@kzh, van harte gefeliciteerd! Eindelijk word het lange wachten beloond, probeer er lekker van te gaan genieten.
Jeeeej! Wat super kzh!! Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je! @Evelien, van harte gefeliciteerd! Ja, nu wij nog inderdaad. Die programma's als babyboom of generatie 2010 vind ik wel erg leuk! Zit te denken om toch iets homeopatisch te halen. Kan toch geen kwaad. Maar wel pas na de vakantie..
Oja, ik vind ons clubje ook erg leuk!! Gezellige meiden, vind het zo prettig om met jullie te praten!
Gefeliciteerd!!! Echt super! @ Anemoon: ja gezellie waterkwartier! Ik ben opgegroeid in hatert maar gaan nu in dukenburg wonen
kzh, al aan het idee gewend??? heb je ergens last van of kun je aan je lijf voelen dat je zwanger bent? hier vandaag weer lage temp, maar eindelijk eggwhite slijm, dus nu moet ie toch wel echt gaan springen.... pucks, bijna vakantie he?
Inderdaad khz, hoe gaat het nu daar op je roze wolk...?? @ anemoon: Hup hup, aan de klus jij @ pucks: Bijna vakantie, jeej. Nu hopen dat het weer zo blijft...!! @ hier: Vraag me echt af of ik nou wel of niet mijn ei heb gehad of nog krijg. Heb namelijk nog steeds dat zeurende gevoel in m'n linker zij/onderbuik/lies maar wisselt nu af en toe met een gevoel echt midden onder. Ik heb namelijk geen slijm gespot. En na de hand gezien vind ik het ook wel heel toevallig namelijk dat ik voor het eerst in ruim een half jaar ovu testen doe en dat deze dan toevallig ook meteen positief zijn. (de dag na die ene positieve had ik nog een positieve) Nu 2 dagen niet getest en misschien vanmiddag (als de kids buiten aan het spelen zijn) dat ik nog een test ga doen. Pff best vervelend als je niet weet of je nou nog steeds in ronde 0 zit of dat je nou toch echt eindelijk in ronde 1 zit...
Wolk is nog niet helemaal roze 8 augustus heb ik afspraak bij de gyn staan, als dan alles klopt denk ik dat het echter voelt. Heb wel kwaaltjes, maar die had ik al wel. Mn darmen zijn vervelend, zit hard verstopt :s Griepachtig, keelpijn. Slaap snachts slecht, word sochtend vroeg wakker badend in het zweet. Spierpijn onder mn ribben En heel veel hoofdpijn, af en toe wat misselijk. Maaar ik heb het er graag voor over!!!
En een ei spotten is zo moeilijk, zeker als je geen flauw idee hebt wanneer ie komen gaat. Succes meiden, hoop dat jullie snel een duidelijke eisprong hebben!
@kzh; lekker he die klachten, maar je moet maar zo denken het is een goed teken, want dan gebeurt er echt wat daarbinnen. Dat slechte slapen heb ik ook, het is net alsof mijn lichaam me nu alvast aan gebroken nachten wil laten wennen. @Natasja; hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je ei, en dan het liefst ook nog een positieve zwangerschapstest. @Anemoon, hoop echt dat je ei nu gaat springen, toitoitoi. @Pucks; lekker bijna vakantie! Ik kijk die programma's ook iedere week. Ben normaal nooit zo'n emotype, maar toen er vorige week werd gesproken over reanimatie bij de baby, toen biggelden de tranen over mijn wangen. Wat hormonen toch met je kunnen doen. @hier; ik voel me erg beroerd en heb weinig eetlust, dit is niet fijn maar ook een teken dat er daadwerkelijk iets gebeurt daarbinnen, blijf het nog steeds onwerkelijk vinden omdat de test zo onverwachts positief was, morgen de echo, ben nu al zenuwachtig. Ik had een week lang gelukkig geen bruine afscheiding meer gehad, maar helaas vandaag weer wel, dit morgen ook maar eens aan de verloskundige voorleggen. Oh ik hoop zo dat er echt een kindje aan het groeien is en dat er morgen een hartje klopt. Ben benieuwd of de echo uitwendig kan of dat het toch inwendig moet, dat lijkt me eigenlijk niet zo'n pretje, maar aan de andere kant wil ik graag weten waar ik aan toe ben, dus moet ik me dan maar over dat gevoel heenzetten.
Hallo meiden! Ik wil me graag aansluiten bij deze club! Ik ben 26 jaar, mijn vriend 32.. we zijn 11 Juli gestopt met de pil, eerste ronde duurde 34 dagen.. en nu dus wachten op het volgende eitje .. we hebben geen haast maar toch is de verleiding groot om ovulatietesters te halen straks Ik ben net in Ede komen wonen en het lijkt me leuk om ook contact te hebben met meiden uit de directe omgeving Greetz!
Roosje, superspannend morgen. Ik duim voor jullie dat alles helemaal goed is! Ik vond inwendige echo heel erg meevallen. Zelf was ik op dat moment zo zenuwachtig voor de echo dat ik niks anders mee kreeg dan naar dat beeldscherm staren. Eefje, welkom! Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan.
@ roosje : spannnend! Heeeeel veel succes gewenst morgen! En inwendige echo stelt niks voor hoor! En als je een jurkje of tuniekje aandoet voelt het wat minder ongemakkelijk! Welkom eefje! Leuk dat je mee komt kletsen Hopelijk mag het bij jullie snel raak zijn
@ Roosje: Wat ik begrepen heb is dat bruine afscheiding niet erg is. Pas als je helderrood bloed krijgt wat gepaard gaat met pijnlijke krampen...!! Heel veel succes morgen bij de echo...!! <3 @ Eefje: Welkom...!! Hier ook iemand uit de gemeente Ede Gezellie...!!
Ff iets anders... Weet iemand misschien een betere manier om dat lijstje bij te kunnen houden. Nu hebben we wel een paar x een lijstje ergens tussen de berichten staan maar als je deze wil lezen zou je dus alle pagina af moeten struinen om em te vinden. Ik vind zo'n lijstje wel handig. Geeft een goed overzicht van wie er precies meepraten, dus ook de mensen die wat minder vaak online zijn. En we kunnen zo ook bij houden wie waar staat
Welkom Eefje!!! Wat betreft de lijst, is inderdaad wel erg handig om te hebben maar lastig hoe we dat goed kunnen doen, heb wel eens bij een forum gezien dat diegene die het eerste bericht plaatst daarin een lijstje heeft, dan staat het altijd op de eerste pagina, maar dan moet wel diegene altijd de lijst bijhouden.
Hmmm... Dat wordt dan inderdaad lastig, want volgens mij heb ik onze TS niet meer gezien sinds ze dit onderwerp heeft aangemaakt...