Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier nu sinds 1 januari 0,9kg aangekomen :)

best netjes nog toch :)

en me gister onwijs misdragen
    hadden cursus hele dag
    en smiddags kregen we ineens b likjes fris
    en daarna nog filmpje kijken.. dus weer fris EN chippies deze keer.

wel lekker voor een keer tho dus ik heb het lekker opgesmikkeld.

maarja... :)

vooralsnog eet ik sinds januari practisch alleen maar gezonde dingen.. dus voor een keertje mocht het wel :)

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Deze keer was er niets afgegaan, maar gelukkig ook niets bij gekomen. Heb net dat boek van Sonja Bakker gekocht, eens kijken of het wat voor me is. Maar vanavond eerst uit eten, zal volgende week wel een keertje beginnen denk ik. Vraag me wel af hoe je in hemelsnaam op 1 beschuitje en tussendoor een kiwi de ochtend door moet komen! Zeker niet als ik moet werken. Hoe doen jullie dat?

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Hier gaat het nog steeds goed, die Sonja is me der eentje!
    Ik ben nu 2 kilo kwijt! Prima hoor, ik hou dit wel vol zo!

4. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey hey
    ik ben dr ook nog steeds druk mee en moet zeggen het gaat goed!
    en ik vind het ook niet moeilijk omdat ik vraag me niet waarom maar stellig van mening ben dat ons toekomstige kindje pas bij ons wil komen als ik wat gezonder ben gaan leven gewicht enzenz..
    zal ff neerzetten hoe het vergaan is
    start 25 feb. 95.6
    nu week 4 25 maart 91.1 :) :confused:
    kunnen jullie je voorstellen dat ik helemaal in de joepie stemming ben hahhahaha..
    ik wens iedereen voor deze week weer heel veel succes...
    we gaan voor de 8 in beeld hier aankomende week hihih
    liefs wiesje

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goed zo Wiesje!

Ik ga ook voor de 8!
    ben pas 1 week bezig en van 92.5 naar 90.6 gegaan! :)
    Ik weet dat het altijd snel gaat in de eerste week, maar ben er niet minder blij om!

6. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    daar heb ik toen wel een half jaartje over gedaan. met pieken en dalen. Het was toen niet alleen sonja bakker, maar ook aanpassing van medicatie voor mijn schildklier. En ik zat gewoon lekkerder in mijn vel op een gegeven moment. Het is zo'n visueuze cirkel he!
    Nu is er al 1 kg af!
    gr Alies

7. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    inderdaad je moet op de een of andere manier de knop omzetten en dan lukt het ook anders lukt het niet en dan word je nog meer ellendig van.. ken het precies....
    liefs wiesje

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou hier nog gen kilo eraf..
    maar heb m voor donderdag opgegeven bij de Weight watchers... dan kijk ik wel verder.. !
    pff! afvallen si toch zo zwaar !(hihi)

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier ondanks dat mijn schoonmammie vond dat Ik maar het grootste stuk appeltaart moest...
    en we uiteten zijn geweest op zowel zaterdag als zondag...

gewoon halve kg afgevallen dit weekend.

scary stuff :)

zou het fietsen naar werk toch zo'n invloed hebben?
    was bang dat 10km per dag.. toch duidelijk midner effect zou hebben dan 15km per dag
    maareh.. i had niet verwacht nu nog wat af te vallen inmiddels.

10. Niet meer actief

Maandag weegdag... 84,4... Hmmm blijf maar schommelen. Heel het weekend verjaardag gevierd van mn man, dus het is ook niet echt een goed weekend geweest... Maar toch, zo frustrerend af en toe, mn man is echt 2 kilo lichter als ie 2 dgn hard gewerkt heeft en als ik al iets afval gaat dat maar met grammetjes... Erg frustrerend af en toe! Vanavond weer een bezoekje bij de dieetiste... Eens kijken wat zij er van zegt :(

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Josien, je hebt helemaal gelijk, beetje bij beetje is veel beter, maarja ik leefde echt maar raak en nu ik SB doe, ben ik inmiddels al 6kilo in krap 3weken kwijt, en ik eet echt voldoende (en als je mijn berichtjes nalees zie je dat ik echt wel eens smokkel ;) )

@Linda1980, JA ik ken het, is ook echt heel frustrerend, ik heb een man die echt alles eet wat los en vast zit, en gewoon een lekker ding blijft..soms is het zo oneerlijk, maar goed doorzetten is het enige dat ik zeggen kan, hoe moeilijk t soms ook is..Succes, ben benieuwd wat de dieetiste zegt.

@Kiki, nouja als je broeken losser gaan zitten is het toch ook al goed?
    Ik kijk eigenlijk niet zo zeer naar mijn gewicht, ik woog nl een tijdlang 75kg en dat was volgens mijn BMI te zwaar, maar ik had maatje 38-40 en alle botten waren al behoorlijk aanwezig..ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je je niet blind moet staren op dat r*tding!

Ik ben vandaag weer netjes volgens t boekje begonnen, merkte dat ik steeds een beetje meer begon te smokkelen dus nu weer even de riem strak aan trekken!
    Succes meiden!

12. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    hoi hoi

ik smokkel ook wel eens hoor, vooral in de weekenden. Door de weeks ben ik streng. Vind ook wel soms van mezelf dat het mag. Baal soms van die PCOS en het niet aanslaan van de Clomid! Vandaag weer gehoord nog 1 keer verhogen en anders spuiten. Ben al een half jaar bezig met het krijgen van een eisprong. Over zwanger worden heb ik het nog niet eens. Ik zal zo blij zijn met een eisprong!
    Maar ik hou me in hoor (wil het ook niet als excuus gebruiken); geen vreetbuien ofzo, maar een japanse mix meer of minder in het weekend; hmmmmm heerlijk

13. Niet meer actief

Groot gelijk hoor! Te streng is ook niet vol te houden volgens mij. Af en toe smokkelen moet kunnen, en dat moet je ook niet erg vinden want dan werkt het waarschijnlijk alleen maar averechts (ga je alleen nog maar meer eten)

14. Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik heb vandaag na een week SB voor het eerst gewogen en ben happy, 2.6 kg. eraf! (Eerste week gaat altijd snel, ik weet het)
    Joepie!

Eindelijk die laatste kilootjes van na het stoppen met de pil eraf werken.
    En het is voor mij de ideale manier om wat minder met zwanger worden bezig te zijn.

Allemaal veel succes met afvallen :D

15. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    He mariekepieke goed hoor, motiveert toch wel even!

16. Niet meer actief

Dat motiveert inderdaad! :D

Ben deze week iets minder streng, dus ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt....

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Yes :) Weer wat afgevallen! (zie onderschrift)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zal ook ff meedoen. Zijn net maandag begonnen met Sonja Bakker. Gaat volgens mij wel goed, heb niet echt hongergevoel. Ja soms 's avonds tegen 20.oou wel, maar dan drink ik gewoon wat.

Die Sonja Bakker is volgens mij inmiddels wel binnen hoor, hihi! ;)

26-03-2007/180cm/82kg

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik doe het zonder Sonja en zonder dieet tot nu toe ;)

20. Niet meer actief

@Judith: Dat vind ik heel knap! Bij mij lukt dat tot nu toe nog niet echt goed...

Deel Deze Pagina