Poe.. woensdag is weegdag hier leek het vorige week nog in een stroomversnelling te zitten (-2,1 kg) Deze week.. +1,3kg (!) Maarja.. ook ongesteld... (en vandaag alweer 0,9kg minder dan gister.. maar gezien ik van mezelf slechts 1x per week mag vergelijken... telt dat dus niet mee )
gebeurd mij ook steeds rondom menstruatie! frustrerend gewoon als je zo je best hebt gedaan, maarrr na de menstratie gaat het er echt weer af hoor! hoe gaat het met alle lijners? zondag ga ik weer wegen dus dan weer een update! ik ga voor onder de 90! liefs bianca
en onder de 90 it is! zie onderschrift! vol goede moed de nieuwe week tegemoet! hoe gaat het met de anderen? we hebben het lijnen toch niet nu al opgegeven? liefs bianca
Hier gaat het prima! Heb een goed weekje gehad, zelfs 3x wezen hardlopen en niet gesnoept ( in het weekend mag ik van mezelf wel een chippie o.i.d. ) Resultaat: 1 kilo eraf!
Mja EN ongesteld.. EN weekend.. ik ben zeer benieuwd wat de weegschaal zegt morgen.. maar positief zal het wel niet zijn uiteten geweest, visite gehad... stad in geweest voor luxe koffie.. en deze keer kon ik de koffie met slagroom niet weerstaan. Meestal neem ik koffie met choco.. das hopelijk toch net ff minder slecht dan slagroom
maryloes: fantastisch een kilo! eraf is eraf! saskia78: ga ervan uit dat je een fijne week hebt gehad, hopelijk heb je ervan genoten! en dan nu er weer vol tegenaan! kijk niet terug maar vooral vooruit! liefs bianca
Ik moet morgen eigenlijk wegen maar ik ben ongesteld en voel me net een opgeblazen ballon denk dat ik nog ff uitstel 8)
en idd.. vandaag exact hetzelfde als afgelopen vrijdag 90,6kg 37,1% vet Nu is het weer wachten op woensdag.. dan mag ik weer kijken en vergelijken over een hele week
hoi hoi ik ben ook aan het afvallen en doe ook sonja bakker. deze week is mijn 9de week. ik ben begonnen op ma 4 sept 2006 woog ik 82,2 en vandaag ma 30 okt 2006 woog ik 73,4 dus nu ben ik 8,8 kilo kwaijt en ben 1,67 lang is ook beter ok zwanger te worden hoor ik wel eens. maar vooral dat ik mij nu zoveel beter voel al. ik wil naar de 67 kilo. dus nog even. en iedereen die aan sonja bakker wil beginnen en twijfelen? doen doen doen spreek uit ervarig hihihi
hoi allemaal ik wil ook wel mee doen want ben behoorlijk aangekomen tijdens mijn zwangerschap (30 kilo) en de eerste weken vloog het eraf maar nu blijf ik op die 77,5 hangen en wil toch graag weer terug naar mijn oude gewicht 68 kilo zodat ik mijn oude kleding weer aan kan en omdat ik me toen goed voelde. 301006-168-77,4
Na een week van veel sporten vaochtend weer op de weegschaal... 82.2 Hmmm, viel een beetje tegen, deze week maar wat extra sporten en echt strikt het boekje volgen. En voor die 2 ons erbij pas ik mijn banner niet aan. Ik ga voor de 80 komende week!
Wat ik me afvraag... is wat voor vetpercentage normaal is ik zie het mijne wel dalen.. maar buiten dat kan ik me er eigenlijk niets bij voorstellen
Eh eigelijk doet mijn weegschaal dat gewoon voor me Laatst een nieuwe gekocht.. En verrassend veel weegschalen rekenen ook vet- en waterpercentage uit. Mijn percentage water zit eigenlijk altijd rond de 45% Nouja.. dat dat constant blijft is wel prettig natuurlijk Maar dat vetpercentage kan ik niet zo heel veel mee op het moment geloof ik Hooguit dat ik het prettig vind om het te zien dalen Dat zou nmelijk moeten betekenen.. dat er iets anders bij komt (en vocht was het dus niet)
ff opgezocht: streefwaarden percentages lichaamsvet: 18-30 jr man: 15 % , vrouw 25% 31-40 jar man: 17,5% , vrouw: 27,5% boven de 40jr man: 20% , vrouw: 30% echt weinig he? lijnen gaat hier op zich prima, ben ongi dussss heb trek........ maar kan me nog bedwingen! Ik ga mee met hairdresser! sonja bakker is echt geweldig! zijn er mensen die ook mee doen aan het online programma van SB?
HMm nog zo'n 12 procent te gaan dus de komende 2 jaar Daarna mag ik het wat rustiger aan doen en hoef ik slechts 9,8% Poe.. das inderdaad niet veel En vandaag weer 90,1kg. volgens mij zit ik weer even op een dood punt.. want het schommelt al wel erg lang rond die 90 :/