Ik had in het begin al een keer een toevoeging gegeven voor dit lijstje maar ik stond er nog niet tussen. Dus bij deze
Gewoon klussen, want de zaadjes van mijn vriend zijn erg goed, dus geen iui voor ons. En jij iui of ook gewoon zelf aan de klus??
@anemoon; of het dapper is weet ik niet. De wens is groot en de HA heeft gezegd ga ervoor dus dan doe je dat en hoop je dat alles goed gaat. @Natasja; hypermobiliteit komt me erg bekend voor, heb ik helaas ook last van. Tja nogmaals naar de huisarts gaan, zit erg in twijfel, wil ook niet dat hij straks gaat denken; heb je haar ook weer. Zit inmiddels op CD 110 hoop echt dat zich spoedig een menstruatie aandient. Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik gewoon blij ga worden als mijn menstruatie komt, normaal gesproken baal ik er altijd flink van........
@ natasja : was nog niks te zien bij meting, maar da had ik eigenlijk ook verwacht. Moet dinsdag weer terug.. @ linssiej : fijn dat het met gewoon klussen kan lukken! Ik weet het nog niet, is afhankelijk van de uitslag samenlevngstest denk ik. Maar ik hoop dat ik genoeg ga hebben aan wat hormoontjes zodat ik een fatsoenlijke cyclus heb. @ roosje : ik snap je! Zo'n lange cyclus is zo frustrerend! Hoop da het snel gaat komen meis!
Samenlevingstest heb ik nooit gehad, misschien omdat ik nog nooit een eisprong heb gehad en dat de samenleving waarschijnlijk niet het probleem is.. Heel veel succes meiden!
Bij mij is ook niet bekend of ik een eisprong krijg.. Maar samenlevingstest word op sommige plekken niet meer gedaan, terwijl het hier een van de eerste testen is die je krijgt.
@ Roosje: Sjeetjuh, onze situaties lijken wel veel op elkaar zeg Heeft die bindweefselafwijking te maken met de hypermobiliteit? Heb vaker gehoord dat HMS een soort bindweefselafwijking is ofzo... Is het sowieso iets waar je veel last van heb? Ik heb namelijk altijd last van mijn rug, schouders, heup, knieën, polsen en vingers. Volgens mij gaat dat allemaal wel lastig worden tijdens een zwangerschap. En misschien een raar vraagje maar heb jij toevallig ook problemen met je darmen? Ik heb ergens gelezen dat mensen met HMS vaak ook darmproblemen hebben. Nu is het zo dat ik dus heel erg last heb van PDS (Prikkelbare Darm Syndroom) en laatst is bij mijn beste vriendin ook HMS vastgesteld en zij heeft ook haar hele leven al darm problemen. Kan natuurlijk toeval zijn maar ben wel nieuwsgierig of dit echt in verband staat met elkaar. En ik ken je gevoel maar al te goed, ik heb nog nooit eerder naar een menstruatie verlangd maar niets zou me op het moment blijer kunnen maken @ kzh: Gelukkig was je er al een beetje op voorbereid. Hopelijk is er morgen wel iets te zien...!! En als ze iets zien krijg je ook die samenlevingstest toch..?? Of hoe zit dat precies...?? @ Anemoon: Deze week testen toch...?? Voel je al iets...??
@ natasja : ik heb net ovutest gedaan en daar was nog zo goed als niks op te zien, dus heb er een hard hoofd in.. Maar ja, zodra er een mooi ei is dan krijgen we die test idd. ( waar ik verschrikkelijk tegenop zie :s)
Nou ja, dan heb je in ieder geval geen valse hoop (is in ieder geval iets). Blijft een gedoe allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je er tegen op kijkt En wat als nu blijkt dat de clomid niet heeft gewerkt, krijg je dan een zwaardere dosis of gaan ze dan andere medicijnen proberen...??
Dan krijg ik een zwaardere dosis, heb nu 50 mg en dan heb je daarna nog 100 en dan kan je de clomid nog spuiten. Maar hopen dat 50 genoeg is!
Ja, dat is wel bijzonder, jullie kijken uit naar de rode duiveltjes en ik wil ze de komende maanden niet zien . Ik ga inderdaad zowiezo donderdag testen, vlak voor ik naar werchter vertrek. Superspannend! Ik voel van alles, maar kan net zo goed passen bij weken na eisprong zonder bevruchting. Pijnlijke borsten, krampen in onderbuik, rugpijn enz. Al met al is er gewoon niks van te zeggen en kan ik pas blij zijn als ik positieve test zie. En dan meteen weer doodsbang dat het mis gaat....zullen wel lastige weken worden, maar op het moment is er niets dat ik liever wil dan een positieve test. Ben benieuwd kzh hoe die clomid uitpakt. Wanneer moest je ook weer terug naar ziekenhuis? En hoe werkt een samenlevingstest? Leeuwtje, lang niks meer van jou gehoord. Hoe is het met je? Jouw NOD nadert ook he?
Tja is een wereld van verschil, nooit verwacht ooit naar zoiets uit te kunnen kijken. Spannend...!! Maar donderdag is nog voor je NOD toch...?? Dus als je dan negatief test weet je het eigenlijk nog niet zeker. Dan wordt et misschien toch ook nog een dixietestje Hopelijk is ie donderdag gewoon positief...!!
@ annemoon : morgen moet ik terug. Samenlevingstest, dan heb je gemeenschap op het moment dat je een goed ei hebt, en dan moet je tussen de 8 en 12 uur later naar de gyn waar ze een monstertje nemen van je baarmoederwandslijmgedoe.. Maar je mag je dus nie schoonmaken down there, dat cind ik echt verschrikkelijk
Natasja, ja klopt, dan ben ik 12 DPO. ik hoop maar dat ie dan reageert....en anders ga ik inderdaad die avond niks drinken en dan volgende dag een dixie-testje ja hahaha. En kzh, jakkie ja, daar ben ik ook niet dol op. Mag je wel inlegkruisje/maandverbandje gebruiken?
Ieuw.... Je zou toch zeggen dat je het uitwendig toch wel iets schoon zou mogen maken... Nou ja, gelukkig is het voor een goed doel moet je dan maar denken...!!
Heb je een extra gevoelige test anemoon? Ja smerig he! Geen idee of inlegkruisje mag, ik hoop t! Haha En uitwendig mocht je volgens mij ook niet te veel doen :s Maar dat ga ik nog even navragen!
Kruidvat 2voor5 euro testen, lees ik overal van dat ze goed zijn op een vroeg tijdstip. Of hebben jullie nog andere tips? En ik heb ook nog clearblue digitale testen liggen.
Die zijn volgens mij wel goed! Ik heb van die tests van 123 tests ofzo, van die cassettes en midstreams.. Scheelt een hoop in prijs. Zag alleen net dat ik menverhist had, dacht dat ik een hele hand vol ovu testen had liggen en geen zwangerschaps testen, dus heb ik zw.testen gekocht, blijkt het andersom te zijn. Heb ik nu nog 4 ovutesten en 20 zwangerschaps testen ofzo Hoop toch niet dat ik die allemaal nodig ga hebben haha