wie doet mee? *squat challenge*

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Het gaat me er meer om dat dit heel makkelijk tussendoor kan en het ook goed voor de billen werkt! (Ik doe lunges etc. ook maar in veel mindere mate) dit is zegmaar als extra die je op elk moment van de dag kan doen.

Mijn zus doet echter alleen de squats en bij haar zie je ook echt wel degelijk verschil in de booty!! :D

Maar wat ik al zei, what floats your boat. Iedereen moet doen wat voor haar het beste wrkt. :)

2. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Why not! Laten we het eens proberen.
    Ga er vanavond meteen aan beginnen :D
    (oei oei voel de spierpijn van morgen nu al :p)

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Heb vanmorgen de 50 squats gedaan, maar voel de voor en achterkant van mijn bovenbenen wel :)...loop morgen als een oud wief de trap af denk ik.

4. Metire

Metire Niet meer actief

Pijn is fijn :D haha

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    kan het ook zwanger LOL

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik squat niet meer, ik heb giga spieren in mijn bovenbenen en billen die heel snel groeien. Dus ik sla de squat en beenspieren altijd over tegenwoordig.. Ik lijk anders net een schaatser...... Ik wou dat ik dat met mijn buik had maar helaas :)

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik doe al insanity... en daar zitten al heel veel squats in... en idd mijn billen worden steeds strakker :)

Absoluut een grote aanrader...

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Juist!!!! Goeie training voor die spieren daar ;)

9. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteravond de eerste 50 gedaan.
    Ging zonder problemen en heb niet eens spierpijn vandaag!!
    Ben wel heel erg benieuwd of het werkt :D

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik ga over 2,5 week op vakantie. Dus... bikini :$ Heeft het zin om dit dan nog te gaan doen? Want dan begin ik vandaag nog :D

11. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gewoon doen :D

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Heb ze gister ook gedaan en nergens last van hoor.
    Maar nu komt het ook omdat ik regelmatig naar de sportschool ga (nou ja nu al 2 maanden niet geweest) maar hopen dat het zo makkelijk blijft gaan natuurlijk ;):D

13. alien

alien Niet meer actief

Ik doe ook mee! Gisteren al begonnen en die van vandaag ook al gedaan. Nu nog een makkie maar 250!!! Dat is wel ff doorbijten denk ik straks. Duurt ook wel lang voordat je er zoveel hebt gedaan lijkt me!
    Ik doe daarna maar meteen wat buikspieroefeningen!
    Dan alleen nog dat verrekte hardlopen oppakken en alles komt wel weer goed na de zwangerschap haha!

14. Metire

Metire Niet meer actief

Ja hoor why not? 2,5 week je kont trainen is beter dan 2,5 op je kont zitten :D

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Binnen twee weken heb je duidelijk verschil... lekker strak!!!:D

16. Metire

Metire Niet meer actief

Ja ik was best wel even bezig met 250.. :p

17. Metire

Metire Niet meer actief

Als je het te makkelijk vind kan je het ook met gewichten doen! Meer effect :)

18. Metire

Metire Niet meer actief

Trouwens! als jullie naast het squatten zin hebben om iets anders te doen, hebben ze op dit kanaal heel fijne workouts :)

FitnessBlender - YouTube - YouTube

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk dat het bij mij ook door het hardlopen wel wat makkelijker gaat. Ook al staat het hardlopen op dit moment op een erg laag pitje.....;) hihi

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Klopt...normaal bodypump ik ook in de sportschool en dat is uiteraard met gewicht. Maar aangezien de tijd voor de sportschool steeds minder is geworden doe ik de squats gewoon lekker thuis en als mijn zoontje straks weer naar school is na de vakantie pak ik de sportschool ook weer wat meer op.

Maar 250 squats lijkt me idd wel heftig hoor!! Benen die gaan zwaar verzuren dat is hopelijk vol te houden.

Deel Deze Pagina