, schijnt er meer vruchtwater te komen.... Maar als je 23 weken zwanger bent is het wel erg vroeg om vruchtwater te verliezen... dus wel goed in de gaten houden.
Dank jullie wel voor de reacties....zouden jullie verlos bellen of niet? heb ook wel kramperige trekkerige buik
als je t nie vertrouwd moet je sowieso bellen, maar ik denk idd ook aan afscheiding. vruchtwater hoeft niet perse zoet te ruiken, beetje fabeltje. een verloskundige van een kennis zei een keer dat het rook naar verrotte sperma...ik heb geen ervaring want ik had (bijna) geen vruchtwater meer toen mn vliezen gebroken werden....