Ik heb 10 weken mee mogen doen met MvM. Het was dat ik de mooie gedachte in mijn achterhoofd had, want af en toe werd ik wel gek van de blauwe bakken en witte maatbekers . Mijn vriend was er vanaf begin af aan niet blij mee, elke dag die blauwe bakken in de wc en die maatbekers. Nee hij was blij dat het na 10 weken over was .
Hier voor de 2e week bezig urine in te zamelen voor MvM!! Door al die vrouwen zijn wij zwanger geworden, dus tijd om wat terug te doen
Ik heb ook meegedaan voor 10 weken. Top dat je zoveel vrouwen met gewoon een plasje kan helpen! Vond het vooral heerlijk dat ik 's nachts niet meer naar beneden hoefde om te plassen, de maatbeker etc. stonden in de badkamer Het staat er trouwens sinds een week weer aangezien ik toch 3x per nacht er uit ga om te plassen... elke keer de hele huis door naar de wc werd behoorlijk vervelend. In ieder geval, ik doe volgende keer weer gewoon mee met MvM!
Serieus joh??!! Ik was echt heel blij dat ik er vanaf was haha. Maar ik heb tot op de dag van vandaag nog last van misselijkheid en werd echt naar van die lucht uit die potten...
Heeeee, Top dat jullie allen meedoen! Ik ben nu 11 weken zwanger via IUI, en kon het benodigde medicijn wat uit jullie plasjes gemaakt wordt dus niet krijgen. Heb het chemische alternatief moeten gebruiken, net zo goed maar een enorm stuk duurder. Ik wilde dus ook erg graag meedoen met MvM, maar mag helaas niet.... Ik woonde in 1994/1995 in de U.K. en mag nu ivm risico op Kreutzfeld Jacob niet meedoen... Succes allen en namens alle MMMᷰers hartelijk dank!!!!
Bedankt allemaal dames Fijn dat jullie meedoen en hopelijk heeft de apotheek snel weer pregnyl beschikbaar door jullie deelname.
Gister opgegeven en woensdag de intake! Bij mijn zoontje ook 10 weken gedaan. Vind het een kleine moeite waar een heleboel vrouwen mee geholpen kunnen worden. Ook een mijn omgeving meiden die via de MMM zwanger zijn geraakt.
Afgelopen maandag de consulente gehad en donderdag de kratten ontvangen. Was weer even vergeten hoe het ook alweer was. Vind het toch wel een gedoe, maar doe toch voor de derde keer mee. Heb een armbandje ontvangen. Boek en dvd de vorige keren gekregen.
Ik heb gisteren positief getest en was al van plan mij aan te melden. Gisteravond dus meteen maar het aanmeldformulier ingevuld. Zal deze week wel gebeld worden! Ik ben vaak thuis dus kan heel wat piesen!
Vanaf week 5 tot week 16 heb ik mee gedaan. Toen was ik er ook wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. Nu lekker weer normaal naar de wc.
Dinsdag voor de laatste keer de flessen weg brengen en dan ben ik klaar! Meegedaan van 4.6 weken tot 16.3 weken (dinsdag) Zal wel blij zijn als dat vieze opvangkannetje weg kan maar ben blij dat ik meegedaan heb.
hahah, volgens mij is de vraag wie doetNIET mee met MvM een betere vraag, sommige vrouwen mogen niet ivm transfusie ed, of vrouwen die enorm misselijik zijn, maar anders, waarom zou je niet mee doen?
goedemorgen dames, de mevrouw van MvM is geweest. dit was de uitslag van de test Bekijk bijlage 288788
Ik doe nu ook mee! nog paar weekjes en dan ben ik er weer van af vind het een fijn idee vrouwen te helpen! maar wat een gedoe