Wie doet ermee in Gelderland met 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Leeuwtje1981, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ow en bij elk klein meisje die hij ziet zegt hij meteen: Papa wilt dat ook :D

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    schattig he ^.^
    en zei hebben niet eens die klapperende-eierstokken-hormonen enzo :p

3. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Zullen wel klapperende-zaadleider-hormonen zijn ;)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hahaha ja, dat zal het zijn :p

5. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Sjeetjuh, sinds gisteravond ineens weer dat ongi-gevoel in m'n buik... Normaal had ik dit altijd een paar uur van te voren. Echt precies een maand geleden had ik dit ook ruim anderhalve week lang zonder dat er echt wat gebeurde. Ben benieuwd of er nu wel wat gaat gebeuren...

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hopen dat het eindelijk door gaat komen meis!

Hier terug van het zh, nog geen activiteit in de eileiders.. Volgende ronde hogere dosis clomid.
    Ik wacht tot CD 35, kijken of menstruatie vanzelf komt of misschien nog een eisprong en dan duphaston en clomid enz.

7. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Goedemorgen!

Weer terug na een gezellig weekendje werchter, mooie optredens gezien! Helaas toch echt ongesteld en negatieve test….baal er verschrikkelijk van. Weet echt even niet meer hoe ik het een beetje los kan laten. Slaap er slecht van, kan bijna nergens anders mee bezig zijn.

Natasja, ongesteldheid inderdaad begonnen? Kan me voorstellen dat je daar dan echt op zit te wachten. Ik kan ook wel eens dat onderbuikgevoel hebben rondom eisprong.

En kzh, balen dat de medicatie nog niet het gewenste effect heeft. Goed dat jullie keuze gemaakt hebben, om nog tot dag 35 door te gaan en anders op te wekken.
    Gebruik je ovutesten of temperaturen om ei op te sporen? of blijven ze nu nog af en toe een echo maken?

Fijne dag allemaal

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat werchter leuk was! Ondanks dat je ongestelt werd :(
    Balen meis!

Kan je geen tips geven over hoe je het bete los kan laten, ben daar zelf ook geen kei in..

Ik ben weer begonnen met tempen en ga vanaf morgen ovutesten denk ik..

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    @ kzh: Wat vervelend dat er nog steeds geen activiteit is daarbinnen... :( Hopelijk gebeurd er toch nog iets voor CD 35. En anders moet de hogere dosis gewoon gaan werken...!! In combinatie met tempen en ovu testen wordt volgende ronde hopelijk wel dé ronde...!!

@ Anemoon: Welkom terug :D Zo te zien een leuke tijd gehad in Werchter \m/ Wel balen dat je ongesteld bent geworden.
    Ook ik kan je helaas geen tips geven. Ik zou hier nu eigenlijk ook nog helemaal niet mee bezig moeten zijn aangezien wij nog in ronde 0 zitten. Maar ook ik ben hier al maanden lang er elke dag mee bezig door al die onzekerheid over mijn cyclus *zucht*

@ Hier: Maar weer de hoop opgegeven. Al weer een aantal dagen goed pijn in m'n pens alsof ik ongesteld ben/ga worden. Aangezien ik dit normaal maar een paar uur van te voren had, moet ik me er maar weer bij neerleggen dat er weer niets gaat gebeuren. Wel opmerkelijk dat ik dit dus echt precies een maand geleden ook had. Dus kennelijk wil mijn lichaam wel iets doen maar lukt het niet ofzo... :(

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ natas :
    Vaag lichaam! :p
    Ik had dat ook bij mijn lange cyclussen, had hele tijd het idee dat het kwam.. Alles wees erop!
    Hopen dat het toch gauw doorkomt!

11. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    en kzh, zeggen de ovutesten al iets of blijven ze nog wit? spannend hoor, dat wachten. vindt je kerel het wel goed om jullie geknufffel zo te plannen? laatst sprak ik met een vriendin en haar man vond dat vervelend om dat te doen. lijkt mij heel frustrerend eigenlijk. je wilt toch samen voor een kindje gaan en dat betekent soms dat je een potje zin moet maken.

ik vind temperaturen zelf ook echt een fijne methode. op werchter had ik niet getempt en bij terugkomst had ik nog steeds een hoge :(, heel gek. maar misschien hing dat toch samen met ongesteldheid, vermoeidheid ofzo...

natasja, hoe bizar wat voor tegenstrijdige signalen je lichaam je kan geven! hoe voelt het nu? je zou echt wel een soort toverstokje willen hebben waarmee je de boel kan activeren. ;)

met mij gaat het wel weer wat beter, goed gesprek gehad met vriend en hij kan me hier gelukkig goed in steunen. een vriendin van ons is zwanger en ik vond echt heel bijzonder om te zien hoezeer hem dat nieuws raakte. wil zelf ook zo graag!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nog niks, maar we blijven positief! :p

Oh daar hebben we echt geen problemen mee haha
    Mijn man heeft altijd zin, en ik kan makkelijk zin maken.. :p

Vermoeidheid kan wel van invloed zijn op je temp, evenals alcohol :p
    Hopen dat het komende ronde raak gaat zijn!

13. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Goeie 's morgens...!!

Hier nog geen verandering. Nog steeds alleen het gevoel dat ik ongesteld ben/word :( Zou wel niet meer gaan gebeuren. Vind het nog steeds vreemd. Ik heb nooit een goeie verstandshouding gehad met mijn lichaam maar het afgelopen half jaar kén ik mijn eigen lichaam gewoon niet meer. Vorig jaar rond deze tijd was ik nog zo ontzettend veel afgevallen en zat ik ontzettend lekker in m'n vel. Nu ben ik zwaarder als ooit tevoren en voel ik me constant slecht en onzeker :x

@ Anemoon: Gelukkig voel je je weer iets beter...!! Het is ook echt een achtbaan van emoties dit alles... Leuk om te zien hoeveel het onze mannen ook aan het hart gaat. Je doet dit toch echt samen :D

@ kzh: Vooral positief blijven...!! Je bent nu al zo lang bezig het moet nu toch echt binnenkort wel een keer raak zijn...!! :cool:

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik snap je zo he natas!
    Precies hetzelfde verhaal hier, ook veel afgevallen maar toen ik ziek werd was ik z gefrustreerd over mn lichaam dat ik alles er weer aangevreten heb :(
    Maar, ben nu toch weer hard bezig om af te vallen! Dan kan mn overgewicht tenminste niet de schuld krijgen!
    Probeer iets te zoeken wat je kan doen als je gefrustreerd bent of vreetbuien hebt.
    Ik ga haken als ik wil eten, want daar heb ik beide handen voor nodig :p
    En ik probeer me echt voor de houden dat ik het mn lichaam makkelijker maak als ik afval..

Ik hoop t zo!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh ennuh, ovutest net gedaan en streepje was donkerder dan daarvoor!
    Ook wat meer slijm..
    Temp nog steeds normaal.
    Hopen da het er inderdaad snel aankomt! :)

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Tja het is echt frustrerend... In principe snoep ik vrij weinig en drink veel water. Maar ik ben ondertussen ook al een jaar geblesseerd aan mijn knie waardoor ik het hardlopen ff naast me neer heb moeten leggen. En het scheeld ook niet dat ik tijdens mijn stage het afgelopen half jaar elke dag de hele dag op m'n luie reet achter een PC heb gezeten. Maar dan nog had ik dus eigenlijk alleen niet meer verder af moeten vallen i.p.v. heel veel aankomen. Dat is dus ook 1 van de redenen dat mij HA denkt aan PCO want de ellende is begonnen na het stoppen met de pil... :( (En ik nog wel denken dat ik af zou gaan vallen na het stoppen met de pil *zucht*)

:$ Spannend...!! Voor de zekerheid maar meteen beginnen met flink veel klussen...!! ;)

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Balen he meid :(
    Hopelijk ben je er snel achter wat er mis is!!

Hihi nja om de dag, al lees ik net dat elke dag beter is.
    Zal manlief vast niet erg vinden :p

18. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hahahah, ja ik hoor er tegenstrijdige dingen over. Sommigen zeggen dat het beter is om de dag. Maar wat ik begrepen heb is het niet zo dat de kwaliteit van de zwemmertjes minder wordt als je het elke dag doet, alleen de hoeveelheid zwemmertjes is dan wat minder per keer. Maar ja uiteindelijk heb je er maar 1tje nodig natuurlijk en na mijn idee heb je gewoon meer kans als je er elke dag wat zwemmertjes op los laat ;)

Dus jij heb tenminste ook een echte vent. Lees hier op zp veel verhalen over vrouwen die problemen hebben met het feit dat hun kerel niet wilt op de momenten dat het "moet" of niet zo vaak. Was ik erg verbaasd over. Ik weet niet beter dan dat mannen er altijd en overal wel zin in hebben hahhahah :D

19. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @ anemoon; fijn dat je een leuk weekend werchter hebt gehad, wel balen van je menstruatie. Op naar de volgende ronde.

@natasja; wat irritant dat je steeds het gevoel hebt dat je ongesteld word maar uiteindelijk komt er niets.

@kzh; allemaal goede voortekens, hopen dat je ei snel springt.

@hier; eigenlijk geen veranderingen, ik blijf wachten. Heb volgende week een afspraak bij de huisarts, evalueren vitamine B12 spuiten, en vraag me nu heel erg af of ik mijn lange cyclus weer ter sprake moet brengen. Vorige maand zei hij; maak maar een afspraak als de menstruatie een half jaar uit is gebleven, maar ik wacht nu al bijna 5 maand, en krijg steeds meer de angst dat er meer aan de hand is. En vind nog langer wachten eigenlijk verspilde tijd. Wat zouden jullie doen? Rustig wachten en pas na 6 maand afspraak maken of het toch even ter sprake brengen tijdens het consult.

Waar kopen jullie op internet de ovulatie- en zwangerschapstesten? Vind het bij de kruidvat enz allemaal best kostbaar?

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hoi Roosje,

Ik zou het wel ter sprake brengen bij de dokter...!! Leg vooral ook uit hoe je je er onder voelt en dat je graag wat meer zekerheid zou willen. Voor mij is het ondertussen al 7 maanden geleden dat ik voor het laatst ongesteld was, dus ik weet precies over welke angsten je het hebt :(
    Waarschijnlijk heb ik gewoon heel veel geluk met mijn HA. Zijn woorden waren letterlijk: "... Ik zie niet in waarom we nog een jaartje zouden moeten wachten terwijl we nu al een indicatie hebben dat er best wel eens iets niet goed kan zitten daar binnen. Op deze manier krijg jij tenminste ook wat meer zekerheid..."
    Gewoon proberen en anders misschien eens naar een andere HA gaan. Het is nog altijd jouw lichaam...!!

Deel Deze Pagina