Wie doet ermee in Gelderland met 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Leeuwtje1981, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Heb jij vanochtend nog getest of heb je je kunnen bedwingen??

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb geen testen meer :p
    Straks even naar kruidvat, krijg vanmiddag wel clearblue digitals binnen maar kvs zijn gevoeliger dus eerst die er nog maar even tegenaan gooien

3. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    @anemoon, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Dus nu is het weer rustig in Nijmegen? :p
    Ik hoop voor je dat je gauw je eitje spot.
    @kzh, wauw wat spannend zeg!! Ben benieuwd.

Vanmorgen heb ik babyboom terug gekeken. Het stel dat na 4 jaar pas een positieve test had over viel me een beetje. Zij had geen eisprong. Ik had echt zoiets van OMG, sta er niet raar van te kijken als dat bij ons ook zo zou gaan. Werd er een beetje depri van..
    Het bruinverlies is nu voorbij. Dus we gaan weer vrolijk verder waar we gebleven waren.. ;)

4. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Gebruiken jullie monnikspeper of andere homeopatische medicijnen om je cyclus weer op gang te brengen?

5. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hoi hoi,

Ff snel een berichtje via de telefoon.
    Ook op mijn telefoon lijk ik wel iets te zien hoor kzh :D
    Super spannend...!! Hopelijk slaat de digitale vanmiddag ook uit. Ik ben voor je aan het duimen...!!

@ hier: jullie kennen dat gevoel vast wel, dat jij er veel meer mee bezig ben dan je wederhelft omdat jij degene bent die constant van alles voelt e.d. Hier dus precies zo. Maar sinds dat ik mijn vriend over die positieve ovu test heb verteld is hij er echt constant mee bezig hihi, echt super lief. Hij begon er zelfs over tegen de kids ;)
    Beetje jammer alleen dat nu dus net de kids hier zijn waardoor klussen niet zo makkelijk gaat. Maar hij was gisteren avond speciaal tot vet laat wakker gebleven ondanks het feit dat hij vandaag moet werken (heel erg out-of-character voor hem, normaal slaapt hij nog eerder dan de kids ;) ) en meestal al rond 5uur op de zaak moet zijn. Nu maar hopen dat het voldoende is geweest. Vorige klusbeurt van namelijk 2 dagen voor de positieve test.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ pucks : daarom kijk ik dat soort programmas niet.. Word er niet vrolijker van!

Ik heb wel pillen om de cyclus te stmuleren, op basis van tenisbloem dacht ik.

@ natas : de zaadjes kunnen best lang overleven, dus zou gewoon moeten kunnen!
    Ik ga voor je duimen!!

Ennuh trouwens, even voor iedereen.. Vind dat we echt een leuk clubje hebben hier!!!!

7. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Jaaaa, dat vind ik ook!!

kzh, superspannend, hou je ons goed op de hoogte?

pucks, ik gebruik er niks voor. maar heb ook al drie jaar een onregelmatige cyclus tussen de 4 en 6 weken, en ben daar op zich niet ontevreden over....hoewel ik er nu wel van baal dat dat eitje niet wil srpingen, terwijl ik al een week denk dat het eraan komt.

natasja, leuk om te horen over je vriend! mannen hebben zo hun eigen om er mee om te gaan, maar ik denk zeker dat ze er net zo goed veel mee bezig zijn. zaadjes kunnen inderdaad vrij lang overleven, dus jullie maken zeker een kans.

de mijne vraagt ook iedere ochtend: en hoe was je temp? en hij knuffelt altijd van harte met me, als het voor de cyclus nodig is, ook als hij misschien niet superveel zin heeft. ik vind ook heel bijzonder om te zien hoe hij verdriet heeft van de miskraam en daar extra mee bezig is als iemand anders aankondigt zwanger te zijn of als we op kraambezoek zijn.

8. evelien055

evelien055 Niet meer actief

Zwanger! Sinds dinsdag vorige week positief getest (2e ronde). In het begin kon ik het nog nauwelijks geloven, maar nu begint het echt door te dringen, last van de eerste zwangerschapsklachten dus kan er niet meer omheen. Deze week de verloskundige bellen, ons eerste kindje... spannend!!!

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    @ Evelien: Gefeliciteerd...!! :D
    Spannend...!! Heel veel succes met je kwaaltjes ;)

@ anemoon: Echt hartverwarmend om te zien dat het onze mannen ook zo aan het hart gaat...!! Die van mij is ook al een aantal dagen onzettend knuffelig... :cool:

@ kzh: Ik vind het ook een gezellig clubje hier...!!

@ pucks: Ik ga dus ook expres niet naar zulke programma's kijken, anders ga ik mezelf helemaal gek maken. (niet dat constant forums doorlezen zo veel beter is haha ;) :p ) En ik heb tot nu toe nog nooit iets gebruikt i.v.m. m'n cyclus, dus daar kan ik niets over zeggen...

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Net even testje gedaan.. Eigenlijk beter met ochtendurine, maarja.. Ongeduldig!

Wat denken jullie, is ie donkerder dan gister of zie ik wat ik wil zien..

11. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Nou, met mijn telefoon zie ik nu wel meteen een streepje hoor. Bij de vorige moest ik een stuk beter mijn best doen...!! :D

Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd...!! <3

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik denk dat ik het pas ga geloven als ik digitale test met zwanger erop in mn handen heb!
    Maar ik weet niet of er al genoeg hcg is voor digitale, want die van kv 2v5 zijn redelijk gevoelig dacht ik

13. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hmmm, nog meer geduld opbrengen dus :D

Het scheeld dat je nu al meer dan 1 lijntje heb gezien dus je kan er denk ik wel van uit gaan dat het geen valse uitslag is...!! En ze worden steeds duidelijker dus ik heb sterk het vermoeden dat je de hoofdprijs hebt gewonnen :cool:

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hmmm.. Dat zou zoooooo mooi zijn!
    Dan heb ik nog 2/3 weken om alle rammelaars af te maken :p
    Heb er al 10 1/2 hihi

15. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ik zou in ieder geval ff flink aan de arbeid gaan als ik jou was: P

Beetje jammer misschien dat het net lekker weer wordt (misschien niet echt het weer om te gaan haken [of hoe heet dat, geen verstand van ;) ]) maar het is voor een goed doel...!! Vind het nog steeds echt een super leuk idee...!!

16. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    kzh, ik zie het streepje ook hoor! Zo dun was het bij mij ook op 15DPO Wauw, dat zou super zijn!! Proficiat alvast.

En inderdaad, hup, snel gaan haken. :) Wanneer zouden jullie het willen vertellen?

Evelien, lang niet gezien, van harte met de zwangerschap en veel geluk gewenst!

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben net even naar de etos gegaan.. clearblue digital gehaald.
    ennuh.. :D

18. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Woehoe, proficiat!!!! Lang verwacht en nu is het dan eindelijk zover!! Echt super, ook voor je man.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    thanks! jaaaa ben zo blij :D
    mn man ook, die is aan het werk..
    had um net gebeld.. Oeh, ik krijg er helemaal kippenvel van zegt ie..
    schattig :D

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Woehoe...!! GEFELICITEERD...!! :D

Het lange wachten is eindelijk voorbij. Het is je echt van harte gegund...!!

Nou anemoon en pucks, nu wij nog. Zal helemaal geweldig zijn als we strax allemaal tegelijkertijd zwanger zouden zijn :cool:

Deel Deze Pagina