vanmorgen gewogen..... joepi! 1 kilo kwijt! gewicht nu: 61,5 lengte: 1.72 BMI: 20,62 Kledingmaat: 36/38 Niks mis mee, zou je zeggen... maar ik was 4 kilo lichter dus die moeten er weer af!
whahahahaha..... hihihih... nee absoluut niet! dat denken meer mensen, maar zo zie ik dat helemaaaaaaaal niet, het gaat om hoe ik mezelf zie, en als ik in de spiegel kijk zie ik een michelinpopje... hahaha... ik vind vaak veiendinnen die zwaarder zijn dan ik er veeeeel slanker uitzien! en aan je foto te zien valt het erg mee hoor!
Mja ik weet het niet.. ben wel vaker dag of 2 van slag zegmaar danwel eerder.. danwel later en laatste keer was op maandag.. maar keer ervoor op woensdag dus durf er nog weinig van te zeggen voor zelfde geld ben ik vandaag alsnog de klos wat net zo hard verklaard waarom mn gewicht gelijkt blijft maar als het dan toch gebeurd.. graag nog wel even voor het weekend.. scheelt weer hoop uitleggen in cafe vanavond en morgenavond op het feestje *Grin*
en mooi niks dus nog steeds en geen tijd om te testen ook.... dus het blijft spannend hier wel veel te veel gegeten dit weekend zeg winterefteling en feestje in belgie... NOT good was dan ook vanochtend een kg zwaarder dan voor het weekend maarja.. gaat er wel weer vanaf denk ik en imsschien.. word het voorlopig wel alleen maar meer... daar zou ik ook niet over klagen
Nou, spannend voor jou Sas, ik hoop voor je dat het raak is en dat je een vette + test in je handen hebt. Ik ben nog steeds niet helemaal beter, heb last van allerlei kwaaltjes, ben ineens ook weer super aangekomen! Ben vandaag weer drastisch begonnen met Southbeach, vanmorgen netjes een gebakken ei op en tussen de middag een salade, straks een soepie en vanavond vlees met groenten, het MOET er gewoon af, hahahahaha.
Succes hoor! en eh.. tja ik heb geen tijd gehad om te testen.. en om eerlijk te zijn..... durf ik ook nie tzo goed
Nee, dat kan ik me wel voorstellen, maarja, je kunt moeilijk 9 maanden in ontkenning leven he? Wat wil je zelf?
Nou als het aan mij ligt is het positief natuurlijk maareh.. vorig jaar januari exact deze tijd werd ik dus ook niet ongesteld... maar zoals je ziet.. geen kids nog misschien dat daarom onbewust ergens toch iets piept ofzo.. ik weet het niet zal er toch een keer aan moeten geloven vrees ik
Ja, ik kan het me wel voorstellen hoor meid.... anders wacht je nog een week om teleurstellingen te voorkomen? Maarja, wachten is al zo moeilijk he....
Mja.. dat weekje extra maakte toen ook niet veel uit *grin* nu beetje in dubio.. ben toch wel erg nieuwsgierig hoor maar om dat nou om kwart voor 7 voor werk te moeten doen.. ook niet handig en anders moet ik toch tot het weekend wachten.. en dat is weer idioot ver weg :S
Ja, WAS het maar weekend, zit dit nu stiekem op mijn werk te typen hehehehehehe. Volg je hart meid....
mja ik ook hoor ben blij dat ik hier bijna weg ben zeg alleen op nieuwe werk is forums invullen beduidend minder makkelijk ben ik bang voor
Spannend allemaal hoor! Ik ben een beetje brak en heb niet zoveel puf meer dus ik vermaak me het laatste uurtje wel ff hier....
Ik ben ook niet zo gezellig geweest, ben gisterenavond weggeweest . En? Hier weer een kilo minder (heb onderschrift niet aangepast want blijf bezig), zit nu op de 85