Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Vanavond eet ik lekker groenten en vlees, geen aardappeltjes, ik eet ook veel yoghurt met zoestof, dit omdat ik 's avonds altijd trek krijg in een boterham ofzo (helemaal niet goed natuurlijk) en die yoghurt helpt daar een beetje tegen. Soms knort mijn maag ZO hard... :( Hahahaha...

2. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @fem TIP bestel het boek komt een vrouw bij de dokter!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Yes, heb ik gelezen Naomi! Heb je het vervol "De weduwnaar" al gelezen? Ook zo super.... hij heeft trouwens het boek: "Help, mijn vrouw is zwanger" (ofzoiets, het kan ook: Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt o.i.d. zijn) ook TOP!

4. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja! ook gelezen, sorry het is ff off topic.....
    maar super zijn die boeken he?! wel heel zielig maar toch wel vol met humor!
    Ik had deel 1 in het vliegtuig gelezen en elke keer weer ff weggelegd als ik tranen voelde komen, zo zielig he

sonja vind ik ook een goede tip maar lang niet zo leuk om te lezen...meer omdat het hoog noodzakelijk is ;)

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, de rillingen liepen over mijn lijf, zo goed geschreven. Misschien een nieuw topic openen over boeken? ;)

Ik vond Soutbeach zo makkelijk omdat je heel veel zelf kunt invullen wat je eet, ik ben niet zo van de voorgeschreven menu's zoals bij Sonja het geval is... Wat nou als ik geen trek heb in, bijvoorbeeld, boontjes? Dan maak ik lekker iets anders van South Beach, en toch nog afvallen. Ja, ik ben overtuigd, ik kies toch maar voor het zuidelijke strand.

6. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja maar bij sonja doe ik het ook een beetje zelf invullen hoor
    Ik lust haas niks dus beetje improviseren
    maar als je bij een bepaald dieet al succes hebt, waarom dan overstappen dat south beach lijkt mij ook wel wat maar moet ik me weer gaan verdiepen in iets anders en daar ben ik te lui en te makkelijk voor

ik eet bv elke middag gewoon twee bruine boterhammen en eigenlijk mag dat niet van sonja......ach ja, als ik maar afval toch

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, daar heb je gelijk in, zolang je afvalt gaat het toch goed?

South Beach is uitgevonden voor luie meiden zoals jij en ik ;). South Beach is écht heel simpel. Let op (haha):

De eerste fase bestaat uit twee weken. Gedurende deze twee weken mag je NIET eten: Aardappels, rijst, brood en fruit (alle zetmeelproducten, dus ook geen chips bijvoorbeeld en producten die van aardappels gemaakt zijn, ook geen patatjes, hahaha). Je mag onbeperkt groenten eten, zoveel als dat je wilt, liever geen alcohol maar wel water en light dranken zoals cola light e.d.

Die eerste twee weken heb ik er gewoon op gelet dat ik geen zetmeel producten at en ik had geen seconde last van honger gevoel. Ik at zoveel mogelijk groenten (het scheelt dat ik daar gek op ben) en vlees zoals kip, vis en mager vlees (maar je mag ook biefstuk bijvoorbeeld) met saus (mag gewoon).

's morgens een gebakken ei met kaas en ham, 's middags een salade met kip en s avonds prak zonder aardappels. Tussendoor: cup a soup / opkikker / komkommer / radijsjes etc.

Na twee weken was ik 5 kilo afgevallen!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

sounds good :)

ben nu trouwens mysts of avalon aan het lezen

over koning arthur en zijn ronde tafel.. ook bijzonder goed leesvoer
    kun je je honger ook mee weglezen :)

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben nu zo'n dom boek aan het lezen waarbij je je hersens niet hoeft te gebruiken.... heb veel te veel last van mijn hoofd om na te denken. Maar dat boek over King Arthur klinkt ook goed!

10. Saskia78

mja het is volgens mij ruim 1000 pagina's maar het leest als een pocket :)

heerlijk spul

heb laatst wat dat chicklitspul gekocht.. daar hoef je inderdaad ook niet bij na te denken
    soms wel lekker.. maar meestal is het gewoon te snel uit :)

11. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    nietbijnahoevendenkenboeken zijn ook wel eens leuk toch?!
    shopaholic bv heeeeeeeeeeeeerlijke boeken zijn dat van sophia kinsella

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, sophie kinsella Rulez, zij is echt geweldig!

13. Saskia78

Hmm ik lees ook graag Renske de Greef

ze was altijd columnist op een jongerensite maar schrijft ook best leuke boeken :)
    niet heel diepgaand.. wel zeer vermakelijk :)

14. hey meiden!
    ik lees ook de boeken van shopaholic...
    heb afgelopen keer in amerika gelezen.. ben nu bezig in gaat trouwen!
    echt superleuk!

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oooh, het boek na het trouwen is ook ZO leuk! Ik las op de website (www.sophiekinsella.com) dat het volgende deel er ook aan gaat komen!

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @xenas91 die is ook superleuk ja en je hebt ook aanpakken van sophia kinsella ook erg leuk
    @saskia78 renske de greef heb ik nooit van gehoord
    @fem ik zit alweer een tijdje te wachten op een nieuw boek van haar! heerlijke boeken zijn dat, sommige dingen zijn ook zo herkenbaar :oops:

ik ben nu aan het lezen van jill mansel ook wel leuk maar alles is een beetje te perfect das een beetje jammer altijd

17. Saskia78

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ziet er wel gezellig uit hier!

Ik ben zelf aan de weight watchers, heb ik goede ervaringen mee, ik ga niet naar de club maar heb zo'n boekje met punten.

Veel succes allemaal!

19. Saskia78

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik moet écht een weegschaal hebben die ook achter de komma aangeeft. Ben bijna op de 83 kilo dames! (Yahoo)!

Nu las ik ergens dat als je stopt met de pil dat je dan ook ca. 2 kilo afvalt, is dit waar? Weten jullie dit toevallig?

Vandaag netjes een gebakken eitje op en vanmorgen een bakje brinta (ik moet wat!).

Deel Deze Pagina