oh trouwens, kon het niet laten en heb er nog meer ovutesten tegen aan gegooit en nog steeds positief, heb zelfs andere merken gekocht. nu dus 5 dagen een dikke vette streep, en gister en vandaag was de streep zelfs dikker dan de controle streep. maar mijn slijm is niet meer vruchtbaar en mn temp blijft stijgen.. dus.. niet zo slim van mij om te blijven testen want krijg nu heel veel hoop
Ja dat kan ik me voorstellen....ik heb ook al vaak gelezen dat ovutesten ook op hcg reageren . En je zit nu dus op DPO7? Oeh wat lastig... Leuke naam, mooi. En fijn dat ze op de hoogte zijn, dat scheelt een hoop onduidelijkheid of miscommunicatie. Lekker he, zo'n klein lijfje in je armen. Hopelijk snel voor ons allemaal een eigen versie!
6 juli was ie nog twijfelachtig, 7 was ie overtuigend. dus 5dpo dan? denk ik.. vind het zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn :< en weet nu al dat ik net zo lang ga ovutesten totdat ie negatief is. Ja zeker fijn, was eigenlijk niet de bedoeling maar ze vroeg het rechtstreeks en ik kan zo slecht liegen.. dus achteraf gezien ben ik er blij om dat ze het weet. inderdaad! geweldig, maar nog mooier als ie van onszelf is dat we het allemaal snel zelf mogen ervaren ^.^
En weet jij of het dan kan dat een ovutest ook na de eisprong nog positief blijft? Ongeacht of je wel/niet zwanger bent? Want volgens mij ga je toch echt pas hcg aanmaken bij een innesteling en die is meestal pas ergens tussen DPO 3 en 7 ofzo, dus dan zou je wel erg vroeg een innesteling hebben gehad als je nu al hcg hebt. Dus misschien dat die ovutest dan toch nog reageert ivm eisprong die al geweest is? En welke dag zegt je temperatuur dat eitje geweest is? Oh, ik kan me ook zo gek maken met dit gepuzzel. Vanochtend heb ik getest, omdat ik zo hoge temp houd, ook na ongesteldheid en omdat ongesteldheid zo licht was. Toen dacht ik: misschien ben ik toch zwanger en ben ik gewoon zo iemand bij wie licht bloedverlies voorkomt. Maar niks natuurlijk Zo gekke kronkels in je hoofd....
t kan de dag na de eisprong nog positief blijven, of soms zelfs nog 2 dagen.. volgens mijn temp had ik hem 4 dagen geleden, maar een week geleden begon vruchtbaar slijm al.. en dat is sinds 3 dagen al weg. maak mezelf echt gek haha kan toch niks anders doen dan wachten.. sommige mensen kunnen er zo nuchter mee omgaan :< maar wij dus niet haha maar wel vreemd dat je temp hoog blijft
Gefeliciteerd met je nichtje kzh!! Leuke naam. Wat spannend voor jullie beiden.. Ik zou ook gek worden, haha! Heel herkenbaar dat je steeds wat voelt en dan denkt het zou dit of dat kunnen zijn. Je bent er zo op gefocust! Misschien zou ik die dingen die ik voel in mn buik niet eens gemerkt hebben als ik niet met zwanger worden bezig zou zijn geweest.. Zijn jullie overdag wel veel bezig? Ik dwing mezelf ertoe, dan denk ik er niet zoveel aan. In het weekend ben ik er altijd mee mee bezig dan door de weeks als ik aan het werk ben. Fijne avond!
Ik heb teveel tijd om er mee bezig te zijn. Gelukkig morgen en overmorgen vol geplanned, afleiding werkt inderdaad!
Blijft vreemd, die positieve ovutesten. Vandaag al gedaan? Ben niet nieuwsgierig. Mijn temp blijft hoog, hoop dat ie snel zakt en eitje in aantocht is. Ik ben overdag heeel druk op m'n werk, maar zelfs daar komt het constant in m'n gedachten en ik heb de pech/geluk dat ik op het werk ook op internet kan. Die focus is inderdaad echt iets aparts, dat je nu van alles voelt enzo. Beetje meer afstand zou gezond zijn, maar ik weet niet goed hoe. Mijn vriend laat me altijd focussen op het doel: een lief klein babytje in je armen, en niet op wat er nu allemaal mis gaat en niet lukt......dat helpt altijd wel, voor even .
tuurlijk heb ik er vandaag weer 1 gedaan (A) weer vet positief.. en temp blijft hoog. bah, ben zo zenuwachtig ;$ vandaag even naar mijn ouders, lekker samen koken en smullen. even afleiding! ik hoop t ook voor je! hoe is je temperatuur normaal rond deze tijd in je cyclus? hmmm, afleiding zoeken! maarja, als je dan op je werk de hele tijd op zwangerschapspagina gaat.. hihi hmm voor heel even dan haha na 1 minuut ga je denken, oh zal dat over 9 maanden al zijn??
En je hebt niet de neiging om een zwangerschapstest te doen? Of zeg ik nu iets waardoor je nog meer spanning gaat ervaren ? Wat ga je koken met je ouders? Ik kook ook heeeeel graag en het is inderdaad een goede afleiding, zeker als je mensen hebt om voor te koken. Dinsdag had ik zo'n lekker machtig, half vloeibaar chocoladecakeje als toetje gemaakt Meestal is temp nu rond de 36.3, misschien heeft het te maken met het weer ofzo dat ie nu hoger blijft? Heb ook wat bruinverlies al de hele week. Irritant!
Je zou juist zeggen dat het door het koude weer lager moet zijn.. Ga wel wachten tot woensdag zal nu toch niets opleveren.. We gaan sushi maken zo heeerlijk. Alleen zal ik nu voor de zekerheid geen sashimi eten.. (rauwe vis)
Hallo meiden, hoe gaat het vandaag? @khz, vandaag weer positieve ovutesten? Fijn dat je even afgeleid werd bij de ouders gisteren.. Ik zou ook gek worden, haha! @anemoon, voor jou ook spannend. Jammer dat je test negatief was.. Maar misschien nog te vroeg?? Ik heb weekend!! Gelukkig is hij bomvol geplant zodat ik lekker veel afleiding heb. Alleen ben ik vandaag niet helemaal fit, zere buik en maag. Er heerst hier ook een buikgriepvirus. Maar hopelijk gaat hij mij voorbij.. Kan nu echt niet ziek worden...
Fijn dat de sushi goed was, kzh, daar kun je echt zo van genieten he! Hoe gaat het met de voortekenen bij jou? Puck, klinkt als een goede manier om jezelf beetje af te leiden, zo'n bomvol weekend! Leuke dingen voor de boeg? Jammer alleen dat je je niet fit voelt... Ik heb ook sinds gisteravond weekend, heerlijk! Gisteravond een goede vriend op bezoek, vannacht bijgeslapen. En vandaag de zolder opgeruimd en lekker gelezen. Morgen mijn broer verhuizen en zondag een verjaardag. Voor mij is zo'n druk weekend ook ideaal . En dan alleen nog maandag en dinsdag werken en dan heb ik vrij om de Vierdaagse te kunnen meemaken! We krijgen bevriende lopers te logeren en er komen hier woensdag een hoop mensen kijken (komt bij ons door de straat). Gezellig allemaal! Mijn temp blijft gek hoog, maar denk toch dat eitje nog niet is geweest. Waarschijnlijk wel ergens in de komende week.... Hebben jullie wel eens laten pendelen hier op de site?
Hey meiden, Hier deze week een beetje in een dip gezeten en dus geprobeerd er even niet zoveel meer mee bezig te zijn (yeah right!) en zp ff te mijden. Het verhaal van Roosje gaf mij eerst weer wat hoop maar had daarna helaas een beetje het tegenovergestelde effect en begon me toch zwaar klote te voelen. Ik probeer mezelf niet te vergelijken met anderen maar doe dat dan uiteindelijk toch Elke keer dat ik er weer aan dacht dat ik nog steeds niet ongesteld was geworden pepte ik mezelf een beetje op door mezelf met Roosje te vergelijken en mezelf wijs te maken dat ik niet de enige ben. Heb natuurlijk ondertussen wel meerdere meiden gesproken met lange, onvoorspelbare cyclussen maar die zijn in ieder geval al minimaal 1 keer ongesteld geweest. Toen ik het goede nieuws van Roosje hoorde kreeg ik dus in eerste instantie weer wat hoop. Maar toen ik er wat meer over na ging denken, begon mijn verstand me toch aan dingen te herinneren zoals het feit dat ik al een maand langer aan het klooien ben en ik Roosje volgens mij niet heb gehoord over het gevoel ongesteld te worden zonder dat dit gebeurde. Met andere woorden, dat onze situaties dus ook weer compleet anders zijn en dat ik me niet daaraan moet meten en mezelf alleen maar valse hoop geef. Het ongi-gevoel is, net als een maand eerder, weer weggetrokken na ongeveer anderhalve week. Vorige keer had ik daarna een avond een paar keer een steek links onder in m'n buik. Nu heb ik daar al een aantal dagen af en toe steken... Ondanks dat daar ook altijd mijn darm spastisch loopt te doen (en dus pijnlijk is) is dit iets anders. Wat moet ik hier nou weer van denken... Als het aanhoudt maar weer terug naar de HA want begin me alleen maar steeds meer zorgen te maken... Zo weer flinke lap tekst maar moest ff m'n hart luchten. Ik zit hier al de hele week alleen met de kids en met hun wil ik hier natuurlijk niet over praten
@ Roosje: Nogmaals gefeliciteerd...!! Probeer je niet te veel zorgen te maken en er vooral ook van te genieten...!! (Het verhaal hierboven heeft natuurlijk niets met jou te maken he maar met dat kansloze lichaam van mezelf ) @ kzh: Hmm spannend met al die positieve ovu testen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is ergens anders mee bezig te zijn. Wanneer kun je testen...?? @ Anemoon: Hopelijk komt je ei er snel aan...!! Leuk dat de vierdaagse bij jou door de straat komt. Maar je woont dus in Nijmegen. Grappig. Tot vorige week liep ik stage in Nijmegen misschien hebben we elkaar wel eens onbewust gezien @ Pucks: Welkom...!! Nog iemand met een lange cyclus... Volgens mij kunnen we beter met z'n alle verhuizen naar een andere provincie. Misschien ligt het aan de Gelderse lucht
@ puck : ja vandaag was ie weer positief! Eigenlijk wel fout dat ik blijf testen, maar kan het niet laten! Fijn weekend en hopelijk word je niet ziek!! @ annemoon : ik ben er weinig mee bezig geweest afgelopen dagen, merk wel dat ik wat moe ben maar dat kan natuurlijk goed van de spanning komen Klinkt als een prima weekend! @ natas : logisch dat je er ff doorheen zit toch? Is ook gewoon zwaar frustrerend allemaal! *knuffel*
Hallo Natasha, Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Zp is de ideale site om even je hart te luchten. Mijn vriend wil het tussen ons houden dat ik gestopt ben met de pil. Vind het zo moeilijk dat ik er met niemand over kan/mag praten. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Helaas kan je jezelf niet vergelijken met anderen. Ieder lichaam is uniek en zo verschillend van elkaar. Dat is mij hier ook wel opgevallen. De een wordt meteen zwanger en de ander doet er zo lang over.. Zo lastig en oneerlijk.. Kon je maar even naar binnen kijken he.. Ik heb ook PDS en linksonderin mn buik vaak steken. Het is zo lastig om je te concentreren op wat je voelt in je buik als ze zwanger wilt worden. Want met PDS voel je altijd vanalles! Slik je ook probiotica? Ik hoop voor je dat je gauw ongesteld of nog mooier, zwanger bent! @anemoon, dat klinkt inderdaad als een druk, gezellig weekend! Wat leuk van die vierdaagse! Veel plezier. Ik heb me nooit laten pendelen nee.. Eigenlijk ook nooit mee bezig geweest of over nagedacht. @kzh, kan me voorstellen dat je blijft testen. Het moet toch iets betekenen! spannend!!
@ pucks ; mijn man wou in het begin ook niemand vertellen dat we er mee bezig waren.. maar ik moest er toch echt over praten met mn ouders en een vriendin! zeker toen ik ziek werd en alles rondom onze kinderwens twijfelachtig was.. Zou toch als je die behoefte sterker gaat voelen iemand in vertrouwen nemen, kan zo opluchten!