Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ondanks veel paaseitjes en anders sas-momentjes ben ik toch weer een kilo afgevallen! Joepie! Bijna onder de 70! :D

Suc6 allemaal!

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    helaas bij mij wel even iets erbij 0,3...dus de schade valt te overzien... :(

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ben ook weer afgevallen, zie onderschrift ;)

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nog even een vraagje..

Ik ga morgen beginnen met sonja bakker.. maar ik ga ook 3x in de week 1,5 uur sporten is dat wel goed gelijk zn aanpak? en is dat wel de snelste manier om af te vallen?

Patrick

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hier de grootste SAS week allertijden..echt overal eugh sch..t aan gehad..dus vanmorgen met pijn in t hartje op de weegschaal...04kg erbij..
    nouja valt nog mee!
    Wel veel gesport en bewogen dus misschien heeft dat geholpen

Morgen weer vol goede moed ertegen aan, dan is mijn man weer aan t werk en pakken we t ritme weer vol goede moed op! Wil volgende week weer een 8tje vooraan hebben, wel hele leuk reacties gehad van de week, mensen beginnen t nu echt aan me te zien..geeft de burger moed!
    Iedereen succes!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    poehee, heb me helemaal laten gaan afgelopen weekend... Ik zal wel flink zijn aangekomen.... Dus ik ga vrijdag as pas weer op de weegschaal, dan wil ik weer 75.5 zijn en dan ben ik mega trots op mezelf...
    Mijn gewicht schommelt namelijk ontzettend.. en kom heeeeeel makkelijk aan..
    maar goed, morgen en woe cursus met heeeeerlijk lunch En de hele dag op mn kont zitten (werk in de zorg dus is nogal een verschil met normaal..)
    maar goed,
    voor jullie allemaal een dikke pluim!

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Zal prima gaan werken denk ik Patrick! Succes joh!

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    :D ja dat werkt wel, alleen moet je wel iets extras nemen denk ik.
    Ik fitness zelf nu ook weer 3x per week 1,5 tot 2 uur en dat kost wel energie.

Bovendien bouw het wel ff rustig op! Van niet veel sporten ineens naar 3x per week is erg intensief en daar moet je lijf ff aan wennen.

Tevens moet je er rekening mee houden dat wanneer je veel sport je meer spieren krijgt, en dus zwaarder kunt worden ipv lichter. Maar in cm val je dan af, dus staar je niet teveel blind op je gewicht.

groetjes en succes!

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik ben vandaag ook begonnen met afvallen.
    Voor het eerst in mijn leven. Ik woog aan het eind van mijn zwangerschap 90 kilo. Nu ben ik 77.5 en ik weet nog niet wat mijn streefgewicht is!

10-04-07/1.76m/77.5

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik was niet eens aangekomen in het weekend

soms verbaasd mijn lichaam mezelf
    ik dacht namelijk wel weer meer buik te spotten :)

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gelukkig maar!
    hoe vaak wegen jullie je 1 x in de week ofzo?

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nou, ik heb me net alweer gewogen haha, slaat ook nergens op. :)

13. Saskia78

hmm ik deed het altidj elke dag.. maar mocht van mezelf enkel vergelijken op woensdag :)

en nu.. tja wanneer het zo uitkomt eigenlijk

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hier nog steeds muurvast op 75 kg. Maar he, er is dus in al die weken ook niets bij gekomen, en da's wel weer positief.

Zodra Leo 1 is ga ik weer vol goede moed met Sonja deel 1 verder, zien wat er nog af wil vallen.

Groetjes van Kiki

15. Saskia78

oe! vk vond 2 kg aankomen sinds 1 januari HEEL netjes :)

*blij weer*

16. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden

hier is de motivatie even helemaal weg
    sinds ik weer met de provera ben begonnen hou ik zoveel vocht vast; is niet motiverend
    Ik begin nu met clomid, dus dat zal nog niet veel helpen.
    Nou ja even niet op de weegschaal; is te demotiverend. Ik hoef het even niet van mezelf.
    ik hoop dat de bijwerkingne van de clomid meevallen de komende week en dat er eindelijk een eisprongetje komt

Succes iedereen met afvallen!

17. Saskia78

spannend alies!

ik ga voor je duimen :)

18. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    zo,even weer bovenaan zetten!Ik heb in juni de bruiloft van me schoonzusje,en nou wil ik maandag beginnen met sonja bakker!Ben daar eerder mee bezig geweest,en toen was ik vier kilo kwijt(na twee weken gestopt)ook ga ik sóchtends twee keer in de week beginnen met zwemmen!Heb namelijk een te gek setje gevonden dat ik perse aan wil op de bruiloft,dus moet zeker 6 tot 10 kilo kwijt voor half juni!Is een mooie stok achter de deur dat ik perse dat setje aanwil!hoop dat er hier nog meiden zijn die ook beginnen of wie al goed bezig zijn,dan heb ik daar steun aan!

liefs jolien

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik wil dit even met jullie delen misschien dat de lijners er iets aan hebben. Ik woog naar mijn miskraam 84 kg ik ben toen naar een instituut geweest waar je met warmte gaat afvallen, snel mee gestopt ik werd helemaal benauwd in deze dingen en het was ook nog behoorlijk prijzig 175 euro per maand. toen ben ik gewoon twee keer in week naar de sport school gegaan, dit werke voor mij totaal niet maar ik werd er wel lekker fit van. Ik ben gewoon begonnen met ontbijten wat ik dus nooit deed en nu wel, luchen en avond eten als tussen doortje een stukje fruit, of chineese mix (word je niet dik van) En heel veel water drinken nu ben ik 14 kg afgevallen. misschien dat het voor jullie ook werk!

Succes!

20. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Dianne, bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina