Hoi hoi, Het gaat hier relatief goed. Alleen een beetje een vreemde maand gehad. Na een half jaar had ik deze maand weer allerlei symptomen, slijm, gevoelige borsten, hoofdpijn en menstruatiepijn. Dus zat me de hele tijd weer helemaal gek te maken dat ik ongi zou worden. Maar het gevoel trok uiteindelijk weer weg, slijm verdween weer. Ik weer kwaad op mezelf dat ik mezelf weer gek zat te maken... Tot ik gisteren helemaal opgedoft en klaar was om met de jongste te vertrekken naar zijn kerstuitvoering. Dacht, ik ga nog ff snel naar de wc ookal was ik 20 minuten ervoor nog geweest. Helemaal doorgelekt WTF, helemaal overdonderd hiero... Voor en tijdens pilgebruik altijd eerst een dag licht bruinverlies maar nu meteen volle bak helder rood... Iemand hier een idee of dat normaal is, kan verder niets over vinden alleen dat bruinverlies voor menstruatie normaal is maar andersom wordt niets over gezegd... Sjeetjuh, voelde het gister echt niet aankomen maar voel me nu ook echt heel erg ongesteld zeg maar.... Niet meer verwacht na 11 maanden en 2 weken... De arts zei ook dat ik best nog wel een keer ongesteld zou kunnen worden, dus verder weet ik nog niet of dit een 1malig iets is of een goed teken. Ik zou af moeten wachten...
Ik was altijd meteen helderrood ongi, nooit echt bruinverlies gehad dus dat is wel normaal. Wel apart dat je nog ongi kan worden terwijl je in vervroegde overgang bent..
De arts zei ook dat ik best nog weleens een eitje kan rijpen. Mijn lichaam is er namelijk officieel nog niet aan toe in de overgang te zijn. En mijn eicelreserve is drastisch laag maar niet helemaal op natuurlijk... De kans dat daar een zwangerschap uit kan komen is heel erg laag omdat de kwaliteit van je laatste eitjes meestal ook vrij slecht is. Al met al zijn eisprongen en een zwangerschap bij een vervroegde overgang nooit 100% uitgesloten. De kansen zijn alleen heel erg klein. Zo legde de arts bijvoorbeeld uit dat ik over alle dagen van de rest van m'n leven nog 5% kans heb op een spontane zwangerschap. Dus dat is per dag zo laag dat het verwaarloosbaar is maar dus niet volledig afwezig. Dat is het vervelende aan POF. Je moet nergens op hopen maar het ook niet volledig uitsluiten....
Ow, en wel fijn te horen dat je niet altijd bruinverlies hoeft te hebben. Maakte me toch wel een klein beetje zorgen
Dat is lastig, nergens op rekenen maar ook niks uitsluiten.. Pfff :s Heb je hier op t forum meiden kunnen vnden in dezelfde situatie waar je steun aan hebt?
Dat is zeker lastig ja, je houd toch een beetje onzekerheid zo. Daarom zijn er ook meiden die dan maar weer aan de pil gaan zodat je in ieder geval geen valse hoop kan krijgen waarmee je jezelf helemaal gek maakt. Maar persoonlijk zou ik me dan altijd af blijven vragen of we misschien anders nog een kans hadden gehad... Zit nu ook echt flink te balen dat we niet geklust hebben toen ik dacht me ei te krijgen. Had veel te veel last van me buik. Dan was de kans natuurlijk nog nihil dat dit effect zou hebben gehad maar dan heb je iig het gevoel dat je het geprobeerd heb. Nu voelt het een beetje alsof we misschien onze enige en laatste kans niet hebben benut Maar ja, daar moet ik maar niet te lang bij stil blijven staan. "Gelukkig" zijn er hier op het forum inderdaad ook andere meiden in soortgelijke situaties. Wel fijn om met mensen te spreken die echt weten wat je doormaakt...!!
Nou dames vandaag ongesteld geworden !! Had het wel verwacht.. maakt niet uit volgende maand beter !!
Tja, das echt de omgekeerde wereld he, ik helemaal verrast dat ik ongesteld ben jij juist een beetje teleurgesteld Hopelijk heb je volgende maand meer geluk...!!
Jaa het is natuurlijk wel jammer.. maja het is niet anders.. Ik weet niet of het de accupunctuur is of dat het tussen de oren zit maar ben een stuk rustiger en er minder mee bezig.. en dat is voormezelf wel heel erg fijn !!! Het was natuurlijk geweldig geweest als ik nu zwanger bleek voor de kerst.. maja we gaan met goede moed 2013 in.. !!
Fijn dat je er zo mee om kan gaan op dit moment. Verpest het tenminste niet je feestdagen én kan je dan ook nog lekker een drankje meepakken 2013 wordt vast jullie jaar...!!
@ tieta ; jammer dat je ongi bent geworden! wel fijn dat je er wat rustiger onder kan zijn. Hoor van veel mensen om mij heen positieve geluiden over accupentuur, dus zou goed kunnen dat het je helpt! Meiden, fijne kerst allemaal!
Wat een rust hier! Hebben jullie allemaal een leuke kerst gehad? hier een prima kerst gehad, was wel helemaal gesloopt daarna! Vanavond lekker oud en nieuw vieren en dan even een weekje rustig aan! Fijne jaarwisseling iedereen!
Hoi hoi, Hier ook een goede kerst gehad, wel te veel gegeten Nog niet helemaal over de schrik heen van de onverwachte ongi en ook het feit dat ik meteen nadat het stopte weer last kreeg van me boobs en vruchtbaar slijm... Ik wil me er helemaal niet te veel mee bezig houden maar dat ik toch wel moeilijk hoor... Toch voor de zekerheid ook maar ff goed geklust, tja je weet maar nooit natuurlijk, niet geschoten is altijd mis Helaas vannacht en vanmorgen vet misselijk maar trekt gelukkig nu weer weg, dus ga er hopelijk een leuke en gezellige avond van maken...!! Dit jaar hebben wij de kids, dus die zijn lekker met papa vuurwerk halen en straks cabiten terwijl ik lekker rustig thuis zit te chillen met de katten Fijne jaarwisseling iedereen...!!
Dat lijkt me inderdaad erg moeilijk, niet teveel hopen maar er toch een beetje rekening mee houden. Goed dat jullie toch geklust hebben, je weet het nooit inderdaad! Leuk dat de kids bij jullie zijn! maaruhm, cabiten? watisdat? (A)
Ow, volgens mij heb ik het ook verkeerd geschreven Carbidschieten wordt hier heel veel gedaan. Wij wonen ook in een klein dorpje. Nou ja, net er buiten zelfs. Carbidschieten - Wikipedia De mensen uit het dorp staan ook elk jaar met het halve dorp in een weiland net op de rand van het dorp, met tientallen melkbussen naast elkaar. Net een weiland die hier hemelsbreed een paar 100 meter vandaan is, dus vanuit hier hoor ik dat ze daar ook weer goed bezig zijn Hier een foto van vorig jaar. Dit is slechts 1 van de rijen bussen die er liggen. Liggen dus meerdere rijen en is altijd een hele happening. Halve dorp staat erbij met wat tentjes met waar je o.a. drank en erwtensoep e.d. kan halen
oh dat vind ik dus niks haha Geef mij maar stille pijltjes die heeeeeel hoog gaan en mooi licht geven