Wie doet ermee in Gelderland met 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Leeuwtje1981, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb je al een afspraak gemaakt ti87?

2. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Nee nog niet. Ik ga aanstaande woensdag een afspraak maken want je kan alleen op bepaalde tijden een afspraak maken en ik moet elke dag werken en woensdagmiddag vrij dus dan heb ik alle tijd :D

Jij hebt je afspraak over paar daagjes al, spannend!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ah oke, op je werk bellen lijkt me niet handig inderdaad :p

Ja! Kan niet wachten!! Hoop zo dat alles goed is..

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ja, ik kan ook al bijna niet wachten haha. Zal vast helemaal goed komen meis!

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @Ti87: hoop dat je snel een afspraak krijgt voor een echo, als je het hebt gezien word het veel echter, is mijn ervaring.

@kzh: spannend overmorgen je eerste afspraak, hop dat je een goede echo krijgt.

@hier; vandaag weer een echo gehad, dit keer konden ze het uitwendig al goed zien, het hartje klopt stevig, dus dat is een erg goed teken. Het lijkt erop dat ik zelfs al iets verder ben, nu zo'n 9 weken. Maar ze gaven aan dat met de 12 weken echo, over 3 1/2 week een definitieve meting word gedaan en aan de hand daarvan word bepaald wat mijn zwangerschapsduur is en dan dus ook eindelijk een echte datum om naar toe te leven, nu gaf ze aan rond 9 maart 2013.....ben benieuwd.
    Ik moet wel zeggen dat ik me vandaag helemaal gelukkig voel, ondanks dat ik nog steeds weinig eten binnen krijg en met name binnenhoudt. De verloskundige gaf aan dat als je na 8 weken een stevig kloppend hartje hebt gezien de kans op een miskraam afneemt, dit bied hoop al heb je natuurlijk nooit geen garantie.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat alles goed is roosje! :)

7. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wat fijn Roosje. Lijkt me inderdaad al wel meer een geruststelling als de kans op miskraam nu al een stuk kleiner is

8. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Veel succes vandaag, kzh!!

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @kzh: heel veel succes vandaag!!!

Hoe is het met de anderen? Het is hier de laatste dagen erg rustig, iedereen is zeker aan het genieten van vakantie.

10. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Geen vakantie, wel weekendje weg gehad. Maar nu weer druk aan het werk. Wel erg behoefte aan vakantie, nog dikke 2 weken en dan gaan we!

Met mij gaat het niet zo goed. Ben erg emotioneel over de miskraam de laatste dagen. Blijf het zo waanzinnig verdrietig vinden dat ik het vruchtje ben kwijtgeraakt.
    En erg onzeker over huidige cyclus. Zit nu op 12 DPO en had op 10 DPO negatieve test. Zal blij zijn als de komende dagen voorbij gaan en we weer duidelijkheid hebben.

En hoe gaat het met de anderen?

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dikke knuffel voor jou meis! Snap goed dat je daar verdrietig om bent

Vanmorgen echo : Hartje was nog niet te zien omdat ik veel minder lang zwanger ben dan verwacht.. vruchtzakje was wel in orde :)
    Nu 5w5d zwanger en over 2 weken terug

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Fijn dat vruchtzakje in orde is! En nu het goede nieuws brengen? Spannend hoor!! Ik zou het niet droog kunnen houden als ik het tegen iedereen zou vertellen.
    Als je minder lang zwanger bent dan verwacht, wanneer heb je dan positief getest? En heb je dan waarschijnlijk late innesteling gehad?

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb de 20 een lichte streep gehad en de 23ste cb gedaan. Dus ik denk late innesteling idd.

Hebben schoonzusjes, schoonmoeder en mijn ouders gehad, vanmiddag een bevriend stel en vanavond schoonvader.
    Erg leuk om te vertellen, iedereeen super enthousiast

14. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Leuk dat iedereen zo enthousiast reageert!

Hier is het weer mis. Temp daalt en ik heb bruinverlies. Komt als een heftige teleurstelling, heb de halve nacht niet geslapen. Nu weer ergens de moed vandaan halen om door te gaan.

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Balen meis :( * dikke knuffel*

16. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wat rot voor je anemoon. Kan me goed voorstellen dat je er zo verdrietig om bent. Hoop dat je toch een beetje je rust kan vinden *knuffie*

@ zkh: fijn dat het vruchtzakje goed is. Spannend de volgende echo als je dan het hartje kunt horen

17. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Goede avond meiden.
    Even alles terug gelezen..

@zhk, fijn dat het vruchtzakje goed is! Hoop voor je dat je de volgende keer een hartje kunt horen. Lijkt me zo bijzonder!
    @Ti87, gefeliciteerd! Dat is mooi vlot gegaan! Geniet ervan.
    @anemoon, begrijpelijk dat je je zo rot voelt. Elke keer weer die teleurstelling is niet niks. Sterkte meis.

@hier, weer terug van vakantie. We hebben echt genoten. Ik heb de zon voor jullie meegenomen! :)
    Verder weinig bijzonders te melden. Ik heb zo'n gevoel dat deze cyclus weer lang gaat duren.. Ik merk wel dat het wit verlies minder wordt na mate ik ontpil. Zal dat positief zijn?

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat je lekker genoten hebt van je vakantie!
    En fijn dat je dan terugkomt in redelijk goed weer ;)

Geen idee, dat is bij elke vrouw anders volgens mij.
    Ik heb daar niet echt veel verschil in gemerkt.

19. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Welkom terug, Pucks! Hoe was het? Fijn inderdaad dat je het zonnetje hebt meegenomen. Moet je nu meteen weer werken?
    Volgens mij is witverlies ook erg verschillend per cyclus, tenminste bij mij wel. Geen idee waar dat aan ligt eigenlijk.
    Ben je inmiddels begonnen met tempen?

Ti, heb jij al afspraak bij de verloskundige?

En hoe was jullie weekend verder? Nog leuke dingen gedaan?

Zo'n lekker weertje helpt wel bij de verwerking van de teleurstelling van het weer ongesteld worden. Ben ook gewoon heel erg toe aan vakantie....volgende week vrijdag is het zover! Even bijkomen van alle ellende de laatste tijd.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Lekker hoor anemoon, vakantie!
    Ga je ook ergens heen?

Deel Deze Pagina