Volgens mij kan het idd wel even duren voor je echt aan gaat komen van een zwangerschap. Begin je wel al een buikje te krijgen ?
nee helemaal niks joh raar idee is het maarja.. die "baby" is ook pas een cm groot.. dus tja hoeveel ruimte neemt dat in he
Oei oei oei, paaseitjes-tijd... Volgende week weer een weging, deze week maar even overslaan Groet van kiki
hm ik moet zo nog naar de aldi.. maar die ligt al weken vol met die rotzooi me tot nu toe in kunnen houden! maar nu honger.. en niks in huis dus dat word een nieuwe beproeving wat dat betreft
Oh ja paaseitjes... Ben ze nog nergens tegengekomen gelukkig! Maar oei oei, dat wordt ook een beproeving! Maar ik moet me er echt een keer toe zetten hoor, want zo kom ik helemaal nergens...
Hallo iedereen, leuk topic, goed idee. Hoewel ik nu zwanger ben, en dus absoluut niet mag lijnen wil ik wel wat meer op mijn eten gaan letten. Doordat ik een paar maanden terug gestopt ben met roken ben ik 5 kilo aangekomen, en sinds ik zwanger ben (7,5 week nu) heb ik zo'n beetje het gevoel van 'ach ja, kword nu toch dik' maar ik wil eigenlijk niet te veel aankomen. Dus elkaar een beeje steunen is wel een goed idee denk ik! nou, veel succes allemaal meiden! Groet, Liedel
ahjee.. het is gebeurd hoor de paaseitjes wel maar heel klein zakje dat precies in het bonbonschaaltje (met deksel!) past
Ik vind dit een geweldig idee als ik eerlijk ben. nergens heb je een site waar je als " dikkere" vrouw kunt posten dat je toch lekker bent afgevallen. Ik ben nu ruim 5 maand bezig en zo'n 15 kilo afgevallen dus zo'n 3 kilo de maand. Gaat langzaam maar het gaat wel.
@liz: op www.valtaf.nl kun je een persoonlijke site aanmaken. bijv. www.liz.valtaf.nl... wat jij wil zegmaar en daar kan je makkelijk grafiekjes bijhouden van je gewicht en dergelijke en dagboekjes bijhouden waar altijd druk op gereageerd word door andere mensen op die site best gezellig en je mag er zo vaak posten dat je bent afgevallen als je wil dan krijg je nog complimenten toe gaat het een tijd wat minder.. dan komen diezelfde mensen je lief oppeppen en proberen de moed er in te houden
ik kan het niet hoor! of moet ik het anders zeggen..... ik wil het niet genoeg? heb dr even helemaal geen zin in... komt ook door ellende in de familie. maar eigenlijk is er altijd wel wat en dat moet ook niet altijd een smoesje zijn om er maar niet an te beginnen he? en ja dan die paaseitjes die met die stukjes binnen in GETVER hihihhh
Het lijnen schiet niet op nu. Kan door mn knie-operatie nu evn helemaal niks. Een blokje om lukt nu net. Sporten zit er echt nog niet in. Door de verveling ook wat meer gesnoept, dus ben helaas wat aangekomen. Bah, word er niet vrolijk van.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan 95 kilo toch weer 1 kilo er af het gaat erg langzaam maar ja eraf is eraf toch!?! Liefs,Claudia
Hey sann Al gedacht aan therapeutisch sporten, bij mij in de buurt zit een fysio gekoppeld aan een sportschool, misschien is zwemmen wel wat voor je kun je wel lekker bewegen en niet te pijnlijk. Succes met je knie. kus Liz
heey hallo meiden, Mag ik mezelf ook toevoegen aan de lijners? Ik ben zoals jullie kunnen zien 2 maand geleden bevallen en in mijn zwangerschap 15 kilo aangekomen. Ben inmiddels wel weer op mijn oude gewicht (60 kg) maar wil de kilo's die er aan zijn gekomen toen ik gestopt was met roken er ook af hebben (Een kilo of 4, 5) Ben inmiddels aan het sonja bakkeren en momenteel 59 kg. Vanavond heerlijk gelijnt, we hebben andijviestampot gegeten a la sonja bakker......heerlijk! Het hele huis en wijzelf ruiken naar knoflook! Wist niet dat lijnen zo erg was
Ik ga over een week of zo wel weer heel voorzichtig beginnen, maar het zal wel even duren voor ik er weer helemaal voor kan gaan. Zwemmen is wel lekker ja, maar het zwembad zit nogal een eindje hier vandaan. Ik moet gewoon even geduld hebben, maar da is nou niet echt mijn sterkste kant. Hou niet van al dat stil zitten.
Kan ik me voorstellen, ik hou ook niet van stilzitten. Wordt over een tijdje ook geopereerd en dan mag ik 6 weken niks doen. bleh
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Bevalt het sonja bakkeren jou? Ik hoor er erg veel verhalen over dat het zo vreselijk weinig is