Ik kan deze video niet bekijken op deze link. Ik wil weten of de video het bij mij niet doet of bij meerdere.. 30 day shred level 3.m4v.ff - Download - 4shared - Umm Abdul Basir Dankjewel alvast!
Chips.. Waarom bij mij dan niet? Mag je maar max aantal keer kijken of zo? Ik kan level 3 niet fatsoenlijk op youtube kijken helaas...
Oh dat is jammer! Heb even voor je gekeken, maar zie 'm inderdaad niet meer. Ja het kan wel bij dat soort sites, dat je maar een max. aantal keer of minuten mag kijken.
Balen zeg.. Kan hem ook niet downloaden, krijg allemaal rare tekens dan als ik hem open Pfff daar gaat mn work out!
Hier doet ie het ook. Kun je niet een andere van haar pakken de box variant . Die heb ik wel eens gedaan erg leuk. Jillian Michaels Kickbox Workout - YouTube Als je te kort vind doe je die twee keer .
Nou doet ie het hier ook weer, als ik mijn browsgeschiedenis wis enzo. Ik vind het zo vreemd. Dan doe ik dat maar elke keer, alles wissen en mn pc ff schoonmaken voor dat ik die link open. Dan doet ie het wel. En anders zal ik die eens proberen, die kickbox work out! Dankjewel lieve Marnat! Die Tiffany Rothe workouts zijn ook leuk en super goed! Die doe ik vaak nog ff na 30 day shred
Delta@ Ja goed he , ik ga nu even sporten doe denk ik de box workout van jillian er bij zie zo wel hoe ik me voel. Ik zag trouwens dat je lekker ging wat je kilo s betreft . 5 er af .!! goed hoor ga zo door . Hier in 8 week ook 5 kilo er af. Vrijdag mag ik weer wegen, zal me benieuwen. Knuf
Heerlijk meis, lekker sporten! Succes en have fun Heerlijk is dat. Ja gaat goed met de kilo's! Jij ook dus! Ben benieuwd naar wat je weegt. Knuf!
Pff even op adem komen 50 minuten gehad aan sport ! Zo nog even jilian doen en nog een ander denk ik voel me goed . Nou een uur gesport , ga nog door denk ik tot 16 uur. IK WOOG 73 EN NU 68 GA VOOR 64 . Zet hem op meis je kunt het .