Wie doet ermee in Gelderland met 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Leeuwtje1981, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Tja wat zullen we daar nu op zeggen.:) Ik denk gewoon heel veel geluk, het is echt niet zo dat we iedere avond aan het 'klussen' waren. Kwam regelmatig voor dat we een aantal dagen oversloegen, we wouden niet dat het moeten werd. En eigenlijk dachten we ook een beetje geen cyclus is geen ei, je leest zoveel dat er bij een lange cyclus zeker meer als 50 dagen geen eisprong plaatsvind. Maar hier bewijzen we het tegendeel:D

Vind het nog steeds erg onwerkelijk, mijn man weet nog van niets, wou het hem gisteren niet vertellen omdat ik bang was dat het toch niet raak was, en wou die teleurstelling voor hem voorkomen. Ben benieuwd hoe hij straks reageert als ik hem een kadotje geef.

Heb het boek; Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van Kluun en een speentje, papa is de beste, gekocht. Kon het niet laten.....;)

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ooooh spannend! nou die zal wel een gat in de lucht springen toch? :D
    en leuk dat boek, heeft man van mijn schoonzusje ook gekregen toen ie net wist dat ie papa werd

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk dat hij eerst erg verbaasd zal zijn net als ik daarna inderdaad een gat in de lucht zal springen denk ik / hoop ik :D

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja verbaasd zal ie vast zij ja :p
    We horen het morgen wel :D

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wat was het leuk om het aan manlief te vertellen, toen we naar bed gingen lagen daar zijn kadotjes, had voordat we naar bed gingen al een paar toespelingen gedaan, we hadden het over verjaardagskadotjes, ik ben binnenkort jarig, manlief pas over 8 maand, toen hij zei dat hij wel graag een baby voor zijn verjaardag wou maar zei dat gaat niet meer lukken, want zwangerschap duurt toch 9 maand, kon ik me bijna niet meer stil houden, wou het zo graag met de kadotjes op bed vertellen en ben dus snel van onderwerp veranderd, hij vroeg op bed nog, waarom krijg ik nu dan kadotje, tja dacht dat je dit wel nodig zou hebben:D
    Na het uitpakken van het boek, bleef hij maar kijken van boek naar mij en weer terug. Na het uitpakken van het speentje vroeg hij heel voorzichtig, ben je zwanger??? Zo lief en ik kon alleen maar ja ik denk het wel uitbrengen. Zo leuk!!!!!

Daarna al mooi zitten dagdromen samen over hoe de komende tijd eruit gaat zien.
    Dinsdag naar de huisarts, ben benieuwd hoe het dan verder gaat...... we hopen op een snelle echo, zodat we echt een bevestiging krijgen en weten hoever we al zijn. We vinden het allebei zo onwerkelijk.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ahhh wat leuk!! :D

Spannend hoor!
    Hopen dat je snel een mooie echo krijgt zodat het werkelijkheid gaat worden voor jullie!

7. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Roosje, super,gefeliciteerd!!! wat een aangename, onverwachte verrassing!
    Geniet van de komende tijd, hebben wij als een hele leuke tijd ervaren. Je hebt met z'n tweetjes zo leuke dagdromen....
    Daar heb ik flink heimwee naar en hoop ik snel weer terug te krijgen.

Hoe voel je je lichamelijk? Al kwaaltjes? Ik had allerlei kleine dingetjes, maar voelde me toch beter dan ooit. Net alsof ik zo tevreden was met m'n lijf en het frummeltje wat erin groeide.

Leuke manier om het aan je man te vertellen trouwens!

Hoe gaat het met de andere dames?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ hier : heb het idee dat ik mijn eisprong gister heb gehad, ovutest was heel donker, temperatuur had een dip en vanmorgen hoog.
    Dus ben benieuwd, straks nog even ovutestje doen en als die weer licht is dan weet ik het zeker.

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Tja ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me voel, ben bang dat ik denk dat ik van alles voel omdat ik nu weet dat ik zwanger ben, erg vreemd. maar als ik terug kijk op de laatste weken zijn er eigenlijk meerdere symptomen: veel puisten; heb ik anders gelukkig nooit, alleen soms 1 tijdens menstruatie, mijn moeder zei laatst al wat heb je toch gegeten met al die puisten, toen zocht ik er nog niets achter, nu wel, moe, zwaar gevoel in de maag, weinig eetlust, BH's lijken strakker te zitten, was manlief al eerder opgevallen en hij klaagde er niet over:D, vaker naar toilet; sla geen nacht over, met name op de avond al een paar dagen zo'n menstruatie gevoel, word je niet vrolijk van en maakt je erg onzeker.;)

We kunnen de hele dag lopen dagdromen sites over zwangerschap en babyspullen bekijken, maar het maakt me ook bang; bang dat de test niet goed is en ik toch niet zwanger ben, bang dat het misgaat, bang dat ik het helemaal niet aankan en zo kan ik nog wel even doorgaan.......

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Je had het ook niet echt aan zien komen he, dat het nog gelukt zou kunnen zijn.. dus snap wel dat het nog wat angstig aanvoelt.
    Misschien voor je eigen gemoedsrust nog een keer testen aankomende week?

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Het inderdaad erg onverwacht, we dachten dat het nooit meer spontaan zou lukken, hoezo een doemdenker ;)

Ik wil dinsdagochtend nog weer testen voordat ik de afspraak bij de huisarts heb, maar of ik zolang kan wachten :(:(:(:(:(

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    nou dan doe je er morgen toch ook 1!
    kan geen kwaad toch?
    als het jou kan helpen om er wat rust over te hebben, zou ik het gewoon doen!

13. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Kon er vannacht gewoon helemaal niet van slapen, dus toch nog maar weer een test gedaan, en toen lekker gaan slapen. Want ja hij was nog steeds positief. Morgen naar de huisarts, ben benieuwd hoe het verder
    gaat.

14. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, hier ook iemand uit Gelderland ennn met lange cyclussen.. Half januari ben ik gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en na 77 dagen mijn eerste echte ongesteldheid. Nu zit ik weer op dag 96.
    Mag ik me toevoegen aan jullie clubje?

Groetjes Puck

15. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Btw @Roosje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

16. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Pucks,

tuurlijk mag je erbij, leuk zelfs. En weer iemand met een onregelmatige cyclus, zal het dan toch echt aan de provincie liggen......

Heel veel succes met zwanger worden, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

17. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Welkom Puck! Vervelend die lange cyclussen. Ik had het ook toen ik net met de pil stopte. Hoop dat je lichaam zich snel herstelt....of dat je net zo leuke verrassing krijgt als Roosje :D

18. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @Pucks: BEDANKT!

19. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Inderdaad erg vervelend en je wordt er zo onzeker en depri van. Als ik na de vakantie nog niks heb, ga ik naar de dokter.

Jaa, Roosje heeft veel geluk zeg! Echt een wonder! :)
    @anemoon, hoe lang duurde het voordat jij regelmatigere cyclussen kreeg? Voor ik met de pil begon was ik ook onregelmatig. Werd ook heel laat pas voor het eerste ongesteld. Hoop niet dat het met elkaar te maken heeft.

20. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Jee, dat is een goeie vraag. Denk wel een jaar ofzo dat het echt lange cyclussen waren (van telkens 3/4 maanden). Daarna werd het iets regelmatiger, maar mijn cyclus blijft schommelen tussen de 4 en 6 weken. Met temperaturen (mee begnnen na de miskraam) weet ik nu in ieder geval iets beter wanneer ik een eisprong heb (en DAT ik een eisprong heb).
    Kan me inderdaad voorstellen dat het zo frustrerend is en dat je baalt van je lichaam.
    Heb je niet de neiging om allerlei huis-, tuin- en keukenmiddeltjes te proberen? Of homeopathische dingetjes?

Deel Deze Pagina