Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Idd als je zelf maar lekker in je vel zit!

Ik wil alleen van mn overgewicht af, het is misschien niet heel erg veel, maar das puur voor mn gezondheid beter hè... Maar vind het echt super moeilijk!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

als je wee thoe lang je cyclus is.. kan je zo'n banner nemen toch?
    volgens mij zijn we hier allemaal gewoon een beetje gek *Grin*
    ik heb hem vooral om dat het erg makkelijk bijhoud hoever ik in de maand ben :)
    verder vind ik het vooral gewoon errrrug lang duren.

overigens ik fiets 7,5km.. maar zonder laptop dus
    dat maakt het wel makkelijker

overigens dat fietsen helpt wel echt onwijs
    mn spijsvertering is er ook stuk beter van geworden
    eet ook veel meer juist in plaats van minder

denk dat dat de uiteindelijk reden is... maarja die moet ik dus wel blijven aaien.. ben bang dat het anderrs echt weer mis gaat.
    dus die nieuwe baan zie ik met angst en beven tegemoet. en dan moet ik echt iets anders verzinnen als beweging :/

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, als je aan het klussen bent dan duurt je cyclus EEUWEN denk ik. Ik heb dus nu ook een bannertje geplaatst. Ik snap er alleen nog niet zoveel van (sorry hoor). Ik moet nu nog 3x pil slikken en dan heb ik mijn stopweek. Stel dat ik nu geen pil meer zou slikken klopt het dan dat ik dus over 4 dagen mijn 1e NOD zou hebben?

Ik zou wel willen fietsen, maar ik ben er ook wel een beetje te lui voor (ik geef het eerlijk toe), het is zo lekker warm in de auto 's morgens, misschien van de zomer? Maarja, misschien heb ik dan al een dikke buik......

Wanneer begin je met je nieuwe baan?

4. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @fem staat leuk die banner! ;) ben je nog aan de pil? waarvoor stop je er niet al mee en doe je het zolang met condooms?
    het duurt namelijk zo lang voordat je lichaam ontpilt is, tenminste bij mij.
    ik heb echt spijt dat ik niet veel eerder bn gestopt met de pil en een tijdje aan de cd ben gegaan, maar ja , achteraf altijd makkelijk praten

ik zou ook wel willen dat ik naar mijn werk kon fietsen maar dat is iets van 25km dus niet echt een optie voor mij ;)

ik doe 2 keer in de week aan spinning, dat is echt zwaar maar wel lekker en als ik echt die twee keer ga dan blijf ik op mijn gewicht wel maar het is zo lastig om echt vol te houden , maar vanaf volgende week ECHT

5. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    volgens mij over 3 dagen je eerste nod en over 4 dagen zou je een dag over tijd zijn...

ja auto he, lekker warm , eigen muziekje ,heerrrrrrrrlijk

6. Saskia78

Mja ik ga dus fietsen naar werk omdat ik te lam ben om na werktijd nog wat te gaan doen :)

en met de bus ben ik langer onderweg dan op de fiets
    dat is best een goede stimulans heb ik gemerkt
    (en geen rijbewijs. dus die verleiding is er niet)

spinning lijkt me wel erg leuk
    maar beetje brakke knieen.. weet niet of dat handig is
    en bovenal.. dat moet dan dus nog na werktijjd
    en meestal ben ik dan ietwat gaar :(

NOD is overigens de dag dat je ongesteld had moeten zijn.
    als je de pil niet slikt.. tel je gewoon vanaf de eerste dag van je ongi het aantal dagen van je cyclus verder.
    in geval van de pil tel je dusgewoon 28 dagen volgens mij

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Fem, Afvallen dat doe je toch zeker voor jezelf! Ik doe het om me weer gezonder te voelen, mijn eigen kleding weer goed aan te kunnen (3jr terug was ik 20kg lichter) en om lekker te kunnen bewegen met mijn zoontje.
    Ik ben gelukkig gezegend met een man die nooit zeurt over mijn gewicht terwijl ik toch echt 20kg lichter was toen we elkaar leerden kennen..
    En tuurlijk waarom zou je nog geen banner kunnen nemen?

8. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ben vandaag begonnen met sonja bakkeren!.
    Ik woog vannochtend 84 kilo :) :) en daar moeten er zeker tien vanaf. Ik moet nu gewoon volhouden.

Heel veel succes iedereen!

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @marie, als je je voettekst even aanpast kan iedereen checken hoe t met de ander gaat.
    enne heel veel succes!

10. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    @sientje, O ja is goed ga het gelijk doen!

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou ik ben gelukkig niet aangekomen met de feestdagen! Maar ook niet heel veel er af :( Ik zit nu op 109 *zucht* nog 29 te gaan! en misschien wel 39! *Hele diepe zucht*

020107/1.76/109

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo, daar was ik weer, mijn hele internet lag er ineens uit. Vreemd.....

Ik nog 4 kilo te gaan meiden en laten we hopen dat het snel lukt, en wie weet laat ik me nog overhalen om te gaan fietsen of spinnen. Alleen het fietsen met laptop is niet mogelijk dus moet ik die op de zaak laten en kan ik weer niet hierheen!

Dilemma, dilemma.

Ik heb in ieder geval een bannertje aangemaakt. Nu wil ik wel graag stoppen met de pil, MAAR: wij gaan 20-07 trouwen! Dus liever nog heel eventjes wachten (hoe moeilijk het ook is) om een dikke buik in (reeds gekochte) trouwjurk te voorkomen......

Wat een zeur ben ik he?

xxx

13. Saskia78

channie: gewoon bij het begin beginnen he :)
    elke kg is een beetje dichter bij waar je zijn wil :)
    en anders ga je in gedachten gewoon vast beginnen met 10kg ipv 30 of 40
    dat is voelt minder "veel" :)

overigens kans is groot dat je niet meteen zwanger bent als je stopt met de pil
    eerst moeten die hormonen je lichaam uit.
    daarentegen.. per ongeluk toch zwanger als je gaat trouwen.. is natuurlijk ook niet alles :)

alleen duurt het bij mij nu al een jaar.. en vind ik het wel weer mooi geweest eigenlijk :)
    maarja.. gewicht gaat wel heel goed... dus concentreer ik me daar maar gewoon op
    zwanger worden gaat tenslotte toch "vanzelf" en afvallen een stuk minder :)

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ind het niet erg hoor om zwanger te zijn als we gaan trouwen, maar liever niet "al" 8 maanden bijvoorbeeld.

Net wat ik al zei; wat ben ik een zeur he...

@Channie: Elke kilo is er één (zoals Saskia ook al zegt), positief blijven en volhouden, je kunt het!

Sas; ik hoop echt dat het snel raak is voor je meid.....

15. Saskia78

Mja dat hoop ik ook Fem :)
    Maar we zien wel wanneer het gebeurd :)

vind het alleen al erg fijn om die pil niet te slikken
    en afvallen gaat goed
    dus verder ben ik best blij :)

pff poes is klef :)
    wel schattig.. maar het typt wat lastig :)

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Saskia, nou ik weet niet waar ik last van heb de laatste paar dagen, mijn borsten lijken wel een maat groter (man blij ;)) en ik zit onder de puisten. Bah! Zal wel van aankomende ongi zijn maar ik baal er flink van.

Tijdens de feestdagen was ik trouwens 2 kilo aangekomen maar die zijn er al wel weer af *is trots*!

Trouwens, een ander vraagje. Weet jij toevallig een site / link o.i.d. waar je foto's van de buik kan zien van 1 tm 40 weken? Dus niet alleen hoe het kindje zich ontwikkelt maar ook hoe het met je buikje gaat? Sorry voor de rare vraag maar ik vraag het me serieus af.....

17. Saskia78

je bedoelt de grote van je buik zelf?
    volgens mij verschilt dat per persoon

maar kwam ooit fotoos tegen van iemand die elke maand 1 foto had genomen.. en dat dan naast elkaar.

wel l ekker die kgs er weer zo snel afwaren : )
    dan kan je er gewoon weer tegen aan :)

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik heb een paar dagen SB (South Beach in mijn geval en dus geen Sonja Bakker) gedaan en HOP: het was er weer vanaf! Nu maandag weer beginnen voor die laatste loodjes!

Ik heb even gezocht op google maar kon helaas niks vinden alleen over hoe groot het kindje is met 1 week, 2 weken etc.

Nouja, geeft niet. Het is toch wel mooi zo'n ronde buik! :)

19. Saskia78

hm ik zal thuis eens kijken :)
    volgens mij moet dat wel terug te vinden zijn.

is southbeach niet erg vervelend als je niet alleen woont trouwens?
    eet je man/vriend gewoon normaal?
    (of kook je dubbel dan?)

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, overdag werken we allebei dus dan is het niet zo moeilijk. 'S Avonds maak ik gewoon vlees, aardappels en groenten en eet ik gewoon alles behalve de aardappels. Vaak maak ik voor hem gewoon een "prakje", braad ik voor mezelf wat kip en eet ik dat met sla (bijvoorbeeld), meestal neem ik na het eten een bakje yoghurt (met zoetstof) want dat vind ik wel helpen tegen het hongergevoel!

Deel Deze Pagina