Nope, nog niets, begint hier wrl een beetje te rommelen, dus we wachten af ben er wel ok mee, als ze vandaag niet kan word he morgenochtend en als mijn lijf dit doorzet komt ze misschien vannacht wel vanzelf
heey meiden een beetje een late reactie van mij maar ik ben 09-05-09 om 12.29 na een zware bevalling van bijna 24 uur is de kleine man robin geboren wel met vacume pomp gehaald en een flinke knip maar het is het allenmaal waard geweest!! jullie heel veel sucses liefs ancie
Ik mag me om negen uur op het ziekenhuis melden, vk heeft met gyn overlegd en gyn wil mijn vliezen wel breken!! Wish me luck!
Meis van harte met jullie kleine man!! Ik hoop dat je snel opknapt na zo'n zware bevalling. Het echte genieten is nu begonnen enne laat je maar lekker verwennen. Veel liefs Meertje
AAAHH wat spannend joh. Nou bij deze alvast heel veel sterkte morgen. Dat je maar snel je kleine in je armen mag houden.
begrijp hoe jij je hebt gevoeld meertje, ook ik kon om half 11 onverrichter zake weer naar huis, spoedgevallen, word morgenochtend gebeld of en wanneer ze tijd voor me hebben........
net gebeld, mag me tussen half elf en elf melden op de kraam, nieuwe poging! heb er een goed gevoel over en bovendien, ik ga gewoon niet meer weg hahaha, zie maar dat je me van die afdeling krijgt ;P
en ben jij nou nog niet bevallen mei..?? Jeetje zeg, wat loop jij vreselijk overtijd, wanneer ga je ingeleid worden, woensdag toch?
Nou wat spannend nog een paar uurtjes!!!! Ontzettend veel succes enne je kan het he!! Ik heb afgesproken om pas woensdag ingeleid te worden dan ben ik precies 2 weken overtijd. Het werd er gek van om elke keer die valse beloftes aan te horen. Ik hoop gewoon dat ik lekker voor woensdag ben bevallen hahaha
Ja, kan me heel goed voorstellen, at van het kastje naar de muur gestuurd worden pfff, ik zweer je, ga vandaag ook niet van die afdeling af zonder baby hahaha
Gisteren na twee uur bevallen van een dochter stella maria elsabeth! 51 cm 3610 gram om 13.34 echte stortbevalling! Om half twaalf vliezen gebroken en om vier over half twee was ze er na negen minuten persen, bizonder pijnlijk, maar oh oh oh wat is ze mooi, kan mijn ogen niet van haar afhouden!
Meid van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!! En wat een snelle bevalling zeg!!! Ik hoop dat je je goed voelt laat je maar lekker verwennen door iedereen. En een super leuke naam trouwens. Nogmaals van harte Veel liefs Meertje