Ik weet niet wat ik heb, als je ziet wat ik eet (heel gezond) en ik val niks af *boehoe*, ik heb het gevoel alsof ik alleen nog maar aankom....
Vandaag weer op de weegschaal gestaan... 85,5... Dat gaat niet de goede richting op... Of het moet aan de weegschaal liggen hahaha. Roy komt al in geen jaren meer aan (terwijl ie echt zn best doet) en sinds de nieuwe weegschaal is ie al 5 kilo aangekomen... (of zou het dan juist aan de oude weegschaal gelegen hebben?) Nou goed, vanavond afspraak bij de dieetiste...
hmm misschien was het dan indedaad wel tijd voor een nieuwe *grin* raar toch.. dat nieuwe weegschalen altijd zo andere getalletjes geven en somehow nooit positief ook succes vanavond hier even gerekend.. sinds 2/1 nu anderhalve kg alweer afgevallen je zou toch verwachten dat zich dat langzaam gaat ombuigen in een opwaartse richting
hay hay. Hier nog een... gisteren woog ik nog 81 kilo en vandaag 82 kilo... in een dag tijd precies 1 kilo erbij op..... Dus straks maar even een extra uurtje in de sportschool doorbrengen..
@Joyce: De dieetiste heeft mij verteld max. 1 keer per week te wegen en dan op dezelfde dag en tijdstip. Je gewicht kan nogal wat schommelen de ene op de andere dag. Je krijgt daarom pas de beste indruk als je je 1x per week op dezelfde dag en tijdstip weegt... Maar een extra uurtje in de sportschool is nooit weg natuurlijk! Mn schoonmoeder had zo'n fitnessapparaat thuis staan, maar ze krijgt het ervan in haar rug. Nu heb ik hem (tijdelijk) gekregen, ben benieuwd!
Hmm ik weeg wel elke werkdag op dezelfde tijd. Maar mijn "kijk en vergelijk"-dag zegmaar.. is altijd op woensdag. Rest van de week maak ik me weinig druk over wat hij aangeeft over het algemeen. tenzij het echt heftig schommelt.. maar over het algemeen is het goed terug te relateren aan wat ik de avond ervoor heb gegeten Dus ik zie wel wat het woensdag word. Nu wel stuk lichter dan voor het weekend.. maar heb gisteravond dan ook soep gegeten.. en donderdag gewoon aardappelen/groenten/vlees. dus dat ik vrijdagochtend meer woog dan maandagochtned.. is niet geheel raar op zich daarbij zou ik langzaam aan toch moeten stoppen met afvallen en een opwaarts geluidje moeten gaan laten zien
Nou gisteren bij de dieetiste geweest... We hebben een profiel voor me aangemaakt op de site dieetinzicht.nl Daar kun je precies bijhouden wat je gegeten hebt en dan wordt er automatisch uitgerekend hoeveel cal., energie, vet enz. dat product bevat. Eind van de dag kun je een rapport bekijken. We hebben afgesproken dat ik me per dag moet houden aan ong. 1500 kcal. Een dag van 1500 zou perfect zijn, 1700 of 1800 zou ook nog goed zijn. Zolang ik maar niet boven de 2000 kom. En met behulp van die site kun je duidelijk zien, als ik bijv. een keer boven de 2000 uitkom, welk product daar nou voor gezorgd heeft. Lijkt me beste een handige site! Ben benieuwd. Over een maand weer een afspraak.
Ik weet van ellende niet meer wat ik moet doen, ik zit eraan te denken omte gaan hardlopen.... ik ga denk ik zo'n schema uitdraaien op internet en daaraan beginnen.... ik weet het anders ook niet meer, hou me netjes aan Southbeach principe en ik val geen gram af . Ik hoop dat het bij jullie beter gaat dames!
Oh meid, al zo lang. Ik zit nu weer op de 85 en van de week waarschijnlijk weer op de 84, mijn streven is 80, maar die laatste paar kilo's zijn ZO zwaar. Ik ben mei 2006 begonnen met South Beach, dat heb ik netjes ca. 3 maanden volgehouden, daarna weer een hele tijd niet en nu dan weer wel... . Geduld hebben he?
Ik zie dat je idd al heel veel afgevallen bent, van 93 naar 84! De laatste loodjes wegen het zwaarst!
Ja, ik heb ooit een TOPdag gehad, toen woog ik 83, hahahahahaha. Het ergste is nog; volgens de BMI zou mijn ideale gewicht ronde de 71 à 72 zijn... Ik zou niet weten waar ik die 13 kilo vanaf moet krijgen! Ik heb nu maatje 40 en streven is maat 38 (zou mooi zijn, hoeft niet),maar als ik 71 kg weeg blijft er toch niks van me over? Ik heb het ook niet zo op de BMI, ik heb bijvoorbeeld hele gespierde benen en billen maar daar houdt de BMI calculator weer geen rekening mee.....
Sporten jullie er ook bij? Want ik ben nu in 2 dagen tijd 1,2 kilo zwaarder geworden, en mijn man denkt dat het komt omdat ik waarschijnlijk nu spiermassa aan het ontwikkelen ben.. (3 weken intensief sporten)
Dat zou idd kunnen. Ik sport er niet bij, maar heb van mn schoonmoeder nu zo'n crosstrainer gekregen, dus ik moet er ook maar eens aan denk ik!
Hmm als je nooit gehardloopt/hard gelopen hebt.. kun je weleens kijken op www.morgenbeginik.nl trainingschema's om te beginnen met hardlopen vond het leuke site echter van het hardlopen zelf is het niet gekomen uiteindelijk *grin*
spieren zijn zwaarder dan vet ja.. dus op gegeven moment ga je "meer" wegen.. terwijl je wel slanker word. hier nu weer 83.4 vandeweek.. elke ochtend op de weegschaal is weer een verrassing of het nog omlaag gaat.. of dat het gaat stijgen en deze keer kan ik daar op zich niet heel triest van worden
Hier gaat het ook even op niks Ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat ik een overdosis vitamine C heb gehad, met de C van chocolade! Zeg maar rustig een week vol sas-dagen. Resultaat: 75,8 kg DAMN, 2 ons in de +, dat is niet de bedoeling :x Eigen schuld, dikke bult, van schrik vandaag maar een fruitdag ingelast en dan morgen weer echt volgens Sonja. Ik sport er wel bij, voetbaltrainen met veel loopoefeningen en conditiewerk. Verder sta ik 2 x per week mezelf in het zweet te trappen op de cross-trainer die bij ons op zolder staat, tv erbij aan en trappen maar. De reclame-blokken gebruik ik om met gewichten mijn armen te trainen, spierballuh! Maar goed, als ik de 70 heb bereikt, zet ik wel een foto van de voor en na hier in mijn album. Groet van Kiki en hou vol he!
ik wil ook wel traien en afvallen maar geef bv dus zit er niet in maar zie dat jullie de goeie kant opgaan