Neeh denk het niet maar moet zeggen het gaat langzaam de laatste tijd..ik heb een paar weken op de 109 gezeten en was blij dat ik er dan deze week eindelijk 2 af had ...maarja me moeder zegt het heeft tijd nodig als het te snel er af gaat krijg je allemaal vellen ofso dus laat het dan maar beetje langzaam gaan hihi en 1 ding scheelt gaat me gewicht niet omlaag word me buik/benen wel minder hihi
mja ik heb ookw at vel over geen idee hoe ik er vanaf kom tho had gehoopt dat iemand dat hier wist maar niemand reageert en zo snel val ik niet eens af
zo ik had vandaag mijn weeg dag en ik ben lekker 1 kg kwijt. weeg nu 101.6 nog even en dan hoop ik onder de 100 te komen zelf hoop ik dat te bereiken op 27 jan dan is mijn opa zijn feest hij word dan 85 jaar. zou wel mooi zijn. veel succes weer iedereen met lijnen.
ben ook weer netjes aan de crackers..... goh lekker!...... echt afvallen lukt nog niet, ik hoef ook maar 5 kilo maar beweeg nu veel te weinig... Durf ook niet te streng te lijnen, ivm babywens..
Mja ik blijf gewoon braaf opletten met wat ik doe eigenlijk. niet zwaar op dieet.. maar wel goed opletten dus geen snoep, "geen" koek.. dat soort dingen en dat is sowieso goed meer groenten, minder aardappelen.. dat soort dingen. eet ook vaker rijst en couscous bijvoorbeeld is stuk lichter.. en calorie-armer dan aardappels en toch gewoon gezond genoeg nu nog de kinderwens uit laten komen he *doe best* eens kijken of ik vandaag ongesteld ga worden... somehow heb ik er weinig vertrouwen in maar vooralsnog niets te zien dus misschien... HEEL misschien.. toch
Ik wil ook niet te zwaar dieeten... Probeer de maaltijden 'gewoon' te eten en niet teveel tussendoortjes of alleen gezonde tussendoortjes. Ga wel naar de dieetiste, eind deze maand ga ik weer voor de 1e keer. @Saskia78: spannend vandaag!..
mja dat wel voel me alleen onwijs belabberd echt een onwijs kutweekend gehad. bijna niet geslapen.. dus we'll see what happens vrees ik nu niet in de stemming voor blijde hoop vermoed dat dat wel omslaat als ik er echt niets gebeurd maar het scheelt wel vaker een dag of 2/3 maak me du s nog maar niet al te druk
Bijna niet geslapen omdat je je draai niet kon vinden? Of iets gebeurd waardoor je zo'n kutweekend had? Nou laten we hopen op goed nieuws!
Mja beetje bonje in huis... en dan vreet dat aan mn nachtrust. erg vervelend en het helpt ook niet echt.. gezien ik er niet gezelliger van word als ik niet slaap. vanavond maar HEEL vroeg naar bed ofzo maar daadwerkelijk niet ongesteld worden is vast heel goed voor mn humeur maarja.. ik ga toch niet juichen voor we een paar dagen verder zijn.. dus voor die tijd maar gewon veel slapen. woensdag ook vast dagje cursus voor nieuwe werkgever & eerste rijles dus beetje slaap is zowieso wel een goed plan denk ik
Hey meiden, Wist niet wat ik zag op de weegschaal vanmorgen, ben gewoon aangekomen *snif*! Balen zeg! Ik eet echt zo gezond en dan kom ik aan.... nouja, jammer dan maar... Veel water blijven drinken he... Saskia: spannende dag voor jou? xxx
Ja Hopes, dat zal het zijn hehehehehe. Ik drink echt heel veel water, voel me soms net een klotsende boei.... hahahaha
ben ik ook weer mee begonnen, ik drink nu twee liter per dag!..... ik moet ietswat oppassen met lijnen, heb nogal een een voorgeschiedenis... maar mijn lieve mannetje helpt me erbij zodat het nu goed en verantwoord gaat.... Maar ik val nog niets af, denk dat het komt dat ik van bijna niks drinken per dag, naar 2 liter ben gegaan, ...... of ik houd mezelf gigantisch voor de gek!.whahahahahahaha
Ik let ook wel op wat ik eet moet ik zeggen, zo min mogelijk zetmeelproducten (tik van SoutBeach) en idd veelwater drinken..... maarja, het heeft tijd nodig he (ik haat dat zinnetje: geduldig wachten; het heeft TIJD nodig) bah... hahaha
je weet in ieder geval waar je voor uit moet kijken hopes en je mannetje weet het ook.. dus mocht je het zelf niet zien heb je nog een vangnetje @fem: ik vind het wel meevallen.. varieer af en toe een dag of wat.. dus ik ga het pas einde van de week ECHT spannend vinden vooralsnog.. is het meestal 2 dagen later alsnog "feest"
Hmm steeds zo'n banner onder in beeld word je oo niet minder ongeduldig heb ik het idee toch vind ik het wel erg practisch vergis me ook over het algemeen niet meer in wanneer het weer ongi-tijd is