Ja ik heb een echte vent gelukkig! Zou het best moeilijk vinden als mijn man geen "zin in mij" zou hebben.. @ roosje : heb ze nu via babyboomshop.nl en eerder via testjezelf.nl ofzo. Heb deze keer wel midstreams, geen zin in gedoe dit keer. Maar heb ook cassetes en strips gebruikt. Ik zou erop staan da hij je serieus gaat nemen. Jij hebt zorgen over je lichamelijke gezondheid en he is zij plicht om daar iets mee te doen!
Oooohhhh nu weet ik het echt even niet meer! Ik zag de sites met testen en dacht ach die zijn niet zo duur, dus die ga ik binnenkort maar eens bestellen, had nog 2 testen liggen en dacht doe er nu 1, is etostest, komt er gewoon een heel licht lijntje te staan, had nog nooit een etos test gedaan dus had het idee dat het daaraan ligt, heb daarna nog een kruidvat 2 voor 5 test gedaan en nu ook daar een lichte streep. Weet echt niet meer wat ik er nu van moet denken Straks maar even een digitale test kopen, hoop dat die duidelijkheid kan brengen......
Ze zeggen altijd, een streepje is een streepje. Oké, ze hebben het ook weleens over vals positieve testen maar twee van twee verschillende merken zal wel heel toevallig zijn lijkt mij De foto is een beetje klein (en ik een beetje kippig) maar ik zie toch ook echt wat hoor...!! Ik zou de HA bellen...!! Ik hoop het voor je, spannend...!!
Een digitale test is alleen wel een stuk minder gevoelig geloof ik. Aangezien het nog lichte streepjes zijn heb je kans dat die nog negatief aangeeft ook al is het raak... Kruidvat test = 25 ugl cb digitale(zwanger/niet zwanger) = 50ugl
Ik was al vaker verhalen tegengekomen waar er eerst positief werd getest met een gewone test en daarna negatief met de digitale. Maar toch waren ze dan uiteindelijk zwanger en een digitale test van een paar dagen later was dan ook positief.
Ik heb een digitale van CB gekocht, ga deze morgen vroeg doen, met ochtendurine. Oh ik vind het allemaal zo spannend........
Ik vind het ook spannend haha! Ben benieuwd, ga voor je duimen Ik ontdekte net een hoop slijm wat verdacht veel op vruchtbaar slijm lojkt Dus zo aan de klus!
@ Roosje: Heb je een beetje kunnen slapen..?? Ben erg benieuwd wat de uitslag is...!! @ kzh: Lekker geklust..?? Ook spannend. Hopelijk gaat je ei nu echt springen....!! @ Hier: Nog steeds niet ongesteld, wel nog steeds het gevoel... Wel lekker vandaag me laatste stage dag en dan VAKANTIE...!! Woehoe...!! Maar eerst maar weer verder met m'n verslag afronden (ben de hele nacht al bezig )
Haha natas, lekker optijd met je verslag En lekker, vakantie! Ik ook sinds vandaag Ennuh, prima geklust Is weer zo spannend he, er is weer een kansje! Had vanmorgen een halve graad temp dip, dus wie weet! Aan het einde van de ochtend maar even een ovutest doen weer!
Na een beroerde nacht, steeds wakker met de gedachte; zal het echt? Vanmorgen snel een test gedaan en jawel ik ben echt zwanger Nu ook meteen een indicatie voor hoelang. Best vreemd hoor moet dus ook nog erg aan het idee wennen, zat te twijfelen om mijn cyclus weer bespreekbaar te maken met mijn huisarts en dacht ach doe nog weer even een test ter bevestiging dat ik echt niet zwanger ben, en nu kan ik dus mijn zwangerschap gaan bespreken. Hoop dat ik snel een echo krijg ter bevestiging en om te kijken hoever ik precies ben.
Gefeliciteerd...!! Waarschijnlijk bij je eerste eisprong meteen zwanger, goed bezig...!! Dat geeft mij toch ook weer iets meer hoop dat er misschien nog wat gaat gebeuren bij mij daarbinnen Heel veel plezier en geluk toegewenst en geniet er van, dat heb je wel verdiend na zo'n lange tijd van onzekerheid..!!