Ik ben voor het eerst zwanger en het heeft zeven maanden geduurd voordat het raak was. Voor sommige vrouwen is dat heel snel, maar ik was vaak bang dat het niet op de natuurlijke manier kon. Ik ben namelijk al jaren bezig met kinderen e.d., maar door opleiding altijd moeten uitstellen. Nu wij op eigen kracht zwanger kunnen raken, wil ik heel graag mensen helpen bij wie dat niet lukt! Maar pff wel een gedoe hoor! Ik moet toegeven dat ik niet iedere plas opvang..
ja ik doe ook mee sinds 5.4 .. valt mij eigenlijk reuze mee de geur ! vang het op in de wc maar giet het over in de gang zodat ik niet veel merk van de geur (ivb misselijkheid)
Ook hier is vanmorgen een mevrouw van mvm geweest Mag van nu t/m begin feb meedoen! Inderdaad een kleine moeite.
Ik doe ookmee, kleine moeite voor veel resultaat... Moet wel zeggen dat ik blij zal zijn als ik de laatste keer in dat bekertje mag plassen, nog iets minder dan 2 weken en dan zit t er weer op, dan heb ik 10 weken meegedaan.
Ja ik doe mee, zie onderschrift maar Ik plas deze keer al vanaf 5 weken en de vorige zwangerschappen vanaf 6 weken geplast.
Ik heb in het begin van de zwangerschap 2 weken meegedaan. Kratten werden hier niet opgehaald, maar moest ik wegbrengen (half uur heen en half uur terug fietsen). Geen probleem, had ik er graag voor over. Na 2 weken meedoen kreeg ik een bloeding. Met MvM gebeld dat ik heel even een paar dagen zou stoppen omdat onzeker was of de zwangerschap nog goed ging of niet. Kreeg er niet zo'n aardige reactie op. Een paar dagen later viel er een brief in de bus met een bloemenbon, MvM wenste mij veel sterkte met het verwerken van de miskraam en hoopte dat ik een volgende keer weer mee zou doen......Heb alleen helemaal geen miskraam gehad. Een paar dagen na de bloeding was op de echo te zien dat alles nog goed was. Vond de reactie van MvM niet echt fijn en heb toen besloten om niet verder te gaan.
Nou morgen komt de informatrice! Ik doe zeker weten mee! Heb het medicijn helaas zelf niet mogen gebruiken omdat het er niet was...
Hier ook tien weken meegedaan. De kratten werden niet opgehaald, maar vond het geen probleem ze weg te brengen. Kleine moeite. Heb zelf ook pregnyl gespoten en ben blij wat terug te kunnen doen.
Ik doe ook mee! Tot 16 januari, ben dan precies 16 weken.. Ik heb zelf ook enorm veel pregnyl moeten spuiten dus voor mij niet meer dan logisch om mee te doen!
Ik heb meegedaan en raad het iedereen aan! Je doet er veel goeds mee! Het is ook maar een kleine moeite! Ik had getwijfeld omdat ik hoorde dat het stonk en het veel gedoe was, dit was totaal niet!! Allemaal meedoen je helpt er een ander goed mee!
fijn om te zien dat er zoveel zwangeren mee doen. Ik ben hier over gegaan op de ochtend en de avond plas opvangen. Ik ben zo misselijk en twee keer spugen gaat nog wel. zo krijg de potten toch nog redelijm vol.
Ook ik doe mee! Ik heb 2x Otivelle moeten spuiten ivm een nijpend tekort aan Hcg om Pregnyl te kunnen maken, staat voor mij dus buiten kijf om mee te doen. Ben overigens wel spontaan zwanger geraakt. Afgelopen donderdag is de informatrice langs geweest en komende dinsdag staan de eerste kratjes voor de deur!
ik heb ook meegedaan..donderdag werd laatste lading opgehaald.. ben toch wel blij dat ik weer lekker op de wc kan plassen.. maar ik heb het graag gedaan..
Ik vond het ook absoluut geen moeite om mee te doen. Het zelf moeten inleveren en de geur vind ik geen reden om het te laten. Het is toch zonde om die hormonen door de wc te spoelen?
Ik doe ook mee! Nog 3 weekjes te gaan... Als ik het even niet meer zie zitten denk ik terug aan de bedankjes die gebruikers van medicijnen geven (hier neerzetten of die ik hoor of ergens lees). Soms de neiging om ze op een papiertje neer te zetten en op de wc te hangen. Dat geeft me de moed om het zoveelste plasje op te vangen voor ze! Gelukkig heb ik die momentjes maar weinig, maar ben dan dankbaar dat ze hun bedankt ook hebben neergeschreven!
Ik twijfelde heel erg maar heb me toch aangemeld. Overigens blijf ik moeite hebben met het feit dat het niet alleen wordt gebruikt voor het helpen van vrouwen die het echt nodig hebben. Maar goed, als ik op deze manier iemand kan helpen is dat het meer dan waard.
Ook ik heb me aangemeld en morgen komt er iemand langs van moeder voor moeders. Ben nu 5 weken zwanger dus zal wel volgende week mogen beginnen ermee... Kleine moeite groot gebaar..