Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat is zeker niet raar.. ik eet per dag.. ongeveer 2 boterhammen met kaas (tostie), 1 a 2 stuks fruit en een muslireep meer :)

en ben sinds augustus 10kg afgevallen dus
    en voor die tijd ook al een hoop.. maar toen was ik weegschaalloos :)

ook snoep ik regelmatig een kinderreepje bij de supermarkt omdat ik rond half 6 dus gewoon omval :)
    en we pas later eten omdat vriendlief er gewoon niet eerder is.

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, je zou om de 2 uur wat moeten eten, dus 3 maaltijden en 3 tussendoortjes.
    Je moet zeg maar het motortje laten branden.

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Ook ik ben van plan om 15 jan te gaan starten met sonja bakker.Hoop dat het lukt!Ben 5 jaar geleden(voor mijn 1e zwangerschap)bij een dietiste geweest en ben toen 10 in 6mnd tijd afgevallen maar helaas dit is er in de loop van 5 jaar weer aangekomen.Nu ben ik bevallen van mijn zoontje en ga ik 15 januari weer beginnen met mijn werk en dus ook met lijnen.Ik lees hier dat er best veel meiden het sonja bakker dieet volgen en zo te zien met veel succes,hoop dat het mij ook gaat lukken.

Liefs Claudia

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik heb het boek van sonja bakker gehaald lijkt mij wel wat want een paar collega's die 5 tot 10 kilo kwijt

Wie doet dit ook?

liefs tijgertje23

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    He tijgertje23 en Yentl, succes met t lijnen!
    wat je kan doen is in je onderschrift je lengte, startgewicht en huidige gewicht plaatsen (zie bv mijn onderschrift) zo kunnen we van elkaar zien hoe t gaat.
    Ik doe zelf geen Sonja Bakker, maar modder zo een beetje aan, gewoon meer sporten en opletten wat ik extra eet..maandag ga ik wegen ben benieuwd of t al een beetje lukt.

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oke

06-01-07 begonnen

1m65 lang

78,0 kilo

Liefs Tijgertje23

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    En dan in je onderschrift zetten, dat kan je aanpassen in je profiel (zo kan je het bij elk geplaatst berichtje zien)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey meiden,

Ik wil jullie even allemaal heel erg veel succes wensen met afvallen!

Ik ben vlak voordat ik zwanger raakte met SB 5 kilo afgevallen en dacht na de verbouwing/verhuizing het weer op te kunnen pakken maar toen was ik dus in verwachting. Na de bevalling ga ik ook zeker weer met Sonja beginnen! Voor mij werkte het erg goed.

Liefs
    Manuela

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Sientje,bedankt ik heb nu nog 1 weekje ik let al aardig op wat ik eet,gebruik nu de methode die ik van de dietiste geleerd heb.Kijken hoe dat gaat en anders ga ik toch ook voor Sonja Bakker!
    En ik ga weer sporten want dat is er de laatste tijd echt bij ingeschoten!

Liefs Claudia

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Sientje

Weet niet hoe ik dat moet doen

Liefs Tijgertje23

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Manlief heeft van begin juli tm eind oktober SB gevolgd (best strikt, behalve als hij op reis moest voor het werk, ongeveer 3x een paar dagen, en daarnaast heeft hij maar 3x een dagdeel gesmokkeld (alcohol drinken bijvoorbeeld), en hij is bijna 20 kilo kwijtgeraakt. En dat is echt puur het eten geweest want hij fiets al 3 jaar (bijna) dagelijks 2x 10 kilometer.
    Hij is eind oktober gestopt en ongeveer 500 gr aangekomen in die 2 maanden.
    Ikzelf ben in 2 maanden 5 kilo kwijtgeraakt (was ook wat ik wilde) en bleek toen zwanger dus niet meer SB gevolgd maar wel opgelet wat ik eet.
    Nu is manlief weer begonnen met SB en hij zit weer op het gewicht van eind oktober, en moet nog zo'n 7 kilo af (zegt hij zelf). We hebben met kerst het nieuwe boek van SB en daar staan veel variatietips in.
    Na de bevalling en BV ga ik denk ik ook weer beginnen, althans neem aan dat dat dan wel nodig zal zijn (ben nu pas 2 kilo aangekomen, dus benieuwd wat er nog bij gaat komen).

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En voor de personen die nog niet veel vertrouwen hebben in Sonja Bakker, zie mijn onderschrift, in 3 maanden tijd is er toch ruim 12 kilo af ge-sonjaat. En bij mijn man ook nog eens 10.

Dat wordt shoppen! ! !

Groet van Kiki

PS ik wil er nog 10 kg afhebben en dat gaat zeker lukken, al zal het me een half jaar kosten.

13. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @tijgertje23, als je aan de linkerkant in het menu naar je profiel gaat, en deze aanklikt, dan zie je een vakje staan met onderschrift daar staat als het goed is ook je banner in, die laat je gewoon staan maar daaronder zet je je gegevens neer, en dan opslaan das alles.

Heb er nu even moeite mee, maar dat is altijd zo in het weekend dan heb ik zoveel zin in lekkere dingen!, ben zo benieuwd of er wat af is gegaan!
    Enne, Kiki ik geloof wel dat Sonja Bakker werkt, maar het is niet mijn ding, ik klungel liever zelf een beetje aan..
    Ik drink nu meer water en geen frisdranken meer, veel minder snoepen en tussendoortjes en meer bewegen en het eten wat verantwoorder bereiden!
    Ik moet wel zeggen dat ik zoveel dieeëten gevolgd heb dat ik wel een beetje weet wat goed voor me is, dus dat helpt wel, en ik weet van mezelf dat afvallen voor mij moeilijk maar niet t moeilijkste is, dat is voor mij op gewicht blijven, vandaar dat ik het liever zo doe, dan kan ik t nadat ik op gewicht ben ook blijven doen en is het a way of life

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik let nu even helemaal niet op mijn voeding, ik ben in twee dagen tijd zo ziek als een hond geworden :(.

Toch ga ik morgen beginnen met Southbeach!

Heel veel liefs,

Fem

15. Niet meer actief

@Fem: ik ben nu ook al 2 dgn zo ziek als een hond... Voor mn lijnen wel goed, want hou toch niets binnen...

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Linda, nou, ik hoop dat ik die 4 kilo dan maar zo kwijt raak. Terwijl ik dit typ trillen mijn handen als een rietje :(

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Kan iemand mij helpen met aankomen? :)
    (mijn vriend wil heeeel graag helpen, maar die manier bedoel ik dus niet :p)

Ik heb er zo'n moeite mee om de kilo's (eerder halve kilo's) die eraan komen er ook aan te houden.
    Ik schommel al jaren tussen de 55 en 60kg.
    Paar maanden geleden sprong ik een gat in de lucht, want ik woog 61 kilo! Alleen 2 dagen later waren er weer 4 kilo's af. :(
    Op het moment zit ik op 59kg.
    Ik ben 1.73, ben dus tamelijk slank (heb ook nog een kleine A-cup, fijn he, ook dat nog!). Mijn heupbotten steken een beetje uit en in badkleding schaam ik me dan ook best voor die botten. (loop dan met mijn handen op mijn hepen met mn armen gekruisd)

Ik eet normaal. Ontbijt krijg ik niet naar binnen, maar neem altijd een extra boterham mee om die rond 9 uur te nuttigen. Elke avond aardappelen, groente en vlees. Afgewisseld met pasta en rijst. In het weekend vaak simpel uit de frietpan, soep met brood of een pizza. En altijd een aardig bord vol.
    Ik snoep ook veel, maar ja, wat wil je?

Mijn schoonmoeder heeft aan haar diëtiste gevraagd wat ik eraan kan doen... SlimFast als EXTRA bij de maaltijd eten/drinken... normaal is dat een maaltijdvervanger, maar voor mij dus een extra.
    Ik ben daar nog niet mee begonnen, want ik vind het te duur.

Iemand van de afvallers wat tips voor mij?
    (stuur me maar een PB, dan zie ik tenminste of er een antwoord voor mij is)

Bedankt alvast!

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had een vraagje aan de mensen die Sonja Bakker volgen.

Welke recepten staan er zoal in? Ik lust namelijk niet alles.En mijn vriend hoeft niks af te vallen hij is juist zeer slank..dus als ik dit ga volgen moet ik dan apart voor hem koken ?

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

realtjuh: ik wil niet flauw zijn.. .maar ik heb via de valtafsite vaak gezien dat zowel voor afvallen als voor aankomen weleens wil werken om heel erg regelmatig te eten.

het viel me op omdat wat ik doe om af te vallen.. kennelijk vooral is om je gewicht op een "normaal" niveau te krijgen
    en niet specifiek om af te vallen dus

overigens heb ik ook jaren niet ontbeten en dan op werk snel een boterhammetje :)
    volgens mij is daar niet echt wat mis mee.

ik kan er weinig concrete tips van maken tho.. en steeds een slimfast reepje bij het eten is niet alleen duur.. maar volgens mj ook nog eens vies :)
    en zou je dan ook meteen weer afvallen als je stopt met die reepjes? want dan kom je uiteindelijk ook niet echt ergens.
    same als voor afvallen met die reepjes.. als je dan normaal gaat eten.. val je n et zo hard terug in het oude patroon en gewicht over het algemeen.

lijkt me een lastig probleem :)
    En "lijnen" is een stuk geaccepteerder dan willen aankomen heb ik het idee.

20. Niet meer actief

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en na een weekendje goed ziek geweest te zijn, 1,5 kg afgevallen. Dus wat dat betreft wil ik wel vaker ziek zijn ;)

Deel Deze Pagina