Inderdaad de volle maan ben al volop de baringsdans aan het oefenen hahaha Die ga ik vanavond met volle maan in de achtertuin uitvoeren misschien helpt het!!
Wat ontzettend leuk meis. En wat spannend. Dat je ook gewoon achter de computer zit hahaha!!! Ik hoo dat het vlot mag gaan en dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.
op een of andere manier heb ik er weinig vertrouwen in maar eens moet die baby er toch uit gelukkig voel ik mij prima en hobbel ik lekker door dat scheeld ook hoe gaat het met jou?
Nog niet eens een krampje wordt je toch gek van !!!! Had het zo gehoopt dat het voor dinsdag zou komen maar ik ben er bang voor dat ik het niet ga redden
Hier ook nog steeds niets, noppes, nada! Grrrrr zooooo irritant en weet wel dat voorwerk niets hoeft te betekenen want sommigen hebben drie weken ww en andern bevallen binnen drie uur vanuit het niets ( bij mijn jongste dochter) maar jeetje, ik wil bevallen!!!
nou mensen aangezien 5 mei hier niet is gelukt meld ik me ook maar aan voor morgen.Ik hoop dat de volle maan iets voor ons doet dames.Iemand had voor me gependeld en daar kwam 10 mei uit dus ik ben benieuwd.Ik heb een aantal dagen weer heel erg last van angst paniekaanvallen dus het mag van mij wel komen ben klaar met die rothormonen en benieuw hoe me meisje eruit gaan zien.En verder lijkt het me heerlijk om weer op mijn buik te slapen want met zoeen dikke buik is het echt niet te doen hihi.Dus kom op dames met jullie babys
Hier wel stiekem een beetje hoop voor vandaag.. Weer sterker wordende weeen.. maar nu moet het nog doorzetten! Heel de nacht wakker gelegen, maar soms stopt het ineens weer. Nou, spannend! Zet hem op dames!