wie doet ermee met moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tanna, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik ben voor het eerst zwanger en het heeft zeven maanden geduurd voordat het raak was. Voor sommige vrouwen is dat heel snel, maar ik was vaak bang dat het niet op de natuurlijke manier kon. Ik ben namelijk al jaren bezig met kinderen e.d., maar door opleiding altijd moeten uitstellen. Nu wij op eigen kracht zwanger kunnen raken, wil ik heel graag mensen helpen bij wie dat niet lukt! Maar pff wel een gedoe hoor! Ik moet toegeven dat ik niet iedere plas opvang..

2. sanapril

sanapril Lid

10 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee! Kleine moeite toch?

3. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    ja ik doe ook mee sinds 5.4 .. valt mij eigenlijk reuze mee de geur ! vang het op in de wc maar giet het over in de gang zodat ik niet veel merk van de geur (ivb misselijkheid)

4. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ook hier is vanmorgen een mevrouw van mvm geweest :)
    Mag van nu t/m begin feb meedoen! Inderdaad een kleine moeite.

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ik doe ookmee, kleine moeite voor veel resultaat... Moet wel zeggen dat ik blij zal zijn als ik de laatste keer in dat bekertje mag plassen, nog iets minder dan 2 weken en dan zit t er weer op, dan heb ik 10 weken meegedaan.

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik doe ook mee :)

7. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee, tis echt een kleine moeite en je maakt er zoveel vrouwen blij mee!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja ik doe mee, zie onderschrift maar :)

Ik plas deze keer al vanaf 5 weken en de vorige zwangerschappen vanaf 6 weken geplast.

9. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb in het begin van de zwangerschap 2 weken meegedaan. Kratten werden hier niet opgehaald, maar moest ik wegbrengen (half uur heen en half uur terug fietsen). Geen probleem, had ik er graag voor over.
    Na 2 weken meedoen kreeg ik een bloeding. Met MvM gebeld dat ik heel even een paar dagen zou stoppen omdat onzeker was of de zwangerschap nog goed ging of niet. Kreeg er niet zo'n aardige reactie op. Een paar dagen later viel er een brief in de bus met een bloemenbon, MvM wenste mij veel sterkte met het verwerken van de miskraam en hoopte dat ik een volgende keer weer mee zou doen......Heb alleen helemaal geen miskraam gehad. Een paar dagen na de bloeding was op de echo te zien dat alles nog goed was. Vond de reactie van MvM niet echt fijn en heb toen besloten om niet verder te gaan.

10. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Nou morgen komt de informatrice! Ik doe zeker weten mee! Heb het medicijn helaas zelf niet mogen gebruiken omdat het er niet was...

11. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tien weken meegedaan. De kratten werden niet opgehaald, maar vond het geen probleem ze weg te brengen. Kleine moeite. Heb zelf ook pregnyl gespoten en ben blij wat terug te kunnen doen.

12. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik doe ook mee! Tot 16 januari, ben dan precies 16 weken..
    Ik heb zelf ook enorm veel pregnyl moeten spuiten dus voor mij niet meer dan logisch om mee te doen! :)

13. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb meegedaan en raad het iedereen aan!
    Je doet er veel goeds mee! Het is ook maar een kleine moeite!
    Ik had getwijfeld omdat ik hoorde dat het stonk en het veel gedoe was, dit was totaal niet!!

Allemaal meedoen je helpt er een ander goed mee!

14. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    fijn om te zien dat er zoveel zwangeren mee doen. Ik ben hier over gegaan op de ochtend en de avond plas opvangen. Ik ben zo misselijk en twee keer spugen gaat nog wel. zo krijg de potten toch nog redelijm vol.

15. Alice April

3 dec 2012
    43
    0
    0
    Ook ik doe mee! Ik heb 2x Otivelle moeten spuiten ivm een nijpend tekort aan Hcg om Pregnyl te kunnen maken, staat voor mij dus buiten kijf om mee te doen. Ben overigens wel spontaan zwanger geraakt.

Afgelopen donderdag is de informatrice langs geweest en komende dinsdag staan de eerste kratjes voor de deur! :)

16. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook meegedaan..donderdag werd laatste lading opgehaald..
    ben toch wel blij dat ik weer lekker op de wc kan plassen.. :D
    maar ik heb het graag gedaan..;)

17. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik vond het ook absoluut geen moeite om mee te doen.
    Het zelf moeten inleveren en de geur vind ik geen reden om het te laten. Het is toch zonde om die hormonen door de wc te spoelen?

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik doe ook mee! Nog 3 weekjes te gaan... Als ik het even niet meer zie zitten denk ik terug aan de bedankjes die gebruikers van medicijnen geven (hier neerzetten of die ik hoor of ergens lees). Soms de neiging om ze op een papiertje neer te zetten en op de wc te hangen. Dat geeft me de moed om het zoveelste plasje op te vangen voor ze! Gelukkig heb ik die momentjes maar weinig, maar ben dan dankbaar dat ze hun bedankt ook hebben neergeschreven!

19. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

#119 Eliz30, 9 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2012
    Ik twijfelde heel erg maar heb me toch aangemeld.
    Overigens blijf ik moeite hebben met het feit dat het niet alleen wordt gebruikt voor het helpen van vrouwen die het echt nodig hebben.
    Maar goed, als ik op deze manier iemand kan helpen is dat het meer dan waard.

20. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Ook ik heb me aangemeld en morgen komt er iemand langs van moeder voor moeders.
    Ben nu 5 weken zwanger dus zal wel volgende week mogen beginnen ermee...
    Kleine moeite groot gebaar..:)

Deel Deze Pagina