Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hallo lieve meiden
    ik ben dan ook eindelijk in gaan zien nadat ik een foto van mijzelf zag dat ik enorm ben! :rolleyes: :cry:
    daar ga ik dus nu wat aan doen, en ook natuurlijk omdat ik heeeeeeel graag mama wil worden en ik mijzelf wijs heb gemaakt dat je sneller zwanger bent als je beter op gewicht bent... dus .. mag ik meedoen?
    ik ben nog niet zover dat ik ga sonja bakkeren ofzo wil het eerst eens zo proberen met vooral water drinken en ik heb die control dinges gekocht als je zon flesje drinkt dan eet je niet zo veel eens kijken hoe dat gaat.. moet wel al gelijk weer de nachtdienst in maar ja dat moet ik even kijken hoe dat op te lossen, neem iig een appel en 2 manderijntjes mee das beter dan een zak chips tegen een uur of 3 toch ;)
    we gaan dr met zn allen voor of niet dan!
    samen staan we sterker
    liefs wiesje

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wiesje: tuurlijk amg je meedoen :)

zelfs ik mag nog meegluren... en dat terwijl ik langzaam aan zou moeten gaan aankomen ipv afvallen :)

de grote truc hier is overigesn proberen vooral aan te komen dankzij de zwangerschap... en weinig van eten

vooralsnog eet ik me half dood... maar komt er nog weinig aan.
    kennelijk hapt het kleine monster in mij lekker door.
    ben zeer benieuwd wat ik weeg na mijn zwangerschap tho.. kan daar nou nog niet echt naar uitkijken eerlijk gezegd

3. Niet meer actief

Hoi Wiesje,

Natuurlijk mag je meedoen! Ik ben ook niet aan het sonja bakkeren of zo. Loop sinds kort wel bij een dieetiste, toch een stok achter de deur hè...

Als je wilt, kun je bij je onderschrift de datum zetten waarop je start met 'lijnen' en je lengte en startgewicht. Kunnen we in de gaten houden hoe het gaat ;) Bij mij nog niet echt super dus hahaha

Gr. Linda

4. Saskia78

Linda: je komt per saldo ook niks aan.. daar zouden ook stapels mensen erg gelukkgi van worden al *grin*

*kijk positief*

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Nou ben dus braaf begonnen maar nog niet met sonja bakker.Ik heb mijn kast eens op zijn kop gezet en kwam daar nog wat lijsten van de dietiste tegen die heb ik weer doorgenomen en daar houdt ik me nu aan.Ik ben nu 3 weken bezig en ben begonnen met 98,8 en van morgen woog ik 96.Het gaat niet super snel maar dat hoeft ook niet als het er maar af blijft!

Liefs,Claudia

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Yentle dat is inderdaad ook mijn probleem; ik ben ook " maar" 2 kilo kwijt in 3 weken :cry: en als je er 10 moet is dat nog een lange weg te gaan :(

dit werkt ook demotiverend waardoor ik weer snoep drang krijg.... ook moeilijk nee kan zeggen op visite etc.

7. Saskia78

enige voordeel is dat als het er langzaam af gaat.. het er vaak wel definitief af is

en das beter dan heel snel veel kwijtraken en 2 maanden later weer meer wegen dan daarvoor he

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben ook sinds kort aan het Sonja Bakkeren....zit in de derde week nu.
    Ik kwam zelf aan in het begin... :confused:
    Inmiddels ben ik 1 kilo kwijt....en ben ik heeeeel benieuwd wat ik vrijdag weeg! (das mijn weegdag..)

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Pfffff, het gaat errug l a n g z a a m....

75,2 kg

en ik wil er nog 7,2 :(

10. Niet meer actief

@kiki: Al 3 kilo eraf joh, hartstikke netjes! Nog 7 te gaan klinkt nog als een hele weg, maar je bent al goed op weg!

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hier schommelt het een beetje.. eergisteren nog 80.3 vandaag 81.5..
    Gisteren met de gyno afgesproken dat ik nu naar een dietist ga.. want ik kan wel heel vetvrij gaan koken volgens een dieet, maar ik wil ook niet dat ik continue 2 maaltijden moet klaarmaken omdat mijn man te licht is.. Hij mag dus niet afvallen..

12. Niet meer actief

@Joyce: hier hetzelfde. Mn man mag ook niet afvallen, dus een dieet werkt voor mij vaak ook niet omdat ik geen zin heb om twee verschillende maaltijden klaar te gaan maken.

Ik loop nu sinds kort bij een dieetiste. Zij wees me op de website www.dieetinzicht.nl. Daar houd ik nu de hele dag op bij hoeveel en wat ik eet. Telt automatisch de cal. en zo op. Ik moet ongeveer op 1500 kcal uitkomen op een dag, 1700 of 1800 is ook nog goed, maar 1500 is perfect. Gaat best goed moet ik zeggen. Hoewel ik mezelf ook wel af en toe voor de gek aan het houden ben, want dan pak ik een snoepje en dan zet ik hem er niet op... (eerlijk dat ik het hier even opbiecht he haha)

13. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Wiesje,
    welkom erbij! Ja het is een strijd, maar inderdaad het is een troost (althans voor mij) dat ik niet de enige ben die deze strijd voert, zo voel ik me toch wat minder een zwakkeling ;)
    Ik doe zelf ook maar wat, het gaat echt heel langzaam maar goed ik kom in ieder geval niet aan, ook veel water drinken, opkikkertjes tussendoor, fruit en magere yoghurt en s'avonds een "normaal'' bord eten..
    Heel veel succes voor alle meiden, en dat we allemaal met een goed gevoel de zomer(bikini!) ingaan!

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heb stiekem nog even gewogen vanmorgen (vrijdag is mijn weegdag) en ik sta nu op 75.5! :D
    Dat is dus 2 kilo in drie weken! \:D/

15. Saskia78

Hmm nu voor het eerst weer aangekomen *grin*
    dat word geen bikini van de zomer hoor

hoop alleen dat dat baby-kgs zijn.. en geen "ik heb al 2 weken amper gefietst"-kgs...

16. Niet meer actief

@SandraK: Goed bezig!

@Saskia78: het zijn vast baby-kgs! En dan is het niet zo erg toch?

17. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Nou ik heb de dietiste gebelt... maar kan pas 14 mrt daar terecht..
    Tot die tijd maar even zelf een beetje proberen..

18. Niet meer actief

84,1 vanmorgen... Schiet echt niet op zo... Denk dat ik toch iets meer zelfdiscipline moet hebben :(

19. Saskia78

83.9... nog steeds

straks eens vragen hoe lang dat mag du ren voor je echt gaat aankomen in een zwangerschap
    las laatst dat het zomaar eens pas de 4e maand ofzo zou kunnen gebeuren

eet wel gezond dus neem aan dat het geen kwaad kan
    en die ongenadige vreetbuien dat ik echt iets MOET eten omdat ik adners letterlijk kramp in mn maag en duizelig en misselijk word... zijn ook al bijna een week weg
    erg prettig al zeg ik het zelf :)

Deel Deze Pagina