Dat is inderdaad misschien het beste ja. Iemand vrijwilliger...?? Nou heb ik dus weer een positieve ovu test in m'n handen *zucht* Aangezien een LH-piek van 5 dagen volgens mij niet kan, ben ik nu dus nog geen steek wijzer. En als ik positieve testen van anderen zie met het zelfde merk was de allereerste waarschijnlijk ook gewoon positief dus zouden het al minimaal 6 dagen zijn. Dag blijdschap van 5 dagen geleden, welkom terug onzekerheid...
Worden ze niet donkerder? En lijntjes moeten wel echt zo donker als het andere lijntje zijn he? Wel balen dat je nu weer zoveel onzekerheid hebt
De laatste 3 testen (de 2e was 3 dagen geleden) waren alledrie hetzelfde. De teststreep is net zo donker als de controlle streep en dus positief... Ik begin mijn lichaam een beetje zat te worden zeg, bah bah :x
Hmmm vaag, hij kan tot 2 dagen na de eisprong positief blijven.. Dus dan zou ie morgen weer negatief moeten zijn. Wel frustrerend hoor
Frustrerend Natasja, steeds weer die onzekerheid. En het kunnen niet positieve ovutesten zijn omdat je zwanger bent? Net zoals kzh had. Wil je geen valse hoop geven, maar dat zou ook een verklaring kunnen zijn....
heb lijstje gemaakt, als jullie die even invullen.. Alles tussen "" moeten jullie ff zelf invullen, maar dat snappen jullie vast wel ik zal wel bijhouden waar ie staat
Goed bezig kzh!! NOD Lijstje Anemoon13 - Ronde 4 na mk - NOD 9-8? - miskraam maart 2012 (8wk) Zwanger : Kzh 22 maart 2013
Nou een opluchting, we hebben een kindje gezien, of beter gezegd een soort wormpje maar het belangrijkste we hebben een hartje zien kloppen. De schatting is nu ongeveer 7 weken zwanger, heb dus echt precies op de goede dag een zwangerschapstest gedaan. Ik krijg met 2 weken weer een termijnecho, dan kunnen ze als het goed is precies zeggen wat mijn uitgetelde datum word, voor nu staat dit op 13 maart 2013. Helaas moest het een inwendige echo worden, uitwendig te onduidelijk, maar toen ik een kloppend hartje zag maakte de inwendige echo me niets meer uit. We zijn helemaal in de wolken met dit blije nieuws
@ Eefje, welkom! @ Roosje, wat fijn voor jullie! Nu lekker gaan genieten he. @ Natasha, spannend! Toch maar een zwangerschapstesje wagen? Wat een heerlijk weertje he! Enorm genieten. Ik zag alleen dat het volgende week minder wordt. Ik mag niet klagen want ik zit dan op Tenerife. Hopelijk valt het mee met de regen.
Goed bezig kzh!! NOD Lijstje Anemoon13 - Ronde 4 na mk - NOD 9-8? - miskraam maart 2012 (8wk) Pucks - Ronde 2 - NOD ? - onregelmatige cyclus Zwanger : Kzh 22 maart 2013
@ Roosje: Wat super om te horen. Nu er lekker saampjes van gaan genieten...!! @ hier: Denk ik niet dat ik zwanger ben hoor. Ik had inderdaad zaterdag bij die tweede positieve test, ook een zw test gedaan en deze was negatief. Heb natuurlijk al weer een beetje op internet rondgekeken en kennelijk kan het vaker voorkomen bij mensen met lange cyclussen... Mijn HA zei dat hij bij mij dacht aan PCO en de uitslag van de bloedtest paste daar volgens hem wel bij. Toen ik hem vroeg welke hormoonwaarden niet klopte zei hij dat mijn FSH dus te hoog is. Maar ik vond toen al allerlei bronnen waaruit je op kan maken dat vrouwen met PCO juist een lage FSH hebben. Nu kwam ik dus het volgende tegen en vraag ik me af of mij HA zich niet versproken heeft: Ik neem dus aan dat ze niet allebei hoog kunnen zijn. Nou ja over een paar dagen nog maar een ovu testje doen en als die weer positief is ga ik de denk ik de HA ff bellen voor opheldering, omdat ik deze maand al elke dag vanalles voel daarbinnen maar ik heb echt geen idee of het nou goed of slecht is wat ik voel...
Mijn aanvulling (heb Pucks ook mee verwerkt) NOD Lijstje Anemoon13 - Ronde 4 na mk - NOD 9-8? - miskraam maart 2012 (8wk) Pucks - Ronde 2 - NOD ? - Onregelmatige cyclus Natasja84 - Ronde 1 - NOD ? - Vanaf begin Januari bezig met eerste cyclus na de pil Zwanger : Kzh 22 maart 2013
Goedemorgen meiden! Ik kom ook even neuzen hier. Ik woon in de buurt van Arnhem, en we zijn ook bezig voor ons eerste kindje!