Ik ga morgen bellen met Ladyline. Afhankelijk van wat het kost, wil ik het wel. Ben toch wel geschrokken. Zou 11 kilo moeten afvallen om een gezond gewicht te krijgen..... Meer dames ervaring met Ladyline? Ze werken met natuurlijk een dietiste, maar ook met bewegingstherapie en ozontherapie! www.ladyline.nl xxx
Vanmorgen gewogen (doe het 1x per week) en er is al 2 kg af (in 2 weken tijd). Ik volg geen dieet of zo, ik let er gewoon op wat ik eet. En ik beweeg veel. Zwemmen, wandelen enz.
Nou hier ook goed bezig hoor, morgenochtend is er weer het wekelijkse weegmoment, maar ik weet zeker dat ik weer resultaat heb. Morgen weet ik meer, de eerste mijlpaal komt in zicht: onder de 80 kilo uitkomen. Groet van Kiki
vanmorgen gewogen en er is weer een kilo af! eraf is eraf toch? op naar de komende week! liefs bianca
Zo is dat, een kilo is een kilo! Ik ga morgen ook aan de slag, heb gister het boek van Sonja Bakker binnen gekregen en moet even het 1 en ander ophalen bij de supermarkt! Ik heb er helemaal zin in! Kom op meiden, we kunnen het !
hoe doen jullie dat toch? ik snoep (bijna) niet meer alleen in het weekend wel eens wat. ik beweeg me rot nu met de kleine ik loop elke week 1 a 2 keer hier naar het centrum, zo'n half uur lopen en dan in het centrum nog de nodige uurtjes en dan nog terug. ik krijg er gewoon geen grammetje af. ik wil zo graag wat kilo's kwijt, maar die strenge dieten zijn niks voor mij. iemand tips? groetjes cindy
ccindypascal het zijn de combinaties en de hoeveelheid die je eet daar zit meestal de cloe. groetjes las
Wat goed van jullie, dames! Ik heb volgende week maandag een gesprek met Ladyline.......het MOET eraf xxx
Hmm dat ladyline is best duur toch? Ik ben echt blij dat het bij mij gewoon lukt met vaker bewegen En vaker eten.. nu blijft mn verbranding wat beter lopen.. dus per saldo verbrand ik alsnog meer dan ik eet. ondanks dat ik meer eet.. dan voorheen overigens.. ik bounce op de 90kg al een week geloof ik paar ons er boven.. paar ons eronder... *kijk geirriteerd*
Jeetje saskia, ik denk dat jou stofwisseling eens een fikse schop onder de kont moet hebben! Je bent al zo goed bezig en dan het stoppie op 90. Nou stofwisseling, hier komt-ie: kick! En nu maar weer verder gaan verbranden want je baas wil graag de cijfertjes omlaag! Groet van Kiki PS ik heb gemerkt dat het niet helpt om je buik in te trekken op de weegschaal Het lijkt alleen wat slanker
Nou moe, ik ben een kilo gegroeid... haha hoe kan dat nou? Heb er echt op gelet en heb deze keer alleen het weekend gezondigd met chippies. En verder meer gedronken dan normaal (drink vaak te weinig). Nou ja, heb afgelopen 3 dagen weer veel gelopen (iedere dag een uur in totaal ongeveer) dus hopen dat dat straks wat zoden aan de dijk zet
Oke.... Eens denken...Ik woog voorheen 88, viel 18 kilo af, kreeg een spiraal kwam er 5 (75) aan en wil terug naar de 65. Afgelopen zaterdag gestopt met roken dus een dubbele strijd! 21102006/1.67/75.3/74.6 Hou mijn ticker maar in de gaten xxx Dees
Mja die kreeg al een stevige schop van het fietsenn.. want ik eet echt veel meer maarja.. nu nog ff doorzetten he *duw stofwisseling* geld ook voor de rest van de hier meekijkende stofwisselingen natuurlijk
goedemorgen dames. Tis niet te geloven maar hier komt ie... in 5 dagen tijd 1,7 kilo eraf 21102006/1.67/75.3/73.6 xxx Dees
Mijn nieuwe gewicht: 26.10.06/1.70/65/64,3 Yeahh het gaat niet super snel..maar dat mag ook niet met borstvoeding..
oh tip.. Mijn moeder en zusjes doen aan het ziekenhuis dieet..en ze vallen er super door af.. ze zitten zo rond de 2 a 3 kilo per week Als ik geen borstvoeding gaf had ik het ook gedaan.. maar wel zorgen dat je het daarna zo houdt natuurlijk
http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF dit is het ziekenhuis dieet.. moet wel toegeven dat je maag niet echt gevuld wordt..maar het schijnt dus echt goed te werken als je snel en veel wilt afvallen.. Ok ok we weten allemaal dat snel afvallen niet goed is..maar toch