Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik las hier net ergens dat iemand wel afviel in cm maar niet zo veel in kilo's.Ik herken dat probleem ik heb hetzelfde!Probeer me niet blind te staren op die weegschaal maar toch!Hebben nog meer meiden hier last van?

Liefs,Claudia

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zit aan een stuk troostchocolade :rolleyes: :D :oops:

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik kwijl................... O:) mmmmmmmmmmmm

4. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    hahaa bemoei je er maar mee hoor
    dat is denk ik het punt (weet het wel zeker) het bewegen,
    ik heb een zittend beroep en ik sport niet want ik vind het niet leuk en heb ook geen energie meer 's avonds,
    wel wandel ik veel met mn hond, maar dat is het eigenlijk ook wel
    ik zal es kijken wat ik aan het bewegen kan verbeteren

@ Sann: ga lekker van je chocola genieten,
    af en toe kan heus geen kwaad

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    had de troost ook liever niet nodig gehad, maar het moest even.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tnx
    Ik heb ook een zittend beroep (nog wle tenminste, over 4 weken heb ik gene beroep meer) en deed ook nooit wat aan beweging omdat ik er niks aan vond en te moe was. Gek genoeg ben ik sinds oktober gaan fitnessen omdat ik toch echt wat aan mn conditie wilde gana doen en het is van moeten sporten naar willen sporten gegaan. Ik kan nu een tijdje al nioet vanwege operatie aan mn knie en kan niet wachten tot ik weer mag.
    Ik ben zeker wle moe na mn werk en heb dan vaak geen zin, maar ik krijg er juist energie van. Ben er echt verslaafd aan geraakt. Had ik nooitr verwacht, beschouwde mezelf altijd als een aartsluilak

7. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    whahaa een aartsluilak :) nou ik ook hoor, leuk woord trouwens
    maar ik snap wat je bedoelt Sann,
    zo heb ik jaren geleden es hardgelopen, 1,5 jaar en ik vond het heerlijk, ik liep 3 x per week 6 km. en viel vanzelf af terwijl ik gewoon normaal at, ik kwam toen op 56 kilo
    maar om daar weer mee te beginnen zie ik zooooooooo tegenop

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja herken het...van dat sporten en energie krijgen da.
    Ik sportte altijd al heel veel en ook ik kon met ups en downs niet sporten vanwege slechte knietjes...

Heb nu de 4e operatie gehad en het gaat nu goed, dus ga weer fitnessen...heerlijk. Ik ga altijd direct uit mn werk naar de sportschool en doe dan een uur cardio en daarnaast gewichten erbij....3x per week.

Begin nu pas weer en bouw het dus langzaam op, maar hoop dat nu ik ga sporten het met afvallen ook goed zal gaan, ook al grpoei ik vast van de spieren..maar ik kom dan tenminste wel weer lekker strak in mn vel te zitten.

Ben wel een fanatiek sporter, altijd dus al geweest, hardlopen vooral, maar ja kon niet meer ivm knieen. Maar hoop dat als ik gewicht kwijt ben wel weer te kunnen gaan hardlopen...wil graag een marathon lopen..heb al twee keer een halve glopen en wil graag een hele...ben helaas met trainen niet verder gekomen dan 30 km, toen ging ik door mn enkel en hielden mn knieen er mee op....

Maar goed wie weet, ooit...haha

In ieder geval kan ik echt aanraden om dus na je werk direct de sportschool in te duidekn, zin of geen zin, het helpt echt! :D

9. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    direkt na mn werk! :(: meid ik moet er niet aan denken whahahaa
    dan ben ik echt zo moe, vreselijk dan ga ik eerst met mn hond wandelen, lekker de buitenlucht in want dan heb ik zuurstof nodig
    ja langzaam maar zeker opbouwen is wel het beste en rekening houden natuurlijk met je lichaam,
    joh maar je bent hartstikke goed bezig, moet je zeker mee doorgaan dan ga je die marathon echt nog lopen hoor :D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha, nou ja voor mij werkt het wel direct na mn werk...als ik namelijk eerst naar huis ga, dan heb ik geen zin meer...

Hihi maar ja ik heb dan ook geen hond waar ik ff lekker mee kan uitwaaien, hihi ;)

Ik hoop gewoon voor je dat het gaat lukken met bewegen en afvallen, gewoon doorzetten!

Enneh ik laat het wel weten als ik ooit de marathon heb gelopen, haha!

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    hahah okee daar reken ik op :thumup:
    ik ben voor mezelf al blij dat ik er weer in gedachten mee bezig ben (bewegen) dat is een eerste stapje ;)
    en nu moet ik ermee verder
    thanks meis!

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ben nu 100! kan niet wachten tot dat de weegschaal zegt 99 en dan 90 en dan 80 :D

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dag meiden, mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    Ik zal me even voorstellen: Ik ben Hartje, ik woon samen met mijn vriend en ben nu 36 jaar. Ik probeer net als jullie af te vallen, maar dat gaat niet helemaal zoals het hoort. Sporten lukt wel, ik ga 3 keer per week naar de sportschool en doe daar aan spinning, buikspiertraining en wat krachttraining. Wat ik errug lastig vind is niet te snoepen, vooral chocola en nootjes gaan er bij mij wel in. ;) Als ik iets voor me zie liggen, of weet dat het er is, moet het gewoon op! Dan zou je zeggen, koop het dan niet...maar ja ik woon wel samen en wil niet dat mijn vriend niets kan pakken omdat ik wil afvallen.
    Ook moet er voor hem altijd wat extra's in huis zijn omdat hij diabeet is en soms de suiker juist nodig heeft.
    De laatste keer dat ik op de weegschaal stond woog ik 78 kilo, maar volgens mij is er nu dus weer wat bij gekomen. Ik zelf heb thuis geen weegschaal, anders wordt ik er helemaal gek van denk ik.
    Misschien dat ik nog wat tips kan terugvinden hier en dat we elkaar erbij kunnen helpen/ondersteunen.

Sorry voor het lange verhaal.
    groetjes Hartje1

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het gaat goed meiden !
    Welkom en succes voor de nieuwe onder ons.
    Morgen is mijn "weegdag" weer en hoop toch wel weer afgevallen te zijn. heb zo verjaardag dus ga een klein beetje zondigen met een stukje taart maar dat loop ik er morgen op mijn werk wel weer af :d

Zal morgenavond even laten weten wat mijn volgende gewicht is.

ga zo door meiden !

Liefs kaatje

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik betrapte mezelf vanochtend op een extra randje vet dat toch erg lang weg was

en helaas zit het te hoog om door te gaan voor een geoorloofd b uikje :)

wel weer broek NOG een maatje kleiner gekocht
    (heupbroek.. vetje zit er dus precies boven)

koop alleen nog maar goedkope broeken.. wie weet hoelang ik ze nog pas tenslotte.. :)

merk alleen dankzij het bovengenoemde vetje.. dat sporten wel echt een must is.
    dat doe ik nu sinds deze maand niet meer
    (althans.. werkdagelijks 15km fietsen doe ik op het moment niet)
    en dat merk ik toch echt veel te rap

vind het wat lastig om nu ergens anders te gaan sporten
    ook met een op handen zijnde verhuizing
    en bij nieuwe werk nog geen sleutel voor het fietsenhok want die moet bijgemaakt worden.
    vrees dat ik ergens na de bevalling toch iets actiefs qua sport moet gaan zoeken :)
    dan woon ik ook nog maar 3km van werk..
    das toch wat anders dan 2 maal daags 7,5km :)

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja ja, vanmorgen gewogen en ben van 88 naar 86,2.. Redelijk toch? ;)

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Judith dat is toch heel mooi, elk kilootje is er een hoor!

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan nou die 0,6 van vorige week is eraf maar ook geen gram meer! :evil:
    Baal ervan zeg!

Liefs,Claudia

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Judith gaat goed hoor !
    Yentl.. gaat bij jou dus ook niet zo hard

had gehoopt dat ik deze week weer minimaal een kilo was afgevallen maar helaas er zit 0.3 bij.. beetje jammer maar ja ga er deze week weer voor.

xxx

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Gisteren maar even op de weegschaal bij de sportschool gestaan, ik weeg nog steeds 78 kilo, gelukkig is er niets meer bij gekomen de afgelopen weken, want daar was ik wel bang voor. Nu nog er wat kilootjes vanaf krijgen.

groetjes Hartje1

Deel Deze Pagina