@pucks, waar naar van Feline, hier werkte de infacol destijds heel goed, maar je hoort er hele wisselende verhalen over. @kzh, wat fijn dat je zo aan het genieten bent. Ik had inderdaad niet verwacht dat mijn herstel allemaal zo lang ging duren, na het ongeluk dacht ik ach beetje spierpijn met een week of 2 ben ik weer aan het werk, helaas zijn we nu bijna 10 maand verder. Wel moet ik zeggen toen ik uiteindelijk een keizersnede kreeg was mijn wond grote angst, wist dat ik slechte wondgenezing had. Wat betreft hapjes, ze adviseren idd als het kan pas met 6 maanden te starten, echter bij de controle laatst bij de kinderarts zag ook zei dat ze toe was aan vaste voeding, sabbelt hele tijd op de handjes. Ook gaf ze wel aan dat het een heel helder kindje is, dus dat ze wel kon begrijpen dat ze ons eten echt in de gaten hield. Dus had de kinderarts zoiets van probeer maar hoe ze reageert op rijstebloem en als dat goed gaat uitbreiden met groente en fruit. Zeker aangezien ze qua gecorrigeerde leeftijd nog maar 3,5 maand was, was voorzichtigheid geboden, echter leken haar darmen het prima te verdragen en werd ze juist vrolijker. Maar voor haar humeur kan het natuurlijk ook meespelen dat ze een aantal weken niet naar het ziekenhuis moet voor nare onderzoeken, er heeft wat dat betreft nooit eerder 4 weken tussen gezeten.
@ roosje ; wij gaan volgende week ook beginnen, ook Lotte is er zo aan toe! Hoe gaat het met jullie nu? en hoe is het met de rest?