Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hoi iedereen!

Ik ben lichtelijk te zwaar 8) En eigenlijk ben ik daar wel een beetje zat van, heb er ook last van, kleren zitten me niet lekker enzo. Nu heb ik onlangs óók gelezen dat het om zwanger te worden beter is om niet te veel overgewicht te hebben.

Voor mij nu dus genoeg redenen om wat op te gaan passen. Het is niet mijn bedoeling om heel erg te gaan lijnen, maar ik hoop door tussendoortjes te laten staan en wat meer te gaan bewegen, er iets af te krijgen. Mijn man heeft ook last van overgewicht en doet ook mee, dit scheelt voor mij enorm.

Samen lijnen is naar mijn idee altijd makkelijk omdat je steun aan elkaar hebt. Daarom mijn vraag: wie oh wie heeft zin om samen wat overtollige kilootjes kwijt te raken? We kunnen elkaar in dit onderwerp dan motiveren en oppeppen!

Voor iedereen die mee wil doen is het handig om je voettekst aan te passen. Ik denk aan zo'n vermelding:

181006/1.80/100/98

Je begint met de startdatum ( 181006 ), daarna je lengte (1.80) daarna je begingewicht ( 100 ) en daarna wat je nu weegt ( 98 ).

Als je dus weer bent afgevallen verander je je voettekst!

Ik hoor wel wie zin heeft om mee te doen. Ik begin vandaag op 100 kg!

Groetjes Linda ;)

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik wil best mee doen maar denk dat er dan veel meiden boos zullen worden. hihihihi Ik ben niet te zwaar nml maar er mag best wat af van mij. Ben na het stoppen vd pil best wat aangekomen en zit behoorlijk strak in mijn broeken. Voor mij hoeft er echt maar 2 á 3 kilo af. Maar ik kan NIET lijnen! Ik ben te verslaafd aan eten en weet ook niet wat voor lekkere magere vervangers er zijn etc. dus is misschien toch goed dat ik hier mee lees om zo eens wat nieuwe dingetjes op te doen!

dus 181006/1.76/65

3. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hey Kim! Leuk dat je mee wilt doen! En lijnen moet je doen voor jezelf, niet omdat een ander je te dik vind. En je moet het zeker niet laten omdat een ander vind dat het niet nodig is, je voelt het zelf het beste!

Lijnen is overigens niet echt wat ik wil gaan doen, meer oppassen hoor. Dus de tussendoortjes laten staan en meer bewegen. Ik ben ook een lekkere eter dus weet wat je bedoelt.

Achter je tekst (181006/1.76/65) zou nog even je huidige aantal kilo's moeten staan, dan is het makkelijker te zien hoeveel je op dit moment weegt. Leek mij handig tenminste :) (zie mijn voettekst)

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik wil ook graag beginnen maar aangezien ik nog steeds borstvoeding geef zal ik nog even moeten wachten.

groetjes Talia

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok linda, ik zal het doen!
    nou ik lijn echt voor mezelf! want leon vind meer vetjes mooier maar ik zit gewoon niet lekker in mijn vel op die manier. ben een jaar geleden dan ook van 67 naar 60 afgevallen. dat was dan weer te weinig dus ik hoop straks op de 62 te zitten en te blijven hahaha

succes iedereen!
    ben benieuwd wat voor lekkere recpejes enz. hier komen te staan :)

6. Niet meer actief

mag ik ook meedoen na de bevalling? :oops:

ik wil meteen weer me oude figuurtje terug en daar wil ik ook best even voor lijnen!

7. Niet meer actief

na mijn zwangerschap wil ik ook dus houdt het forumin de lucht dames en allemaal heel veel succes met lijnen zwanger worden en zijn.

8. ik wil ook na mijn zwangerschap en borstvoeding! Dus inderdaad het forum niet te ver weg doen!

Leuk idee trouwens!

9. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Dank je Saar :) Vond het zelf eigelijk ook wel een goed idee. En Ayyildizf, natuurlijk mag je na de bevalling gewoon mee doen! Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap ook gewoon opgepast en ze is niets zwaarder geworden, heel knap. Ze at verder gewoon de normale maaltijden enzo. Dus je kan evt nu ook al mee doen als je dat wilt, door tussendoortjes te laten staan. Dat scheelt ook al weer iets, en volgens mij kan dat helemaal geen kwaad voor je kindje.

10. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik doe wel mee... ben bezig met Sonja Bakker, zit in week 4

11. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Gezellig! Welkom Vicky! Mijn moeder heeft ook een tijdje Sonja Bakker gedaan, maar ik ben op het dieet afgeknapt toen mijn moeder die "lekkere macaroni" had gemaakt voor me haha. Ben je al veel afgevallen? Wil je ook nog je voettekst of aangepastte titel (zie onder mijn naam) aanpassen? Als iedereen dit doet krijgen we een goed beeld hoe iedereen ervoor staat. Helemaal als er steeds meer mee gaan doen :)

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik doe ook mee!
    Maar nog niet te fanatiek want ik geef nog aldoor BV, maar einde van de maand ga ik dat afbouwen. Er moet zo'n 5 kg af, dan ben ik helemaal blij :D
    181006-163-74-74

13. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Leuk, misschien dat dit me dan eindelijk motiveert wat kilo's kwijt te raken! Volgens de BMI ben ik net niet te zwaar maar ik voel me ook niet lekker in mijn vel zitten nu. 3 jaar geleden woog ik 53 kg (was toen te mager) en nu 67 kg wat voor mijn gevoel teveel is. Mijn streefgewicht is 57 kg dus 10 eraf :)

14. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hey welkom en succes mouschy en wendy. Super dat jullie ook je voettekst al hebben aangepast!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb geen weegschaal.

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Goh, grappig, ik ben ook aan het Sonjabakkeren en het gaat als een tierelier. 4,5 weken en al 6 kilo kwijt! Blij blij blij :D:D

Groet van Kiki

17. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ja, ik doe ook mee! Wil nog zo'n 4 kilo kwijt en die krijg ik er maar niet af. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt m'n best heb gedaan :D

Maar daar komt nu verandering in!

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Ik ben al een paar weken bezig dus ik doe lekker mee hier! Wat een leuk idee! Ik doe trouwens weightwatchers.

19. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hey iedereen, leuk dat jullie allemaal mee doen! Denise, volgens mij klopt je banner niet helemaal? Of je startdag is eerder (je bent immers eerder begonnen met lijnen) of je eind-kg klopt niet, die zou op datum vandaag ook 90 moeten zijn?

20. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik wel, maar ik durf er niet op te gaan staan... 8-[

Succes alle meiden die meedoen!

Deel Deze Pagina