Wie doet ermee in Gelderland met 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Leeuwtje1981, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ roosje ; hopen dat het snel beter gaat met de misselijkheid! voordeel is wel dat je totnu toe je kleren nog aan kan haha
    ik loop al lang met een positiebroek :p

@ pucks ; bij mij is de misselijkheid er alleen nog na het eten, dus prima te doen :D

2. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    @Roosje, fijn dat het goed gaat! Dat wordt dus lekker shoppen! Wel jammer dat je zoveel bent afgevallen. Hopelijk komt die vervelende misselijkheid niet meer terug en kan je het er weer lekker aan eten. :)

@kzh, gek dat het bij iedereen zo verschillend is. De een die braakt omdat de maag leeg is, en de ander braakt omdat de maag vol is..

Vandaag gaat het beter dan gisteren. Heb ook het klokje rond geslapen, misschien dat dat geholpen heeft. :) Maandag echo!!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    spannend pucks! :D hoever ben je dan volgens je eigen berekening?

ik woensdag echo, zo'n zin in!

4. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Denk nu de 7de week in te gaan. Hopelijk klopt het hartje.

Super spannend, we houden elkaar op de hoogte!! :D

5. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Hoiii

Ik kom me even "aanmelden" :D.
    Ik ben dus Bianca 33 en van de Veluwe ;).
    Wij zijn sinds juni gestopt met de pil maar we zijn pas echt gaan tellen vanaf juli omdat je overal verhalen hoorde van ontpillen en dat het de eerste x lang kon gaan duren voor je ongie zou komen maar het gaat hier vlekkenloos heb een mooie cyclus nu maar hopen op een mooi ei.

6. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Welkom hier!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Welkom bianca! En veel succes, hoprlijk mag het snel raak zijn voor jullie!

8. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Goede morgen dames...!!

Jeetjuh wat gaan jullie allemaal al weer hard zeg. Nou ja, ik heb in ieder geval geen last van al die misselijkheid ;)

Bianca, welkom...!!

@ hier: Vanacht vet slecht geslapen. Strax om 14uur naar het zkh... Ben echt super zenuwachtig. Mijn vriend merkte gisteren op dat ik kennelijk ergens nog steeds hoop heb dat ik vandaag te horen krijg dat het toch allemaal mee lijkt te vallen en ik ben bang dat hij gelijk heeft. Slechte zaak dus. Maar het is ook zo moeilijk om te accepteren...
    Pfff, maar gewoon proberen te blijven ademen en alles over me heen laten komen -_-

Mijn zusje is trouwens netjes ongesteld geworden een maand na haar laatste pilbloeding, dus dat is al goed nieuws. Volgende week krijgt zij uitslag van haar bloedtest <3

9. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Natasja, ik hoop dat er toch nog een klein lichtpuntje is voor je. Snap dat het moeilijk is te accepteren, dat je hoopt dat het allemaal een boze droom was. Ik duim voor je!
    Goed nieuws dat het bij je zus mee lijkt me vallen! Goed dat ze er gelijk werk van hebben gemaakt!
    Toi toi toi!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ natas ; hihi, dat is dan wel weer positief he :p:p
    maar snap dat je ontzettend zenuwachtig bent! zo logisch dat je hoopt dat alles toch nog meevalt..
    heel veel succes in het ziekenhuis, en houd ons op de hoogte he?!

Wel fijn voor je zusje dat ze ongesteld is geworden, hopelijk valt het bij haar mee of is het er zelfs helemaal niet!
    ook spannend voor haar dus!

succes en een dikke knuffel!

11. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Welkom Bianca, leuk dat je mee wil kletsen! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.

Natasja, heel veel sterkte vandaag. Laat je weten hoe het gegaan is?

Roos, fijn dat het goed gaat met je. En leuk, leuk, shoppen! Daar kijk ik ook al naar uit.

Pucks, jij hebt bijna de tweede echo he? Hoe voel je je?

En kzh, overmorgen echo? Dan kun je eerste trimester alweer afsluiten!

Vervelend die misselijkheid ja, meer tips heb ik ook niet. Volgens mij werkt voor iedereen weer iets anders, en veel werkt tijdelijk of eigenlijk helemaal niet. We moeten het maar doorstaan, denk ik ;).

Ik heb genoeg kwaaltjes om me op en top zwanger te voelen :), maar de angst dat het misgaat blijft. Vorige keer had ik ook allerlei kwaaltjes, hoewel het wel minder heftig was, dus het zegt ook niet zoveel. Vannacht gedroomd over de miskraam en dan word ik echt heel katerig wakker. Ben heel erg blij dat ik weer zwanger ben, maar zal erg opgelucht zijn als er een kloppend hartje te zien is.

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Welkom hier Bianca!

Ik heb ook niet echt tips tegen de misselijkheid... wat bij mij een beetje hielp was eigenlijk meteen zodra ik wakker was iets eten. Ik bleef dan liggen totdat vriendlief met een cracker kwam en pas na het eten ging ik uit bed. De misselijkheid is nu zo goed als over dus hoop dat het bij jullie ook gauw over is!

Vandaag heb ik thuis voor het eerst het hartje horen kloppen met de Angelsounds. Het blijft soms nog een beetje onwerkelijk dat er echt een klein mensje in mij groeit :)

@Anemoon: ik was ook elke keer zo ongerust. nu nog steeds soms wel. maar als je eenmaal dat hartje ziet kloppen voel je je al veel geruster!

13. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    @ allemaal, bedankt voor jullie tips voor de misselijkheid. Ik denk ook dat het bij iedereen verschillend is. Wel vreemd dat dat kan. Ik heb de juiste balans nog niet gevonden, maar komt vast wel, ooit :)
    @ anemoon, vervelend dat je zo onzeker bent, maar wel heel logisch hoor. Kan je wel een beetje genieten? Komt vast goed meis!
    @ Ti87, wat gaaf dat je het hartje thuis kan horen kloppen. Heb je dat systeem in huis gehaald? Dus kan je elke dag even luisteren? Of werkt dat niet zo? Fijn dat je niet meer misselijk bent.
    @ hier, ik ben blij! We hadden een super echo, ben 7 weken en 3 dagen en het hartje klopt mooi! Ik was super zenuwachtig, maar na de echo heb ik een lach op me mond die er niet meer af is gegaan! Wat wel gek is, is dat ze twee zwangerschapsringen zag. In 1 daarvan groeit de baby en de ander was leeg. Maar er kan wat gezeten hebben..

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ pucks ; fijn dat je een mooie echo hebt gehad :D
    nu lekker genieten dus!

@ anemoon ; wanneer heb je een echo? (sorry als ik steeds dezelfde dingen vraag maar mijn zwangerschapsdementie begint vroeg ;s)
    hopelijk kun je snel wat meer de angst van je af zetten en beginnen met genieten!

@ hier ; inderdaad woensdag echo, heb er zo ontzettend veel zin in!
    toch komt er af en toe ook even ongerustheid omhoog, wat nu als het in die 5 weken gestopt is met leven..
    maar de tekenen zijn gunstig dus we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is en we woensdag onze mooie beeb gaan zien! :D

15. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Ti, bijzonder met de angelsound!!

Proficiat Pucks, fijn dat alles goed is! geniet ervan.

kzh, ik duim voor een goede echo woensdag.

We genieten er zeker ook wel van hoor, maar een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten. Vorige zwangerschap was ik ook wel onzeker, maar meer "gewoon", denk ik. Nu weet je hoe het is als het mis gaat en dat maakt de angst anders. Met m´n verstand weet ik dat de kans klein is dat we weer een miskraam krijgen, maar wat als....
    12-10 hebben we de eerste echo, ben dan 8 weken waarschijnlijk, dus dan is dat hartje hopelijk krachtig en goed :).

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    De diagnose blijft helaas hetzelfde... :(

Mijn FSH was wel een stukje lager maar nog steeds veel te hoog ( 74 in Juni, vorige maand 45) Maar mijn AMH waarde is dus echt extreem laag en nog maar net meetbaar (0,1).
    Ook is hij bekend met de kliniek en arts in dusseldorf en weet zeker dat ook zij niets meer voor ons kunnen betekenen.

Onze enige kans is dus eiceldonatie :(

17. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Oh, Natasja, wat verdrietig. Zo definitief en ook opnieuw weer die teleurstelling.

Sterkte voor jullie allebei!!

18. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb morgen heel wat te lezen om alles een beetje te begrijpen.
    Zoals ik het nu snel zie zijn er al een paar zwanger gefeliciteerd.
    @Natasja wat een vreselijk nieuws sterkte.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ natas : heeeeele dikke knuffel voor jou! Heel veel sterkte, en ben extra lief voor jezelf meis!

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Bedankt meiden...!! <3

Deel Deze Pagina