Wij gaan voor ons 2de kindje in juni/juli dit jaar. Ons kleine meisje is dan 6 maanden en dit doen we heel bewust omdat we weer de mmm in moeten. En we natuurlijk niet weten hoelang het deze x duurt. Bij Lisa duurde het 3,5 jaar tot we zwanger waren. Ook willen we ze dicht op elkaar omdat ik het altijd leuk heb gehad met mijn broer.
Wij willen voor een 3e kindje gaan in juli. Heb er al helemaal zin in , maar nog even wachten dus... (soms valt het wachten me erg zwaar, soms ben ik juist blij dat ik nu nog even niet zwanger ben ) Ik denk dat de meeste mensen zich toch pas aanmelden voor topic als ze echt beginnen. Maar ik vind het onmogelijk om ZP links te laten liggen nu .
Daar heb ik ook last van. Mijn man wil t liefst nu al er aan beginnen, maar zelf wil ik nog even wachten tot juni. Zijn wel al bezig om een afspraak te krijgen bij de gynacoloog en van de week is mijn spiraal verwijderd. Dus zijn wel al bezig met voorbereidingen zeg maar .
welkom dames Ik ga in mei bellen voor een afspraak bij de gyn in juli. Hopelijk zijn we weer snel aan de beurt heb er nu al zin in. Stiekem hoop ik dat ik eerder zwanger ben erg he? Nou ja laat het maar snel juni en juli zijn
Abonnement krijg je dagelijks, direct of wekelijks een mailtje met hoeveel nieuwe berichten er zijn geplaatst
Hier zijn wij ook al wel met de pil gestopt maar door drukte op het werk en bruiloft van onze beste vrienden eind van het jaar, het zwanger worden eventjes opgeschoven naar eind juni/juli. Dus ik sluit me bij jullie clubje aan als dat mag Vind het allemaal erg spannend aangezien dit onze eerste zou worden als het allemaal lukt.
Ja, he, het schiet al echt een beetje op . Helaas de aanvang van klussen 3e slaapkamertje echter niet zo ... Ha, ha, ach ja, geen man overboord, het duurt sowieso nog minstens een jaar voor het gebruikt zal worden. Moet straks niet vergeten op tijd te beginnen met foliumzuur . @Jessi/chicca: wat moet de gyn precies doen voor jullie?
@kache ik heb een auto-immuunziekte waardoor mijn bloed te snel stolt. Ik moet medicatie gebruiken nu en tijdens de zw. Daardoor zal ik extra controles nodig hebben, ook omdat t enige risico's voor de baby heeft :s. Ik hoop dat we snel bericht krijgen van t AMC. Want wil eigenlijk over een week of 6 wel starten.
Wil me ook graag aansluiten. Hier ziet het ernaar uit dat eind van de maand mijn spiraal eruit gaat. Mocht het in mei niet lukken slaan we juni even over en gaan juli verder .
@Kache: hoe ver van te voren begin jij dan met foliumzuur? Ik heb daar namelijk totaal geen benul van
@Jaydee: ze adviseren 4 weken voor conceptie te beginnen, in de praktijk (omdat je natuurlijk nooit weet wanneer conceptie precies zal zijn) is het makkelijkste om 2-3 weken voor je menstruatie te beginnen, in de cyclus dat je dus nog niet probeert. Toen ik met de pil stopte, heb ik gewoon de pil 'verruild' voor de foliumzuur pil .
Woehoe vandaag bericht gekregen van het ziekenhuis, kunnen over 4 weken terecht! @rnate welkom, mag ik vragen waarom juni niet mee doet?
Dat is al snel dan Chicca of niet ?? Omdat we beide zelf in maart jarig zijn en familie en begin april ook nog. Dus wordt dan beetje heel druk