Hier gaat het gestaag, maar goed, ik ben toch weer 1,5 kg kwijt sinds pasen. 10-04-07/1.76m/77.5/76.3/76.0
Hier inmiddels ook in de 8! Gaat eigenlijk heel lekker. Ben nu onderweg naar mijn 6e kilo in 5 weken tijd. Heb nog een eindje te gaan, maar mijn eigen kleding weer aan in plaats van mijn positiekleding zou best fijn zijn!
Goed zo dames! Ja inderdaad mijn eigen kleding weer aan, tja dan moet ik zeker nog een kilootje of 10, maar dat gaat me zeker lukken! Allemaal succes en zet m op!
Ik zal eens even mijn overzichtje hier neer zetten misschien wel leuk.. start : 25 februari 95.6 kilo 37 bmi week 1: 04 maart 94.5 kilo 36 bmi - 1.1 kg week 2: 11 maart 93.4 kilo 36 bmi - 2.2 kg week 3: 18 maart 92.3 kilo 35bmi - 3.3 kg week 4: 25 maart 91.1kilo 35bmi - 4.5kg week 5 1 april 91.6kilo 35 bmi -4.0kg week 6 8 april 90.0kilo 34bmi -5.6kg week 7 15april 89.2kilo 34bmi -6.4kg week 8 22april 88.1kilo 34bmi -7.5kg Zo weer netjes een kilotje dr af van de week! Ben super blij! Succes allemaal
Nou nieuwe poging, nieuwe kansen.. Afgelopen tijd is het er echt bij in geschoten van t ene feestje in t andere...dus ik ga nu maar weer beginnen. Nou ja morgen dus, in week 1 van SB... Mn streef is 67 kg..en zit nu op 99,5...zucht...haha Maar ga wel met kleine stappen hoor! Succes voor iedereen hier...en ik hoop het vol te houden!
Hoi meiden, Ben hier tijdje niet geweest wel op het forum maar niet bij dit onderwerp. Door omstandigheden is het lijnen er eigenlijk bij in geschoten Ga vanaf morgen de draad weer proberen op te pakken.Het goede nieuws is dat er in al die weken eigenlijk niets bij is gekomen,daar ben ik wel blij om maar nu moet het er weer af!W@il iedereen hier veel succes wensen met lijnen. Liefs,Claudia
Nou meiden ik heb besloten het Sonja Bakker boek te gaan bestellen! Ik heb wat menu's gezien en volgens mij is dit best wel te doen! Ik ben benieuwd!
ik heb ook sonja bakker gedaan en is best te doen hoor alleen er zaten heel veel dingen in die ik niet luste dus vandaar da ik ben gestopt! het 2e boek is beter te doen dan het 1e voorral als je er ook bij sport!
Ik heb het 2e boek besteld en zag dat er ook een 3e boek aan komt met allerlei zomermenu's. Ben benieuwd. Ik was ook heel erg goed bezig qua sporten betreft. Ik was begonnen met Start-to-Run, een loopgroep waarbij je het echt per minuut opbouwt. Maar helaas heb ik nu zo'n last van mn knie dat ik bang ben dat dit nog een beetje teveel van het goede was...
hoi, ik heb eens eventjes meegelezen met jullie,ik be namelijk ook net 1 weekje bezig met een dieet,maar dan samen met ooracupunctuur en ik moet zeggen het helpt echt heel goed,ik ben nu in 1 week 4 kilo afgevallen,dus het gaat wel lekkker snel,nog 11 weken tegaan want ik wil er 20 kilo af hebben,succes allemaal met het lijnen
Ik ben nu na 8 weken sonja 7,5 kilo kwijt. De laatste week geef ik er wel een eigen draai aan. Zit nog een halve kilo van mijn streefgewicht af. Kwebbel
ik heb net het sonja bakker boek gekocht! ik ga hem zo even doorlezen ben benieuwd of het gaat helpen vast wel! voor iedereen die afgevallen is super! ga zo door.
Nou meiden, ik heb vrijdag het SB boek binnengekregen en ben gisteren officieel begonnen Dus daar gaan we dan: Begonnen op: 23 april Huidige gewicht: 74 kg Streefgewicht: 66 kg Ben benieuwd of het gaat lukken! Iedereen die ook gaat beginnen of al een tijdje bezig is, heel veel succes!
Goed joh! Zie mijn banner voor mijn resultaat weer deze week Of kijk een hier: http://judith75.valtaf.nl/index.php?pxp ... mponent=.p Das ook een lekkere stok achter de deur voor mij hoor!
ik heb het boek doorgelezen maar het lijkt me zeker wel wat sonja bakker! maandag ga ik beginnen zaterdag de boodschapjes in huis halen.