zo die nachtdienst heb ik netjes overleefd 4 sneetjes brood en 1 mandarijn terwijl er op nog geen meter afstand rekken vol met snickers nutsen twixen en balistos liggen pffff gelukt! straks stampot ui en wortel met n tartaartje,, en dan een uurtje lopen en dan nog 1 nachtje werken.... leuk he dat dit topic zo goed gaat.. ook wel grappig het is eignelijk een forum om een dikke buik te krijgen en hier willen we m juist kwijt hihihihhi... succes allemaal trouwens ik heb wel bewondering voor de mensen die echt naar sportschool gaan hoor zou dat niet durfen.... liefs wiesje
Hey Channie! Ik ben ook 102! Het is toch wat, ik schaam me dood, ik ben potjandorie de topicstartster, en ik ben hier na het plaatsen van het topic niet weer geweest. Het lijnen wou voor geen meter, werd alleen maar zwaarder na het wegeten van al mijn frustraties op werk- en zwangerschapsgebied. Ik schaamde me er voor en ik dacht als ik maar niet weer er aan denk dan gaat het vanzelf weg maar ik zie elke dag dat er weer tig berichten bij mijn topic zijn geschreven. Ik vind het zo knap van jullie allemaal dat jullie al zoveel zijn afgevallen! Ik las net jouw berichtje, en ik ben ook 102 en ik dacht: laat ik toch maar weer proberen mee te doen! 260207/180/102 Groetjes van een zichtzelf kapot schamende topicstartster PS: Weet je wat nog het grappige is, dat ik náást lijnen nu OOK een topic ben gestart wie er mee uit eten wil hahahaha 8)
Hallo meiden, Nou heb me vanmorgen gewogen en dat was geen succes Door het weekend met de verjaardag ben ik 0,6 aangekomen baaal,baal maar goed nieuwe week nieuwe ronde. @Otje goed hoor 1.8 eraf! Alle andere meiden natuurlijk ook goed jullie best gadaan ga zo door! Liefs,Claudia
hehehe tja.. ach.. als je beetje zorgvuldig je eten kiest.. kun je prima uiteten EN op de lijn letten al heb ik de neiging dan gewoon v oor het lekkerste te kiezen toch somehow
Nou...gewogen en was niet blij....0,6 gegroeid.... Maar goed, zaten ook nieuwe batterijtjes in de weegshaal en ik was ongesteld...dus dat speelt vast mee...haha laat me ff in die waan,hihi. Deze week toch weer goed verder proberen te gaan en hopelijk wordt het beter als ik ga sporten....deze vrijdag voor t eerst weer sinds tijden. Eeven kijken hoe het gaat! En dan weer opvoeren naar minimaal 3x per week. Succes in ieder geval voor iedereen voor deze week!
Ik heb me vanochtend gewogen en weeg nu 75.2 das ruim een kilo eraf..ben er helemaal blij mee. Dacht eigenlijk dat er niets af was aangezien ik vrijdagavond en zaterdag verjaardag had. @Kiki ik wil wel met je squasen hoor maar je woont niet echt om de hoek haha. hoezo ben je toen gestopt? je mag gewoon squasen tijdens je zwangerschap alleen niet zo actief meer en uitkijken met bepaalde bewegingen. @Wiesje..netjes gedaan hoor met je nachtdienst ! Ik ben ook niet zo'n fan van de sportschool, ben blij dat we op de squashbaan ook dichte banen hebben. @ Mili idd gewoon in de waan blijven en volgende week er weer tegen aan. @Linda76 is toch helemaal geen reden om je rot te schamen?! Je hebt een top topic geopend ! @Yentl balen meid maar komt helemaal goed deze week! Liefs kaatje
heeey hallo meiden, hier is ikke ook weer! Vorige week keurig gesonjabakkerd ala moesje en van het weekend met mannetje schandelijk misdragen, zaterdag de mac en zondag de snack....ERRUG! Vandaag weer begonnen. Alleen 2 liter water kost me moeite. Wat is jullie dieet? Gr. Jessica
Ik ben ook druk aan de Sonja Bakker...eerste week dus goed, 1,7 eraf en deze week 0,6 erbij...ongi etc..haha dus hopp volgende week wel geluk te hebben dat er weer wat af is.
Ik heb vanmorgen gewogen en ben hetzelfde gebleven, dus verander nix aan mn onderschrift hoor Ik doe (voorlopig) nog geen dieet. Eerst zo maar es wat kilo's kwijtraken. Ben nog niet zo lang geleen bevallen ook hè.. Gewoon maar es opletten wat ik eet
Ikke bijna wel...soms niet..maar meestal wel... als ik een keer afwijk ben ik bang dat ik alles weer laat varen... maar in t weekend doe ik wel eens extra hoor, maar niet teveel, wil gewoon graag afvallen en weet dat ik daarvoor moeite zal moeten doen.
@Mili,jij ookal 0,6 aangekomen?ikke ook ben met nieuwe pilstrip begonnen dus heb het daar maar op gegooid! Liefs,Claudia
Bah, bah, bah... De teller wil nu even niet zakken Gistermiddag ben ik even wezen winkelen en tegen beter weten in toch eens een spijkerbroek in een kleinere maat uit het rek getrokken. En hoera! Hij ging dicht en staat prima, zit goed (zonder vetrol boven de broeksband) dus helemaal blij aangeschaft. Thuis heb ik de broek natuurlijk direct geshowed en ook manlief kon zijn handen niet thuis houden Maandagavond supergemotiveerd meedoen aan de voetbaltraining, veel loopoefeningen en dat heb ik keurig volgehouden, met zelfs de laatste minuut nog een versnelling. Wauw, wat was ik trots op mezelf Vanochtend, mijn (valsspeel) weegmoment, ik met een grote smile op de weegschaal.... 75,0 kg grrrrr. En ik maar denken: goed bezig Kiki, lekker getraind, kan niet missen weer wat eraf nee dus. Wat moet ik nu in vredesnaam nog allemaal doen of laten om die teller naar beneden te krijgen (en buik intrekken op de weegschaal werkt niet ) Ik beweeg genoeg en ik eet volgens Sonja (echt, afgelopen week geen paasei meer gehad) Ben ik dan nu op mijn evenwicht-gewicht? Qua kleding kan ik nu in 38-40 onder en 40-42 voor de bovenkant, maar mijn BMI zit nog steeds dicht bij de bovengrens van 25 (is nu 24,5). Ik begin nu te begrijpen waarom lijnen zo'n grote obsessie kan zijn :x :x Groet van kiki
Ik ben vandaag helemaal happy, ik moest voor controle naar het ziekenhuis. De gyn vond mij er anders uitzien en wilde graag dat ik op de weegschaal ging staan. Ik hou van die weegschaal. Gisteren bij de huisarts was ik 8 kilo zwaarder dan vandaag. Mocht alleen de weegschaal niet meenemen. Jammer he. Ik vond het wel leuk om nu in plaats van 103 kilo 95 kilo te zien staan
Hey Judith, lijn jij mee hier, ik wil me ook aanmelden Niet echt lijnen maar opletten wat ik eet, genoeg eet enz.