@mandy1 Ik wil er wel weer bij gaan fietsen(Mountain bike) en skeeleren. Maar het weer zit vandaag niet erg mee
@linda1980; Eigenlijk 75kg, maar we beginnen vandaag net met weeknr 7, en aangezien Sonja's 1e boek 9 wk duurt, ga ik door tot 9 wk. Dan zal ik ongeveer zo'n 72kg/73kg wegen denk ik. Ben ik ook blij mee!
Nee dat hoeft niet. Je hebt een special care abonnement waar je wel voor moet betalen, dan heb je wat extra's geloof ik, maar dat hoeft niet.
@linda1980 wat goed 2,6 kilo lichter! ik dus maar 1,5 en heb me er echt helemaal aan gehouden, maar begin ook weer ongesteld te worden(voor het eerst naar mijn zwangerschap). @kareltje jammer he dat weer, ik wou lekker gaan wandelen met de kleine maar dat zit er ook niet in! morgenavond maar weer naar de sportschool. @Qeeunbee wat goed ook bij jou is er weer aardig wat af! ga zo door iedereen!
vandaag gewogen en een slechte week achter de rug...maar vandaag 2 uur fitness gedaan. Ben 0,3 kg kwijt nou ja beter eraf dan eraan
Gaat goed dames! hier ook wel eigenlijk.. 1,5kg eraf en ben nog wel ongi En dat nog steeds ZONDER dieet! Ik heb ook een profiel op valtaf.nl en ik vind het een goede stimulans eigenlijk!
Bij mij gaat het ook nog steeds goed, ik val af omdat ik gestopt ben met snoepen. Maar ik heb het af en toe wel moeilijk! Vanavond was er weer zo'n lekkere gezellige Bastogne koek reclame op tv... edit; oha, moet ik wel mijn gewicht enzo erbij zetten 10-04-07/1.76m/77.5/76.3/76.0/74.3
hey hey ik ben dr weer na een ontzettende dip week.. nu toch eindelijk de draad weer te pakken en een pondje dr af in 2 weken eigenschuld maar we gaan nu weer goed verder... wat gaan we goed allemaal he.. ik wil jullie allemaal weer veel succes wensen en tjakka we kunnen het hahhahah duhhh liefs wiesje
Heb ik heeeeeel goed mijn best gedaan.... weer slechts 3 onsjes eraf Maar eraf is eraf en als ik zo door ga kom ik er ook, het is alleen nu wel volhouden geblazen. 75,0 kg vanochtend. Groet van Kiki
Ik kom me hier ook maar eens melden hihihi Ik ben nu bijna 4 weken een beetje aan het sonja bakkeren en ben nu 3 kilo kwijt. Wat ik me trouwens af vroeg, kan het zo zijn dat je cyclus in de war raakt als je afvalt?
Heej Daantje! Veel succes met afvallen! Maar opzich heb je best een gezond gewicht toch? Ik ben 1.70 mtr en mijn streefgewicht is 68 kg, ik zou jaloers zijn op jouw gewicht dus haha. Maar over je vraag of je cyclus in de war kan raken... Volgens mij alleen als je teveel afvalt... Maar als je gewoon op een normale manier afvalt (en wel gewoon blijft eten) is dat volgens mij niet zo. Ik zie dat je 3 dgn overtijd bent... Spannend hoor, ben je al ooit vaker overtijd geweest?
hallo , ik ga ook maar es mee doen gezond eten kan nooit kwaad , en sinds het stoppen met de pil toch wel paar kilootjes bij gekomen hoor 09/05/07 / 1.75m / 75kg / 75kg -> streefgewicht 65 !