Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussion in 'De lounge' started by Linda76, Oct 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ooow, balen joh. Waar word je aan geopereerd?

2. liz1

liz1 Lid

Jan 29, 2007
    65
    0
    0
    Aan mijn darmen (crohn)

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Das niet niks. Sterkte alvast

4. liz1

liz1 Lid

Jan 29, 2007
    65
    0
    0
    Thanx en jij nog succes met je revalidatie ik hoop dat het voorspoedig verloopt en snel weer iets kunt doen. Misschien wel met de rest van je lichaam, armen trainen ofzo;).

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ja, dat ga ik vanaf volgende week ook weer proberen. Wil nu al wel, maar de sportschool is een minuut of 20 rijden weg, dus moet echt met de auto en het rijden gaat nog nie zo lekker.

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Klinkt goed moesje, heb je een recept misschien?

Ik zou ook graag mee kletsen hier, mijn zoontje is nu 3 maanden en ik moet nog 4 zwangerschapskilos kwijt en dan wil ik graag nog 4 kilos kwijt die na de vorige zwangerschap zijn blijven hangen. Dat is wel een ultimate goal maar ik ga er voor. Allemaal veel sterkte.
    M.

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    Nou ik vind het heerlijk echt die stampot van gisteren was echt om te smullen.....maar inderdaad wel errug weinig!
    In het boek staat dat je maag na 3 weken gewend is aan de hoeveelheden en je dus minder honger hebt......iemand ervaring?

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    het recept voor andijvie stampot ala sonja bakker (het is voor 4 personen)

ingredienten:
    500 gr andijvie
    2 zakjes maggi puree voor stampot
    150 gr achterham in blokjes
    100 gr walnoten
    2 teentjes knoflook (1 is ook wel genoeg ;) mijn moeder kon me vandaag nog ruiken)

Bereid de puree volgens de gebruiksaanwijziging en schep de andijvie ham knoflook en noten door de puree, even 15 min in de oven en klaar is kees!

per persoon 370 calorieen, kijk daar worden we nu vrolijk van :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hey meiden.
    mag ik ook mee doen?
    Ben door alle hormoonbehandelingen 15 kilo aangekomen en dat wil ik er graag weer af hebben.
    Baal zo ie zo al van mijn lichaam maar heb nu het punt bereikt dat het eraf moet ! Kreeg maandag te horen dat er collega's zijn die zich niet kunnen voorstellen dat ik sport :evil:

Liefs Kaatje

21022007/1.74/76.5

10. Niet meer actief

@Kaatje: natuurlijk mag je meedoen!

Maar wat is dat nou weer voor een opmerking van je collega's?!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    thanx..ja dat vraag ik me ook af. aangezien ik haar morgen pas weer zie heb ik haar maandag avond gemaild,maar nog niets op terug gehad. zij heeft hetzelfde figuur als mij (ze sport 4x in de week zonder er iets af te krijgen) dus dan heeft ze al helemaal geen recht om dat over mij te zeggen..zeg het dan tegen mij.maar goed dat zal ik haar morgen ook wel even duidelijk maken.

Liefs

12. Niet meer actief

Idd, you go girl! ;)

13. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Mag ik ook mee doen? Ik ben bijna 2 maandjes geleden bevallen van Koen en nu wordt het weer tijd om iets aan de lijn te gaan doen. Alleen... eeuuuh... ik durf het nog niet aan om mijn gewicht hier neer te zetten... Maar er moet 20 kg af!

Gr Otje

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ik zet mijn gewicht er gewoon bij, jullie kunnen me toch niet :p en dat je iets zwaarder bent is toch logisch na een bevalling.

xxx

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    @Otje,ik ben ook veel te zwaar was 12,5 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap(was daarvoor al te zwaar :oops: )Ik ben er inmiddels 16 af gevallen. Ben pas 2 weken serieus bezig met afvallen en wil er nog minstens 15 kilo af hebben.

SUCCES!

Liefs,Claudia

16. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Hoi hoi!

Ik ben in mijn zwangerschap (maar) 10 kg aangekomen en die zijn er al af maar was daarvoor al te dik en die kilo's wil ik kwijt.
    Ik ben afgelopen dinsdag weer serieus begonnen met lijnen. Ik volg geen dieet maar snoep dus niets. Ik was een enorme snoeperd dus ik ga er van uit dat dit wel gaat helpen. En veel water drinken. Soms komt het m'n neus uit.
    Ik ben van plan om me elke maandag te wegen en niet vaker want anders is het veel te frustrerend....

Gr Otje

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ondanks de paaseitjes heb ik toch de stoute sloffen uitgetrokken...
    Vanochtend in mijn geboortepak toch op de weegschaal gestaan, ogen dicht en dan heel voorzichtig tussen mijn vingers door spieken: huh? 74,0 ? Zie ik dat goed? JA :D :whistle: :D :whistle:

Het duurt even, maar ik ben ervan overtuigd dat ik langzaam maar zeker wel op de 68 uitkom.

Groet van Kiki

18. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Goed hoor Kiki. Zo kom je er echt wel.
    Ik ga maar even niet op de weegschaal staan. Met al dat thuis zitten en niet kunnen sporten ben ik bang dat ik zeker niet afval, maar eerder wat aan kom. :(

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Die paaseitjes vind ik trouwens ook vreselijk moeilijk, die roepen me continu, "neem me mee, neem me mee" :confused:

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goed zo Kiki !
    Komt helemaal goed met die kilo's.
    Ik ben sinds maandag serieus bezig en ga iedereen eens een poepie laten ruiken :D

xxx

Share This Page