Ti87, oh sorry, ik vergeet het steeds , maar 4 weken is ook al best snel. Leuk dat jullie er nu al voor gaan. Sterk he, een kinderwens?! Natasja, ik duim voor je dat je ongi er aankomt inderdaad! kzh, super dat de rammelaars af zijn! En die onzekerheid lijkt me inderdaad heel normaal, zeker als je al zo lang hebt gewacht op een zwangerschap. Roosje, hoe is het met jou? Nog nieuwe kwaaltjes of juist minder last? Hier: vind het toch wel erg spannend. Ene moment denk ik: ik voel dat het goed zit, deze cyclus wordt onze cyclus. Andere moment denk ik: je houdt jezelf voor de gek en over 10 dagen ben je hartstikke ongesteld. Durf bijna niet te geloven dat het ook goed kan gaan.
NOD Lijstje Anemoon13 - Ronde 4 na mk - NOD 11-8 - miskraam maart 2012 (8wk) Pucks - Ronde 2 - NOD ? - Onregelmatige cyclus Natasja84 - Ronde 1 - NOD ? - Vanaf begin Januari bezig met eerste cyclus na de pil Zwanger : Kzh 22 maart 2013 Roosje83, 13 maart 2013 ?
Mijn duimen zijn in ieder geval heel hard voor je aan het draaien...!! Deze maand kan zo maar jouw maand worden. Het is je ontzettend gegund...!! Dank je wel. Stom eigenlijk dat ik hoop om ongesteld te worden. Maar ja, dan weet ik tenminste waar ik sta. Ik begin echt steeds meer moeite krijgen met al die onzekerheid. Wanneer kan ik nou eindelijk eens mee gaan doen? Wanneer kan ik eindelijk eens met spanning naar een NOD uitkijken? Hoe lang zal het dan nog duren voordat ik eens met het blije nieuws kan komen? Heeft het zin om zw testen te doen? Heb ik een ei gehad of niet? Tot nu toe kan ik niet eens echt van me vakantie genieten want ben alleen maar met cyclussen, menstruaties en zwangerschappen bezig... *zucht* Verder nog geen tekenen van ongie. Maar ja, nu zit ik er ook echt op te wachten, terwijl het de twee voorgaande maanden onverwachts kwam. Dus misschien heeft dat dan weer invloed. En dan ga je jezelf weer gek zitten maken. Zou die buikpijn van twee weken terug toch m'n eisprong zijn geweest? Aangezien ik de afgelopen twee maanden rond deze tijd dat ongie gevoel had zou die buikpijn halverwege wel een eisprong geweest kunnen zijn. Toch aardig geklust dus zou ik toch een test kunnen wagen? Maar ja, dat heb ik het afgelopen half jaar al veel te vaak gedacht/gedaan en ben dan alleen maar weer teleurgesteld in mijn eigen lichaam... Dat ding kan je zo voor de gek houden. Wist ik maar gewoon waar ik aan toe ben... Zo, ik moest ff mijn frustraties kwijt, sorry...!!
@ natasja ; haha ik ben de hele tijd smoezen aan het maken en aan t liegen tegen iedereen, echt niks voor mij haha kan niet wachten tot volgende week woensdag. Gister lag mijn nichtje heerlijk om mijn borst te slapen, zegt mijn schoonzusje.. ooh jij gaat echt zo'n goede moeder zijn. nou, moest me echt inhouden om het niet te vertellen haha Hoop dat deze ronde inderdaad snel voorbij gaat zijn voor je! zo frustrerend he :< Hier mag je lekker klagen en je frustraties eruit gooien! @Ti87 ; ja als je eenmaal de beslissing hebt gemaakt is het moeilijk om nog te wachten he En bedankt heb er hard op gewerkt! @ anemoon ;Ja ben ook blij dat ze klaar zijn, ze liggen al ingepakt met namen erop klaar om gegeven te worden Ik duim zo hard voor je anemoon!!!!
Natasja, ik begrijp je frustraties heel goed hoor! En het is ook juist goed dat je die hier deelt, wat kzh ook al zegt. We zijn allemaal juist hier om de leuke en minder leuke aspecten van zwanger worden en zijn met elkaar te delen. Dus laat je daar niet door tegenhouden. Kon je maar af en toe naar binnen kijken he? Dat je wist waar je aan toe bent. kzh, heb je goede smoezen bedacht?? Kan ik er misschien nog een paar van je lenen? Want liefste wil ik het ook nog even voor me houden als het zover is. Maar iedereen weet nu dat we graag kinderen willen door de miskraam, dus mensen letten goed op mijn alcoholgebruik, vermoeidheid enz. Dus kan wel wat smoesjes gebruiken En bedankt voor jullie geduim!!
haha ik heb al vaker allergische reacties op alcohol gehad, dus dat is een hele makkelijke voor me.. ennuh, mijn hoofdpijn wijt ik aan dat ik minder suikers ben gaan eten. Daar krijgen veel mensen hoofdpijn van.. vermoeidheid door slechte nachtrust door de warmte, maarja dat gaat nu even niet op Dinner en lunch afspraken probeer ik even paar weekjes uit te stellen, "heb het druk" En de stemming wijt ik aan de hormonen die ik moet slikken om mijn cyclus normaal te maken (A) hihi Meeste familie leden en aantal vriendinnen zijn op de hoogte van dat proces dus laat ze nog even in de waan dat we daar nog in zitten
Het is inderdaad wel fijn dat ik hier mijn frustraties van me af kan schrijven...!! Nou ik ben altijd druk op zoek naar een goed idee. Ik wil namelijk graag iets innovatiefs bedenken en ontwikkelen. (Als alles goed verloopt ben ik in januari een ingenieur in de elektronica/mechatronica) Misschien moet ik maar een product ontwerpen waarmee je je lichaam kan inscannen en die dan ergens afdrukt waar je precies in je cyclus zit en of je al dan niet zwanger bent, hihi @ kzh: Het lijkt me echt super moeilijk om niks te mogen vertellen. Respect...!! @ Anemoon: Jij moet inderdaad nog meer je best doen met het verzinnen van smoesjes... Beter nu maar alvast over nadenken
@ natas ; dat klinkt heel slim, ingenieur electronica/mechotronica is niet echt een vrouwen beroep of wel? (heb er niet echt veel verstand van hoor ;$) en niks zeggen is moeilijk, maar de verassing zou zo verpest zijn als het woensdag blijkt dat het niet klopt. Dus daarna gaan we meteen de hele familie af
Hallo ) Ik had gister na het plassen een draad doorzichtig slijm tussen mn benen bengelen sorry.. Heb ik nog nooit gehad, maar ben ook pas net gestopt met de pil, ronde 2 nu.. de eerste duurde 34 dagen.. en de 18e ben ik ongesteld geworden.. kan dit met de eisprong te maken hebben? want dan is de cycles wel erg kort nu..
@ kzh: Hahaha nou ja het is wel pittig (veel wiskunde en natuurkunde) en er zijn hier in Nederland inderdaad niet zo veel vrouwen in ons vakgebied @ Eefje: Als ik het goed heb begrepen hoef je niet altijd je ei op hetzelfde moment te hebben. De ene keer kan deze eerder zijn dan in in een andere cyclus. Vooral als je nog maar kort met de pil gestopt ben, kan het allemaal nog een beetje onregelmatig zijn. Ik zeg, lekker gaan klussen...!!
@Anemoon; is heel logisch hoor dat je het zo spannend vind, ik hoop dat je over 10 dagen een positieve test in handen hebt. @Ti87; leuk dat jullie er nu al voor gaan. Als je eenmaal weet we willen ervoor gaan is het ook lastig om nog uit te stellen, en je weet nooit hoelang het nog duurt voordat je zwanger bent. Ik hoop in ieder geval dat je al snel kunt melden dat je zwanger bent. @kzh; wat een super leuke rammelaars, ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren, maar denk dat iedereen dolgelukkig zal zijn. @Natasja; heel goed dat je hier je frustraties van je afschrijft en zo vreemd is het helemaal niet hoor dat je hoopt op een menstruatie, dan heb je eindelijk duidelijkheid over waar je aan toe bent, maar ik hoop natuurlijk dat je niet ongesteld word maar erachter komt dat je zwanger bent. Zo'n uitvinding daar moet je goed je best voor gaan doen, dat je gewoon aan de buitenkant kunt zien wat er in het lichaam allemaal gebeurt. Wel knap hoor, ingenieur! @Eefje; ik hoop dat het kwam door een springend ei. Je cyclus kan met name de eerste maanden nog alle kanten op, en we zijn er al achter dat er in Gelderland helemaal alle kanten op kan gaan. @hier; tja eigenlijk weinig te melden, de misselijkheid en vermoeidheid blijft, zei van de week al tegen manlief; jij hebt het maar makkelijk; pleziertje en klaar, en ik zit met alle klachten misschien wel 9 maanden lang, hoop maar dat de misselijkheid na de 12 weken minder gaat worden. Ben het nu al helemaal zat, ook al weet ik dat het voor het goede doel is en weet ik dat menigeen graag deze klachten wil hebben want dan ben je ook zwanger, dus eigenlijk mag ik niet klagen maar heb gewoon nergens zin in. Ben dan ook blij dat ik nu 2 weken vakantie heb, kan ik een beetje rustig aan doen, merk wel dat ik nu minder last heb van de buikpijn, dus denk dat de rust daar wel bij helpt.
ik had gister mijn NOD maar werd niet ongesteld. voelde me de laatste dagen al wel wat "anders" maar dacht dat zit vast tussen mijn oren we zijn er deze maand immers pas echt mee bezig dus zo'n vaart zal het allemaal niet lopen. vanochtend toch even gauw een testje gedaan, eigenlijk meer om het uit te sluiten maar opeens kwam er toch wel een heel licht streepje in beeld... meteen naar beneden gegaan naar mijn vriend die eerst wat verbaasd stond te kijken aangezien ik niet had verteld dat ik ging testen. inmiddels was het streepje wel wat donkerder maar twijfelde toch nog. zagen we het wel goed? s'middags een cb digital gekocht en zie hier het resultaat
Dank je wel anemoon! het is allemaal nog een beetje onwerkelijk maar we zijn wel superblij natuurlijk
@ Roosje ; vervelend die misselijkheid! Heb ik gelukkig (nog?) niet heel veel last van. Geniet lekker van je vakantie!
Vervelend van je misselijkheid, Roosje. Bij mij hielp thee van citroenmelisse (staat een stevige plant in onze tuin) goed. Ti, ben je al wat meer aan het idee gewend? Super hoor, zo snel een leuke verrassing. Hier eigenlijk niet veel nieuws. Heb geen krampjes meer in baarmoeder. Wel heel moe geweest, 2 nachten van 11 uur slaap. Nu heb ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes....hoop maar dat het geen slecht teken is, zit op 6DPO.
@Ti87; wow gefeliciteerd!!! probeer er vanaf het begin van te gaan genieten, al weet ik zelf hoe moeilijk dit is! Alle tips zijn welkom voor de misselijkheid, ik wil alles uitproberen.
Bedankt allemaal! Ik begin er langzaam aan te wennen maar kan er nog niet 100% van genieten. ik denk dat dat komt na de eerste echo als we te horen hebben gekregen dat alles goed komt. ben nu nog bang dat het misgaat...