@kwebbeltje, goed zeg! hihi,ja nou ik kan wel liegen maar dat heeft zo weinig zin he, is een beetje jezelf voor de gek houden dan! @Kiki, goede tip..nu nog manlief meekrijgen rond die tijd @channie, jeetje wat ga jij hard, goed hoor! En lekker he, dat je weer in een bepaalde broek past, geeft de burger weer moed! Hier gaat t goed, ben nog niet meer afgevallen maar moet ook ongesteld worden en volgens Sonja kan dat de weegschaal beïnvloeden dus ik zal niet direct de hoop laten varen En ben nu 2weken bezig en dan is 4kg een prima resultaat in mijn ogen (ondanks mijn zonden!)
@Sientje: 4 kg in 2 weken is zeker een goed resultaat! @taliaa: tuurlijk mag je meedoen! Succes! Wij zijn ook bezig met zwanger worden en daarom wil ik juist nog wat afvallen!
Heb mn gewicht en zo even opnieuw in mn voettekst gezet. De laatste tijd niet zo veel meer mee bezig geweest, en na mijn blijde nieuws van een zwangerschap vorige week dacht ik: nu ga ik het helemaal niet meer bijhouden. Maar helaas is dat blijde nieuws maar van korte duur geweest... En nu dacht ik: laten we ook maar opnieuw beginnen met mn gewicht...
Hee ladies! Mag ik met jullie meedoen? Ik ben vandaag begonnen met Sonja Bakker en wil weer onder de 70 kilo wegen. Alles wat er meer af gaat is meegenomen! Ik ben na het stoppen met de pil erg makkelijk aangekomen Suc6 allemaal!
ik kan ook weer mn broek aan waar ik niet meer in paste ben niet echt op dieet of zo en heb mezelf ook niet gewogen (nog steeds niet ) maar ben wel meer in beweging want ik voel me wel weer fitter gelukkig. ik heb een dvd gekocht met Windsor Pilates en dat ben ik van plan te gaan doen, in ieder geval de grondoefeningen, dat gespring en gehups is niks voor mij zet hem op ladies, laten we elkaar in elk geval blijven motiveren mn vriend is trouwens erg dun geworden sinds de miskraam dus die moet juist aankomen weer
hmmmm, kzit met een lekker paaseitje in mn mond dit te lezen.. En zet de stap, nu ga ik echt afvallen.... Pffft, zei ik 1 jan ook al. Helaas na t stoppen met de pil, weer een kilo aangekomen... Okidoki, ik wil graag min 5 kilo kwijt, dussss dat moet lukken of niet meiden? Gaat dat moeilijk worden? ik heb eigenlijk geen idee.. Nu moet ik zeggen dat lijnen bij mij nogal gecompliceerd is en ik niet zomaar kan lijnen. Het zal heel langzaam gaan bij mij, anders gaat het weer mis... :s Mja, ok, het besluit is genomen... 5 kilo.... pfft Wie praat me moed in? haha 20-03-2007/185/76/?
Lieve meiden, Ik ben met behulp van de acupuncturist aan het afvallen en dat is ook hard nodig ook... Diëtisten gaan ervan uit dat je gezond kunt afvallen met ongeveer een pond per week. Sommige meiden hier zie ik een stuk harder gaan. Letten jullie wel goed op jullie zelf? Het is niet goed hoor om zoveel in korte tijd af te vallen... dan komt het er dadelijk net zo hard weer bij... Bij mij is het afvallen meeeeeer dan nodig. Ik woog bij aanvang van mijn voornemen om af te gaan vallen maar liefst 114,5 kilo (bij lengte 174 cm). Inmiddels (vier weken later) zit ik op 112 kilo. Op naar de 110... kleine stukjes per keer. De gyno heeft gezegd dat men pas kan beginnen met actie bij mij als ik 104 kilo weeg, dus dat is sowieso een streven... Pfff... als ik sommige gewichten hier lees voel ik me een enorme olifant... En dan toch afvallen... Meiden, letten jullie wel goed op jullie zelf? PCO heeft onder andere een oorzaak: het schommelen in gewicht. Dus probeer het rustig aan te doen met een juiste levenshouding en dat moet dan ook wel een houding zijn die je vol kan houden. Dus niet ineens alles laten staan waar je zo van houdt. Als je eenmaal op je gewenste gewicht zit en dan weer begint, zitten de kilootjes er zo weer aan... Succes allemaal meiden! Groetjes, Josien
hai josien wat goed dat je af bent gevallen. En idd beetje bij beetje is het beste. Ik snap dat je je zorgen maakt om mensen die een goede bmi hebben en toch af willen vallen. Ik ben daar eentje van. En ik doe het dus ook niet om medische redenen, maar puur esthetisch.. Ik had 3 jaar terug gewoon een mooi figuurtje (was wel iets te licht) maar nu ben ik een uitgezakte pudding, haha. En vragen er zelfs mensen of ik zwanger ben, en dat gaat me te ver. Ik heb ook gezegd dat ik 5 kilo kwijt wil, voor de kerst. Dus ik heb nog even, haha En wil het idd langzaam doen, sinds de zomer ben ik niks meer aangekomen (daarvoor elke maand wel) en heb nu dus de goede leefgewoonte. maarja, ik wil er wel wat af. Ff flink sporten en goed eten, dan lukt dat wel... haha sorry voor mn lange verhaal. liefs, Taliaa
Ik ben ook absoluut niet aan het lijnen, maar let alleen op wat er allemaal mn mondje ingaat Ik ben tijdens de zws 30 kg aangekomen, dus dat ben ik nog niet allemaal kwijt
hay Nou ik zit nu eindelijk op de die pycho grens van 80.. Gisteren 79.9 jaja het scheeld niet veel maar toch ik zit er onder.. Ik was gestart met 85.9.. Groetjes Mariebel
@Mariebel voelt goed he! @Josien, je hebt helemaal gelijk, maar lijnen en dieeten zijn bij mij 2 verschillende dingen. Ik ben in 1 jaar tijd 10kg aangekomen, woog misschien iets te weinig, maar 10 kg is een hoop vind ik. Ben er nu voor aan het zorgen dat er niets meer bij komt. En dat er langzaam weer wat afgaat (hoeft geen 10kg meer af, maar 5 zou prettig zijn!) Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en vind het heel knap van je dat je er zo gecontroleerd mee bezig bent!
Het lijkt dat ik de eerste kilo kwijt ben! Ik doe het sb dieet, maar niet heel streng. Pas voornamelijk op hoe en wat ik eet. Ben al heel blij dat de 1e eraf is!
Vanaf maandag zal ik er ook aan 'moeten' geloven. Mn hubby wil SonjaBakkeren, dus doe ik met hem mee. Nu wil ik er toch sowieso wel 5 kilo afhebben, dus als dat me helpt, is het altijd goed! Ik zal maandag ook even datum/lengte/gewicht opgeven.
ha josien ik ga me ook maar aanmelden hier, dan voel jij je misschien ook niet meer als enige te zwaar. ik ben 1.81m lang en woog 2 weken geleden (woendag 7februari) 113,5 kilo. veel te zwaar dus en aangezien ik de afgelopen 7 maanden met niks anders bezig was om maar perse zwanger te worden wat tot dus ver niet is gelukt, ben ik de 7e begonnen met sonja bakker. ik volg haar menu's helemaal volgens het boekje en ben inmiddels al 7,1 kilo lichter (jippie!) ik merk dat ik nu ook iets minder bezig ben om maar op stel en sprong zwanger te worden en kan nu zelfs al zeggen dat als ik maandag weer ongesteld ga worden(wat ik evengoed niet hoop) ik er de volgende ronde misschien weer een aantal kilo's af kan hebben. iedereen die bezig is heel veel succes met afvallen kuzz
dag meiden ik ben ook afgelopen maandag weer begonnen met lijnen. Ik ben 1,5 jaar geleden zo'n 15 kg afgevallen met behulp van het Sonja Bakker dieet. Snel was er zo'n 5 kg bij, maar dat is wel al een half jaar stabiel. Dus ik denk dat het jojo- effect wel stabiel is. Nu ga ik nog voor de laatst tien kg. Dan is mijn BMI 25. (met in mijn achterhoofd tot ik zwanger ben, maar ja dat kan ook nog wel een tijdje duren met mijn PCOS). gr Alies 19/03/07, 176/87.4/ 86.4/
alies so hee das veel 15 kilo echt keigoed hoor! in hoeveel weken tijd ben je zoveel agevallen? ik vind het erg hard gaan bij mij maar ik ben benieuwd hoelang dat dat doorgaat kuzz
Hmmm.... En wederom blijft de teller op 75 steken Alsof er een deffect aan de weegschaal is waardoor de teller niet verder kan zakken... Ik word wel dunner want ook maat 40 begint losser te zitten en zelfs van de billen af te glijden. Nu die rottige kg's nog Groet van Kiki
Hoi hoi... ben blij dat ik me niet meer zo alleen hoef te voelen... We kunnen het! Kom op meiden... lekker bezig hier als ik hoor wat er zoal voor een kilo's hier wegvliegen! Keep up the good work...