Jaaa is erg moeilijk hoor.. maar vanavond kan ik het eindelijk vertellen heb net nog un test gedaan.. wilde het 100 procent zeker weten hihi Dank je dames !!
@ pucks.. mijn man was ook super blij.. ik had un speentje met papa erop gegeven hihi.. !! Ik voel me vrij goed soms wat misselijk, maagzuur, bandenpijn enz haha maar nog steeds onwerkelijk !! Volgende wk na de verloskundige.. !!
Leuk idee van dat speentje! Ben blij voor je! Sterkte met je misselijkheid. Hoop dat die periode snel voorbij is.
Tieta, succes van de week bij de verloskundige. Dat speentje heb ik destijds ook aan mijn man gegeven om te vertellen dat ik zwanger was, samen met het boek: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
Hallo dames, Het gaat super goed met mij.. morgen voor het eerst na de verloskundige weer een spannend moment hihi... sinds gister gestopt met roken.. erg moeilijk.. vannacht geen oog dicht gedaan.. maja alles voor mijn kleine wonder !!! Xxxxx
Ging goed.. !! Veel informatie gekregen.. stelt eig. Niet zoveel voor hahaha.. Oo na de echo 7mei !! Gister un foto van mijn buik savonds gemaakt.. hij is dan errug opgezet.. Wel leuk
Pucks, hoe gaat het met je? Bijna uitgerekende datum!! Tieta, zenuwachtig voor de echo van morgen of zie je het met vertrouwen tegemoet? Hoe gaat het met de lieve baby's?
@anemoon heel veel zin in de echo en heb vertrouwen dat alles goed is.. maar het blijft toch wel spannend !!
Hoi meiden, even snel een berichtje. Afgelopen zaterdagavond zijn we trotse ouders geworden van een geweldige dochter. Haar naam is Féline. Ze weegt 3460gram en 50 cm lang. We zijn helemaal in de wolken. Zal binnenkort mijn verhaal neerzetten. Groetjes Pucks