Vandaag de echo gehad, en ons kleine doet het helemaal goed, het was erg druk aan het beweging en zag er erg leuk uit. Ik ben nu al verliefd Door alle drukke bewegingen was het meten wat lastiger, maar ik heb nu eindelijk een definitieve datum, ze gaan uit van 17 maart, nu bijna 12 weken zwanger!!!!!!!!
Haha, nou ja vanmiddag een test gedaan en meteen positief, hoefde helemaal niet te wachten. Ik heb vage klachten en was aan het googlen wat het zou kunnen zijn. Toen las ik allemaal berichten dat het voor veel mensen de eerste zwangerschapssymtonen waren. Toen kon ik me niet inhouden en heb gelijk getest. Hartstikke positief. Ben nog even aan het bijkomen hoor.. Pfff..
Mn vriend is wel happy maar vind het ook spannend. Dat merk ik goed. Het moet bij ons beiden nog een beetje landen zeg maar.. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen? Gelijk maandag een afspraak maken bij verloskundige? Of wachten? Slik jij nog steeds etos zwanger worden pillen? Morgen ga ik verschillende soorten testen halen om alles zeker te weten. Heb ook geen idee hoe ver ik ben. Vorige week woensdag was nog negatief en nu een knaltest!
Pucks: wat super, GEFELICITEERD!!! Spannend is het zeker, maar probeer ook te gaan genieten.... Maandag meteen de verloskundige bellen, als je niet weet hoever je bent krijg je op korte termijn waarschijnlijk een echo, om te kijken hoever je ongeveer bent. Ik ben op aanraden van de verloskundige meteen gestopt met etos zwanger worden en over gegaan op zwangerschapsvitamines van davitamon mama totaal met visolie. In etos zwanger worden zit te weinig vitamine D voor een zwangere.
Dank je wel Roosje! Pff.. Dit was een kort nachtje.. Van alles spookt door mijn hoofd. Ben zo bang dat het mis gaat. Die onzekerheid valt me nu al zwaar. Vanmorgen nog een knaltest gehad! Ga straks even meer testen kopen waaronder de clear bleu test. Dan ga ik gelijk even de davitamon zwangerschapsvitamines kopen. Hoe gaat het met jullie meiden? Wordt de misselijkheid wat minder?
Wel met weekndicator nemen dan he! Probeer lekker te genieten.. Mijn nstelling is, dat ik zwanger ben en er van wil genieten.. Gaat het fout, dan heb ik in iede geval nog een mooie tijd gehad.
Dat zeg je mooi kzh! Ik ga het ook wel proberen. Ja ik koop er 1 met weekindicator. Nog even een vraagje, bij een innesteling krijg je toch wat druppels bloed? Dat heb ik nog niet gehad! Kan je voor een innesteling al positief testen? Ik ben zo blij met jullie! Mn ouders zijn op vakantie nu nog ruim 2,5 week. Pff.. Wat heb ik mn mamsje nodig nu..
Nee hoor dat hoeft helemaal niet! Heb ik ook niet gehad.. Oh dat is jammer ga je ze wel bellen? Echt leuk voor je pucks!
Tnx kzh! Oh gelukkig.. Nee, ik wil het ze vertellen als ze terug zijn. Ik wil graag hun reactie zien!
Vanmorgen de clear blue test gedaan en kom uit op 2-3. Dus zit ik ongeveer rond week 5? 11 september heb ik al een afspraak bij de vk. SPANNEND! Ik voel me totaal niet fit. Hopelijk hoort het erbij!
4 - 5 ja spannend! hoort erbij meid! ik had veel hoofdpijn in het begin, en griepachtige klachten.. en moe!