Wat een weertje vandaag he dames!! @ anemoon, fijn dat je vanmorgen niet zo misselijk was als anders. Hopelijk blijft dat zo voor je door dat middeltje! Hoe voel je je verder? @ kzh, heerlijk aan het genieten? Lijkt me een fijn gevoel om de eerste 3 maanden af te kunnen sluiten en iets minder zorgen te hoeven maken. Hoe gaat het met je moeder? @hier, opzich gaat het wel goed. 's morgens wel braken, als ik wakker wordt en na het ontbijt. Maar het gaat al beter dan twee weken terug. Wel heb ik bij het braken last van enorme bloedneuzen. Alsof ik een kraantje open zet. Zal wel door de druk komen ofzo.. De ene dag maak ik me grote zorgen, en de andere dag totaal niet.. Spannend blijft het wel, pfff...
@ pucks ; met mn mam gaat het goed, ze was erg geschrokken.. Ze is gestopt met roken, denk dat ze dat anders niet gedaan had! Fijn dat het iets beter gaat, hopelijk gaat bij 3 maande bij jou ook het knopje om! Je moet trouwens echt ff een banner maken
Fijn dat het beter gaat met je moeder. En goed dat ze gestopt is met roken! Hopelijk houd ze dat vol! Ja, ik zal even kijken voor een banner.. Haha!
Ja he! Hebben jullie een angelsound? Zit te denken om er een aan de schaffen. Las dat nu het hartje nog niet te horen is, maar over een tijdje!
hallo meiden, hoe gaat het met jullie? ik heb geen angelsound en denk ook niet dat ik er een zou willen aanschaffen. volgens mij zou dat mijn spanning alleen maar groter maken. heb je al besloten of je het wel of niet wil pucks? fijn dat het iets beter met je gaat. hoewel die bloedneuzen me wel erg onhandig lijken. kzh, nog steeds op die roze wolk?? hier: sinds maandag heeft de misselijkheid zich uitgebreid naar 24 uur per dag. braken hoef ik alleen 's ochtends, maar ben constant heftig misselijk. erg vermoeiend, dus het lukt me niet volledig te werken. doe wel echt m'n best om de belangrijkste dingen te laten doorgaan, maar na een halve dag ben ik compleet gesloopt. voel ik me aan de ene kant wel schuldig over, zoveel vrouwen werken gewoon door, maar ik trek het echt even niet. hopelijk is het maar een tijdelijke kwaal!
@ anemoon ; Ja, zweef nog steeds! Maar soms vergeet ik even dat ik zwanger ben haha.. klachtjes zijn nu ook minimaal en je raakt eraan gewend Vervelend dat je hele dag misselijk bent zeg :< kan me heel goed voorstellen dat werken dan niet gaat.. Iedereen is op een andere manier zwanger, dus je moet jezelf niet vergelijken met anderen.. als het je niet lukt, neem je gewoon lekker even wat tijd voor jezelf! Ik heb vandaag de Felicitas-zwanger-box opgehaald,. super leuk! Mn babykast begint vol te raken haha
Goedemiddag! @anemoon, vervelend van die misselijkheid zeg. Dus dat middeltje heeft zijn werk niet gedaan? Hopelijk voel je je gauw beter. Volgens mij was ik in week 6 ook erg misselijk. Het hielp mij om, om de 1,5 a 2 uur iets te eten. En ook niet teveel. Als ik te laat was, kwam het er weer uit, en was het teveel kwam het er ook weer uit. Je moet even de juiste balans vinden. Hopelijk werkt het ook voor jou! @kzh, wat leuk die felicitas! Ik ga hem na de volgende echo ook aanvragen. Fijn dat je goed in je vel zit. Kan je het al goed zien? @ hier, het ene moment geen 1 kwaaltje, dan zit ik weer op google te kijken of dat normaal is.. en het volgende moment hang ik boven de pot. Heel raar.. Ik begin het ook al wel een beetje te zien. Ik ben erg tenger gebouwd, moet altijd mijn best doen om op gewicht te blijven, ineens een buikje is dan best gek, haha! Verder hou ik een 9 maanden dagboek bij. Super leuk! Fijn weekend alvast!
@ pucks : ja, buikje begint te komen! Wel vreemd, ik ben altijd aan het dieeten geweest en nu mag ik gewoon "dik" worden hihi Ik weeg wel regelmatig om te kijken of ik niet onnodig aankom, maar nog steeds -2! Heb net het babykamertje geverft! Echt super mooi! Ga alleen geen fotos plaatsen voor het af is, we willen het namelijk iedereen pas aten zien als het helemaal compleet af is.. En hier leest ook een vriendinnetje mee, en die moet ook nog even geduld hebben! Ik heb ook een 9maanden dagboek! Erg leuk m bij te houden
Ohh leuk kzh!! Ik snap dat je het nog niet wil showen. Heerlijk om al bezig te zijn voor de kleine. Grappig dat je nu dik mag worden he, en dat je trots mag zijn op je buikje. Haha!
He ja, dat moet ik ook doen, een dagboek bijhouden. Leuk voor later. Grappig die verschillen: de een tenger en onbekend met een buikje, de ander wat flinker en blij met een leuke reden voor een buikje . Ik ben bang dat ik tot de laatste groep behoor. (en krijg mijn broeken niet zo gemakkelijker meer dicht, maar vind dat nog eigenlijk veel te vroeg....) Hier paar uur geleden even flink schrikken, want beetje bloedverlies. Vorige keer begon het ook rond deze tijd, dus we raakten allebei meteen even van slag. Gelukkig begrepen ze bij de huisartsenpost onze ongerustheid en mogen we er zo naar toe. Hoop dat ze echo maken en dat dan natuurlijk alles goed is. Ik probeer echt vertrouwen te houden, maar de angst is erg groot. Hou jullie uiteraard op de hoogte.
he dat is even schrikken! Zeer omdat je al een keer een miskraam hebt gehad :< Maar, fijn dat de echo goed was! hopelijk geen bloedverlies meer zodat je kan genieten van de zwangerschap!
Oei dat is schrikken, kan me voorstellen dat je gelijk in de stress schiet. Fijn dat je meteen kan komen. Ik duim voor je!!
echo maken ging niet bij de huisartsenpost, dus we moeten afwachten proberen goede moed te houden en evt. maandag bij de vk langs. bedankt voor de support
oh sorry ik las verkeerd! vervelend dat ze geen echo konden maken! ik zou maandag wel even de vk bellen hoor voor een afspraak!
Pff.. Wat een onzekerheid zeg. Is het bloeden al gestopt? Het is moeilijk, maar probeer positief te blijven he! Ik duim verder! Knuffel voor jou.
Bloeden is gelukkig gestopt ja. Pfff....wat was dat even schrikken. Aan de ene kant weet ik heel goed dat dit nu een goed teken is, en dat we vertrouwen moeten hebben. Aan de andere kant lijkt het zo op het begin van de miskraam vorige keer dat dat ook heel moeilijk is. Ik twijfel nog of ik inderdaad morgenochtend de vk bel om te vragen of ik eerder langs kan komen. Intake en echo staat gepland op vrijdag, dus dat is ook niet meer zo heel lang wachten. Bovendien zegt een goede echo dan ook weer meer. Vreemd genoeg (en onheilspellend genoeg) ben ik de laatste dagen soms wat minder misselijk. Lastig he, die onzekerheid? Hebben jullie leuke plannen voor vandaag? Fijne zondag in ieder geval!
Fijn dat het bloeden is gestopt. Je klinkt in ieder geval iets positiever. Dat betekend dat je er wel vertrouwen in hebt. Ik denk dat je moet doen wat goed voelt. Als de echo morgen goed is, hoef je ook minder te stressen deze week. Die 5 dagen maakt dan ook niet meer uit toch? Misschien kan je het even overleggen met de vk. Ik hoop het zo voor je dat alles goed is! Wij gaan lekker van het zonnetje genieten vandaag! Sporten jullie trouwens?